Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Komornik Sądowy
przez dobe, 2016-03-16 22:01:44
Pracowałem w tej firmie. Szczerze mówiąc pracy dużo, jednak można się również przez to dużo nauczyć. Komornik (usunięte przez administratora) bije innych komorników na głowę merytorycznością. Polecam

Kovo
przez pracownik, 2015-11-06 15:29:36
firma, ok dużo pracy głównie na remontówce, płacą terminowo ok, prowadzący z wiedzą średnio ale jest dostępny i pomaga więc też ok, generalnie firma ok

Nasti Trans Poland
przez Marcin, 2015-07-30 17:00:38
Pracuje w tej firmie i jestem zadowolony Nowy sprzęt do pracy,Dyspozytor Ok, kasa na czas nie ukryje Cezasem trafi się opóźnienie lecz Szefostwo bardzo w porządku i wyrozumiałe Polecam bardzo

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Trzaskowska - Media System Sp. z o.o."
Media System funkcjonuje na rynku od ponad pięciu lat i zaczynaliście od zespołu składającego się z 26 osób. Zgadza się. Początki firmy Media System to własnie taka grupa ludzi, która krok po kroku dążyła do realizacji założonych celów. Te pierwsze kroki były odważne, ale bardzo przemyślane, dlatego dziś jesteśmy w miejscu w którym jesteśmy.
Czym dokładnie się zajmujecie? Świadczymy usługi szeroko rozumianego Business Process Outsourcing. Nasze projekty skupiają się głównie wokół sprzedaży telefonicznej oraz zewnętrznych grup sprzedażowych. Aczkolwiek w zakres naszych usług wpisuje także helpdesk, infolinia, merchandising, promocja sprzedaży oraz marketing, szkolenia i obsługa księgowa. Od kilku lat z powodzeniem wspieramy naszych klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Zaczynaliście od 26 osób. Ilu ludzi teraz liczy Wasz zespół? Obecnie przekroczyliśmy magiczną liczbę 300 osób. Tak, tak! A zaczynaliśmy od 26. Większość z tych osób jest na stanowiskach konsultantów telefonicznych pracujących na różnych kampaniach. Jest to najliczniejszy dział w firmie. Jednakże nie należy zapominać o naszych terenowych siłach sprzedaży czyli przedstawicielach handlowych, regionalnych koordynatorach, promotorach. Jest to bardzo ważny dział w firmie. Całość oczywiście spaja rozbudowany i sprawnie działający dział administracji.    ...
"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...
"Wywiad z Violetta Panansiuk- Strzyżewska - AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o."
Firma AUDIT Doradztwo Personalne istnieje na rynku od 1999 roku. Jak branża HR zmieniła się od tego czasu? W 1999 roku, kiedy powstawała firma Audit Doradztwo Personalne, mało kto wiedział, czym właściwie zajmują się firmy doradztwa personalnego. Byliśmy jedną z pierwszych firm oferujących usługi w zakresie od rekrutacji personelu, przez szkolenia, doradztwo, po outsourcing kadr i płac. Przez lata istnienia firmy branża HR zmieniła się diametralnie, a jest to wprost wynikiem ogromnych zmian, jakie zaszły na rynku pracy. Obniżające się bezrobocie, emigracja zarobkowa, niż demograficzny – to wszystko spowodowało zmiany, do których branża HR musiała się dostosować, zmienić narzędzia pracy, sposoby docierania do kandydatów. W sytuacji, kiedy mamy do czynienia z rynkiem pracownika, znalezienie odpowiedniego kandydata do firmy klienta jest dla rekrutera sporym wyzwaniem.
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Na pewno ważnym momentem było dla mnie samo stworzenie firmy. To moje dziecko, które powstało z pasji i chęci rozwoju w tym obszarze. Miałam szczęście studiować na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie spotkałam fantastycznych specjalistów i mądrych pedagogów zajmujących się rynkiem pracy. To właśnie profesor, pod którego opieką pisałam pracę magisterską oraz rozpoczęłam pisanie doktoratu poświęconego rynkowi pracy, zaraził mnie pasją do tego obszaru wiedzy ekonomicznej. Drugim ważnym punktem było przekształcenie firmy w Spółkę z o.o. Był to moment, w którym udało mi się zyskać już rzeszę zadowolonych, stałych klientów, rozwój firmy nabrał rozpędu, a oferowane przez nas usługi okazały się niezwykle potrzebne pracodawcom w całym regionie. W ten sposób doszło również do kolejnego ważnego punktu, a mianowicie otwarcia pierwszego oddziału firmy, w Zielonej Górze. Dziś Audit Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to oddziały w Gorzowie Wlkp., Zielonej Górze i Poznaniu, zespół zgranych i oddanych firmie pracowników, a także wiele ambitnych planów na przyszłość. ...