Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Webmedio
przez Maciek Głodek, 2016-08-02 16:59:49
Pracowałem w firmie jako Key Account Manager przez ponad rok. Całym sercem polecam tego pracodawcę. Miła atmosfera, duże zaufanie do pracownika, ciekawe wynagrodzenie. Szef zawsze wyrozumiały i uśmiechnięty. Jeszcze raz POLECAM :)

SNC
przez Zuzka, 2014-10-24 22:49:48
Kiedyś pracowałam w tej firmie w Rzeszowie i bardzo bym chciała powrócić ,,składałam cv ale cisza, dziewczyny jeśli będziecie potrzebowały solidnego pracownika na sklepie , proszę dajcie znać.

Tradecorp
przez Nena Goo, 2015-04-17 11:17:05
Ja polecam, pracowałam 5 miesięcy prawie, jak na call center dobrze płaca, 12 zł na godzinę to rzadkość, a klimat w pracy jedyny taki w całym Rzeszowie,
Fajne szkolenia, fajni znajomi z którymi do teraz utrzymuje kontakt.
i pozdrawiam cała firme!

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kurt Mortensen - F.L. Polska Sp. z o.o."
Czym zajmuje się państwa firma? Jesteśmy firmą transportowo-logistyczną skupiającą się głównie na transporcie w Skandynawii. Jeździmy tylko dla naszych klientów, a nie dla firm spedycyjnych.
W jaki sposób jesteście obecni w Polsce? Nasze biura mieszczą się zarówno w Szczecinie jak i w Vitten. Zatrudnionych jest w nich 12 osób. Do tego pracuje dla nas 290 kierowców.
Jakimi wartościami kierujecie się w biznesie? Przestrzegamy umów, jesteśmy dla klientów, pod uwagę zawsze bierzemy fakty. Staramy się cały czas rozwijać i rozsądnie wykorzystywać zasoby. Pracujemy, a wszelkie problemy rozwiązujemy w grupie. I jeszcze jedno – zwracamy się do siebie kulturalnie.
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Najczęściej zatrudniamy na stanowisko kierowcy z kat.CE. 
Gdzie należy szukać waszych ofert pracy? Nasze ogłoszenia można odnaleźć na popularnych portalach z ofertami pracy. Są one dostępne również na naszym profilu na portalu społecznościowym facebook.com/fl polska, a także na naszej stronie internetowej www.fl-polska.pl. ...
"Wywiad z Katarzyna Sejwa - Sandoz Polska Sp. z o.o"
Wielu użytkowników naszego portalu pyta o pracę w Państwa firmie. Ilu pracowników obecnie Państwo zatrudniają? Nasza firma zatrudnia prawie 1200 osób – włączając pracowników działów komercyjnych, wsparcia, jak również produkcji.
Ile rekrutacji przeprowadzacie w ciągu roku? W części komercyjnej jest to ponad 100 procesów rekrutacyjnych rocznie – dotyczy to zarówno rekrutacji zewnętrznych, jak również otwarte rekrutacje wewnętrzne skierowana do naszych pracowników. W ostatnim czasie prowadziliśmy także wiele projektów rekrutacyjnych do naszego zakładu produkcyjnego w Strykowie. Było to związane z jego rozwojem.
Na jakie stanowiska najczęściej poszukują Państwo pracowników? Naszą największą grupą pracowniczą są Przedstawiciele Medyczni, KAM’owie oraz Kierownicy Regionalni pracujący na terenie całego kraju. W tych obszarach też prowadzimy regularne procesy rekrutacyjne.
Jakimi kanałami jest prowadzony proces rekrutacji? Strategia rekrutacji uzależniona jest od stanowiska na które poszukujemy nowego pracownika. Na stanowiska wskazane wyżej, rekrutacje najczęściej prowadzimy samodzielnie. Korzystamy z portali rekrutacyjnych, gdzie zamieszczamy nasze ogłoszenia. Współpracujemy też z agencjami rekrutacyjnymi – dotyczy to szczególnie stanowisk kierowniczych i wysoce specjalistycznych. Otrzymujemy też wiele ogłoszeń tzw. spontanicznych – do tych osób chętnie wracamy, jeśli prowadzimy rekrutację na stanowisko zgodne z profilem kandydata. ...
"Wywiad z Zofia Kurek - Rödl & Partner"
Pani Zofio, od czego mielibyśmy rozpocząć naszą rozmowę, jeśli nie od historii Rödl & Partner. Globalnie Rödl & Partner jest stosunkowo młodą firmą. Założyciel – pan Dr. Bernd Rödl – wycofał się z aktywnej pracy zawodowej zaledwie kilka lat temu. Historia firmy sięga 1977 roku, kiedy to pan Dr. Bernd Rödl rozpoczął swoją działalność adwokacką w Norymberdze. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów z czasem zdobył też uprawnienia biegłego rewidenta i doradcy podatkowego, lecz nadal usługi świadczone były tylko w jednym mieście – w Norymberdze. Po upadku muru berlińskiego w 1989 r. firma Rödl & Partner rozszerzyła swoją działalność na wschodnie Niemcy i tym samym stała się jedną z pierwszych zachodnioniemieckich firm doradczych, które zdecydowały się na ten krok. Chwilę później Rödl & Partner otworzył swoje pierwsze biuro poza granicami Niemiec–w Pradze, a następnie w 1992 r. w Budapeszcie i w Warszawie. Historia Rödl & Partner w Polsce rozpoczęła się, więc 23 lata temu. Zapoczątkowały ją osoby, które swe doświadczenie zdobyły w naszej centrali w Niemczech. Zdobytą tam wiedzę i standardy od samego początku przenosiły na polski rynek. Co ważne te osoby w dalszym ciągu pracują z nami i współzarządzają Rödl & Partner w Polsce. Po biurze w stolicy kolejne powstały w Poznaniu, we Wrocławiu, w Krakowie, w Gliwicach i Gdańsku. Aktualnie jesteśmy już obecni w 6 miastach w Polsce, w których zatrudniamy blisko 400 osób.   ...