Conbelts S.A.
przez HR, 2014-09-08 10:39:29
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem pracy/ współpracy z Conbelts Group- zapraszam na naszą stronę internetową, fb, i do zapoznania się z zakładkami przy tym profilu - poznasz strukturę firmy, opinie pracowników o firmie, proces rekrutacji i działania dodatkowe jakie firma organizuje dla swoich pracowników oraz akcje charytatywne czy proekologiczne w jakich bierze udział.

Printxl Dystrybucja Sp. z o.o. Sp. k.
przez mStyle, 2014-09-09 08:39:55
Nie uważam, że to kierownictwo się przyczyniło do usunięcia ale zapraszam potencjalnych kandydatów na stronę PRINTXL na fb :-) I tam zapoznanie się z firmą. Na dzień dzisiejszy szukamy pilnie osób z umiejętnością szycia ciężkiego czyli szwaczka/szwaczki lub krańca/krawcowej. Zapraszamy chętne osoby.

Brand Distribution LTD Sp. z o. o. sp.k. Białystok
przez imj, 2014-10-14 20:15:30
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona całym procesem rekrutacji. Pełen profesjonalizm, wysoki poziom przygotowania. Da się zauważyć, że najważniejsze jest poznanie osobowości człowieka, a nie tylko kwestia jego doświadczenia. Polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

