Geocarbon
przez Tonny, 2014-08-27 09:40:32
Sam nie wiem o co chodzi pracowałem w geocarbonie w warszawie i jestem zadowolony.
Potem w lublinie i tez się rozliczyli. Jestem zadowolony z pracy u nich. Jasne że zawsze można narzekać tylko po co solidnie pracujesz to płacą jesteś leser to nie i dobrze.

NOVA Centrum Edukacyjne
przez kasia16, 2014-09-23 14:42:07
polecam Nova w Lublinie. Jasne warunki umowy, panie w sekretariacie miłe także zawsze można jeszcze dopytać w razie wątpliwości. Zajęcia odbywają się w centrum miasta, co dla mnie ważne. polecam każdemu tą szkołę

NOVA Centrum Edukacyjne
przez kris89, 2014-10-07 09:17:36
Nie sądzę,żeby NOVA w jakikolwiek sposób wyłudzała pieniądze. W umowie wszystko jest jasno i czytelnie napisane, panie w sekretariacie tłumaczą od razu jeśli się czegoś nie rozumie. wiem,bo sam mam podpisaną umowę na dietetykę. Jeśli chodzi o oddział w Lublinie to bez zastrzeżeń, wszystko jest ok:)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jarosław Kiełpinski - Deichmann-Obuwie Sp. z o.o."
Sklepy obuwnicze DEICHMANN są już w 24 krajach. Ile osób obecnie zatrudniacie w Polsce, a ile na świecie? W całej Grupie DEICHMANN zatrudniamy już ponad 37 000 pracowników, a nasza załoga w Polsce to około 2 000 osób. Warto podkreślić, że większość pracowników to osoby z wieloletnim doświadczeniem.
Czy pracownicy firmy mają otwartą ścieżkę kariery? Oczywiście! Wielu z nich rozwija swoją karierę zawodową w DEICHMANN w ramach awansów wewnętrznych. Prawie połowa kierowników naszych sklepów to osoby, które rozpoczynały pracę na stanowisku sprzedawcy. Cieszymy się, że w większości sklepów mamy stałą obsadę. Np. w Koninie w sklepie, który był otwierany jako pierwszy w Polsce w 1997r. większość załogi ma taki sam staż pracy, jak okres działania sklepu. To nie jest wyjątek.
Jakimi kanałami poszukują Państwo nowych pracowników? Najczęściej korzystamy z popularnych portali internetowych, gdzie umieszczamy ogłoszenia o pracę. Nasze oferty pracy można znaleźć też na stronie internetowej www.deichmann.pl oraz bezpośrednio w sklepach. W niektórych sytuacjach najskuteczniejszym sposobem znalezienia nowych pracowników jest ogłoszenie wywieszone w sklepie. ...
"Wywiad z Marta Marzec - Starter Sp. z o.o."
Dlaczego Warto zostać pracownikiem Państwa firmy? Osobiście nie jestem fanką przekonywania kogokolwiek na siłę i dlatego uważam, że warto przyjść i przekonać się samemu. Ludzie tutaj zatrudnieni tworzą różne działy i obsługują ciekawy biznes, który jeśli ktoś pozna, jest w stanie pokochać. W Centrum Zgłoszeniowym (call center) zatrudniamy wielu pracowników z naprawdę długoletnim stażem w naszej firmie i w ich opinii praca jest ogromnie ciekawa i wciągająca. Twierdzę, że to jest siłą naszej organizacji: ludzie, którzy lubią swoją pracę. Zgadzam się także ze stwierdzeniem, że praca w Centrum Zgłoszeniowym nie jest dla wszystkich. Po pierwsze jest to praca z ludźmi będącymi w sytuacjach wymagających, stresujących i nieprzewidzianych.  Wymaga ona wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych, odpowiedniego podejścia do Klienta i jego sytuacji, empatii, spokoju i cierpliwości. Nie jest to komplet cech, którym każdy z nas się charakteryzuje, stąd nie jest to praca dla wszystkich.    Poza Centrum Zgłoszeniowym mamy kilka innych interesujących działów, jak Dział Finansowy, który obecnie rozwija się w kierunku kontrolingowym. Dział IT od grudnia 2015 roku do chwili obecnej urósł trzykrotnie, inwestujemy w nowe technologie, równocześnie pracujemy wewnętrznie nad rozwojem i budową naszych systemów operacyjnych. Poza tym warto pochwalić się sprawnie i aktywnie działającym zespołem obsługi klienta, który odpowiada na pojawiające się reklamacje klientów. Nie zapominajmy o zespole Regionalnych Kierowników Sieci, zespole sprzedażowym czy Dziale Technicznym. W celu szerszego zapoznania się z szerszymi opisami działów i ich specyfiką - zapraszam na stronę korporacyjną, zakładka o firmie – nasze działy. Naprawdę warto!  ...
"Wywiad z Jolanta Borawska - C.H. Robinson Poland Sp. z o.o."
Czym zajmuje się firma C.H. Robinson? W Polsce jesteśmy obecni od 1997 roku. Pierwsze biuro zostało założone w Warszawie, drugie w 2008 roku we Wrocławiu. W Polsce zatrudniamy prawie 350 osób w 10 oddziałach firmy w całym kraju. Nasza główna działalność to spedycja frachtu drogowego, morskiego i lotniczego. Klientami są producenci i dystrybutorzy różnych dóbr, a naszym zadaniem jest zapewnienie wysokiej jakości usług spedycyjnych na terenie kraju, Europy oraz świata.
Planujecie dalszą ekspansję na kolejne rynki? Kontynuujemy rozwój na rynkach lokalnych w Europie, zarówno poprzez otwieranie nowych biur jak i akwizycje. Chcemy wzmacniać naszą pozycję w usługach spedycji drogowej, morskiej i lotniczej oraz przez rozwój naszego portfolio usług.
Jakie towary najczęściej przewozicie? Nasze portfolio klientów jest bardzo różnorodne, zarówno pod względem rozmiarów przedsiębiorstw, z którymi pracujemy jak i pod względem rodzaj dóbr, które nasi klienci produkują lub dystrybuują. Główne gałęzie przemysłu, z którymi pracujemy to FMCG, Manufacturing, Papier i Opakowania, Consumer Goods, Retail, Automotive, branża chemiczna oraz stalowa. ...