W dniach 28 i 29 marca 2017 roku odbyły się w Poznaniu XXI Targi Pracy. Miejscem ich organizacji była Politechnika Poznańska. Targi stały się okazją do nawiązania relacji pomiędzy pracodawcami a kandydatami na pracowników. Oferowano na nich nie tylko etaty, ale również staże i praktyki. O targach Już od 1996 roku na Politechnice Poznańskiej nieprze...
Czytaj więcej >>
Poznań i cała Wielkopolska mogą pochwalić się najniższym poziomem bezrobocia rejestrowanego w Polsce. Braki pracownicze, z jakimi muszą w wyniku tego zmagać się tamtejsi pracodawcy, nie przekładają się na wyższe wynagrodzenia, które mogłyby skusić pracowników do podjęcia pracy. Ile tak naprawdę zarabia się w Poznaniu? Mniej niż 2-procentowe bezrobo...
Czytaj więcej >>
Sytuacja na rynku pracy w Wielkopolsce jest niekorzystna dla pracodawców, z uwagi na rekordowo niski poziom bezrobocia rejestrowanego. Według danych z Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu, stopa bezrobocia w lutym 2017 roku wyniosła tam zaledwie 1,9 proc. Istnieje szereg zawodów, w których pracodawcy poszukują w Poznaniu pracowników. Brakuje rąk do ...
Czytaj więcej >>
Dane pochodzące z Barometru zawodów dla Poznania w 2017 roku wskazują, że jednym z deficytowych profesji w tym mieście są opiekunowie osób starszych. Brak osób do pracy w tej branży jest spowodowany takimi czynnikami jak niskie zarobki, konieczność posiadania odpowiednich kompetencji psychologicznych, a także wysokie zapotrzebowanie na tego typu us...
Czytaj więcej >>
Problem nadwyżki absolwentów kierunków humanistycznych i społecznych jest widoczny w całym kraju. Nie inaczej sytuacja przedstawia się w Poznaniu. Jak pokazuje Barometr zawodów dla tego miasta – w 2017 roku na rynku pojawiło się wielu nowych absolwentów tego typu studiów, którzy nie mogą znaleźć zatrudnienia na etacie. Problem bezrobocia po k...
Czytaj więcej >>
Według danych Urzędu Statystycznego w Poznaniu stopa bezrobocia w województwie wielkopolskim wynosiła w grudniu 2016 roku 5 proc. Większość osób pozostających bez pracy stara się o zatrudnienie na etacie, jednak ci bardziej przedsiębiorczy mogą zdecydować się na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. Często jest ona szansą na znacznie wyższ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marzena Arszyńska - Sabre Polska Sp. z o.o."
Jak zaczynała firma Sabre? Historia Sabre sięga jeszcze lat 50 tych XX wieku i spontanicznej rozmowy przeprowadzonej na pokładzie samolotu lecącego z Los Angeles do Nowego Jorku. Dwóch wydawałoby się przypadkowych pasażerów, wymieniało poglądy na temat ówczesnych realiów podróży i uciążliwości rezerwacji lotów. Owymi pasażerami okazali się B. Smith, pracownik działu sprzedaży IBM, oraz C.R. Smith, prezes American Airlines. Przypadkowa rozmowa przeistoczyła się w plan biznesowy wdrożony kilka lat później. Tak zrodziło się Sabre - Semi-Automated Business Research Environment – rewolucyjny system rezerwacji podróży.
Co się wydarzyło od tamtej pory? Dziś systemy Sabre są używane przez 400 linii lotniczych na całym świecie i zabierają na pokład ponad 500 milionów pasażerów rocznie. W 2000 roku równo 50 lat od momentu pierwszej instalacji systemu Sabre na komputerze IBM, otworzone zostało biuro w Krakowie.
Jak wyglądały początki działalności Sabre w Polsce? W momencie otwarcia krakowskie biuro Sabre liczyło sobie 10 pracowników. Dziś, 15 lat później, zatrudniamy ponad 1200 osób i cały czas rośniemy. Tym samym jesteśmy największym centrum rozwoju oprogramowania Sabre poza siedzibą firmy w Dallas. Nasi pracownicy tworzą innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają podróżowanie milionom ludzi na całym świecie i przekładają się na sukcesy naszych klientów z branż lotniczej, hotelarskiej czy turystycznej. ...
"Wywiad z Anna Biskup - Lidl Polska"
Firma Lidl Polska jest obecna na polskim rynku od 2002 r. Jak wygląda wasza obecna struktura? Aktualnie mamy ponad 550 sklepów oraz 8 centrów dystrybucji znajdujących się na terenie całej Polski. Centrala naszej firmy mieści się w Jankowicach w gminie Tarnowo Podgórne koło Poznania. Na terenie całego kraju zatrudniamy łącznie ponad 14.000 pracowników.
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma przez cały czas się rozwija – otwieramy nowe sklepy oraz centra dystrybucyjne. Dlatego w Lidl Polska istnieje duże zapotrzebowanie na pracowników sklepów, zastępców kierowników sklepów, managerów sklepów, kierowników rejonów sprzedaży czy pracowników magazynów. Obecnie zachęcamy do aplikowania na stanowisko pracownika sklepu. Z kolei do działów w centrali oraz do centrów dystrybucyjnych poszukujemy specjalistów m. in. w takich obszarach jak: Zakupy, Sprzedaż, Marketing, Finanse, Księgowość, Logistyka, ale także HR, Administracja oraz Inwestycje. Przez cały czas rekrutujemy kandydatów do pracy na różnych stanowiskach w obszarze IT. ...
"Wywiad z Anna Socha - Polimex - Mostostal S.A."
Ostatnio dość głośno było o firmie Polimex-Mostostal, proszę powiedzieć dlaczego? Polimex przez ostatnie dwa lata przechodził restrukturyzację, zarówno finansową jak i organizacyjną. Dziś Polimex-Mostostal to zupełnie inna firma. Jeszcze w 2012 r. zakres realizowanych przez nas projektów był bardzo szeroki, od budownictwa ogólnego, poprzez przemysłowe, drogowe, energetyczne i petrochemiczne. Dla przykładu, Polimex jest generalnym wykonawcą Muzeum Historii Żydów Polskich, Muzeum Chopina, Europejskiego Centrum Solidarności czy stadionu warszawskiej Legii. Obecnie Polimex-Mostostal działa jako holding wyspecjalizowany w dwóch rynkach: energetycznym i petrochemicznym. Realizujemy dwa strategiczne projekty - budujemy bloki energetyczne w Kozienicach i Opolu. W zakresie budownictwa petrochemicznego realizujemy inwestycje dla Orlenu, Lotosu, Totala. Przez dwa lata kojarzono nas głównie z problemami płatniczymi i nieustającą restrukturyzacją. Dziś naszym głównym celem jest powrót do rentowności, dostosowanie organizacji do potrzeb biznesowych i znacząca poprawa wizerunku firmy.
Powiedziała Pani, że PxM jest holdingiem. Jak ten holding wygląda? Polimex-Mostostal jest spółką-matką, która ma dwie główne spółki-córki, Polimex Energetyka i Naftoremont-Naftobudowa. To są kluczowe spółki operacyjne. Mamy jeszcze w Grupie Kapitałowej spółkę PRInż-1 odpowiedzialną za budownictwo infrastrukturalne. ...