Webmedio
przez Maciek Głodek, 2016-08-02 16:59:49
Pracowałem w firmie jako Key Account Manager przez ponad rok. Całym sercem polecam tego pracodawcę. Miła atmosfera, duże zaufanie do pracownika, ciekawe wynagrodzenie. Szef zawsze wyrozumiały i uśmiechnięty. Jeszcze raz POLECAM :)

M.S Telekom
przez Marek, 2014-08-29 13:20:30
Pracuje w Olsztynie jako telemarketer w domu. Firma wypłacalna... spoko

Metalzbyt
przez E, 2014-09-01 13:58:51
Firma Metalzbyt jest ok. Pracowałam ok 4 lat. Wyjechałam z Olsztyna. Atmosfera jest naprawdę super,
Pobory uzależnione od miesięcznego wyniku . Składają się z podstawy zaszeregowania plus prowizja. Są różne stanowiska więc różne stawki. Ja byłam doradcą klienta zarabiałam od 2500złdo 3500zł w okresie letnim. Niestety trzeba być dobrym technicznie. Firma z dobrymi ambicjami. Nikogo nie oszukuje. Bezpieczna i jak za moich czasów było, punktualnie wypłacane pobory. Były też dodatki za szczególne osiągnięcia/nagrody/.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Trzaskowska - Media System Sp. z o.o."
Media System funkcjonuje na rynku od ponad pięciu lat i zaczynaliście od zespołu składającego się z 26 osób. Zgadza się. Początki firmy Media System to własnie taka grupa ludzi, która krok po kroku dążyła do realizacji założonych celów. Te pierwsze kroki były odważne, ale bardzo przemyślane, dlatego dziś jesteśmy w miejscu w którym jesteśmy.
Czym dokładnie się zajmujecie? Świadczymy usługi szeroko rozumianego Business Process Outsourcing. Nasze projekty skupiają się głównie wokół sprzedaży telefonicznej oraz zewnętrznych grup sprzedażowych. Aczkolwiek w zakres naszych usług wpisuje także helpdesk, infolinia, merchandising, promocja sprzedaży oraz marketing, szkolenia i obsługa księgowa. Od kilku lat z powodzeniem wspieramy naszych klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Zaczynaliście od 26 osób. Ilu ludzi teraz liczy Wasz zespół? Obecnie przekroczyliśmy magiczną liczbę 300 osób. Tak, tak! A zaczynaliśmy od 26. Większość z tych osób jest na stanowiskach konsultantów telefonicznych pracujących na różnych kampaniach. Jest to najliczniejszy dział w firmie. Jednakże nie należy zapominać o naszych terenowych siłach sprzedaży czyli przedstawicielach handlowych, regionalnych koordynatorach, promotorach. Jest to bardzo ważny dział w firmie. Całość oczywiście spaja rozbudowany i sprawnie działający dział administracji.    ...
"Wywiad z Małgorzata Chylewska - Fabryka Mebli Biurowych MDD Sp. z o.o."
Co składa się na Waszą ofertę? Przez lata budowaliśmy ofertę bazując na trendach i stale rosnących potrzebach naszych klientów. Obecnie możemy pochwalić się jedną z najbardziej kompleksowych propozycji wyposażenia dla sektora wnętrz publicznych i środowiska pracy biurowej. Oferujemy rozwiązania dla biur, gabinetów, sal konferencyjnych, stref odpoczynku czy recepcji. Jednak nasza oferta to nie tylko meble. Naszym partnerom biznesowym proponujemy audyt stanowiska pracy, przygotowanie projektu, doradztwo aranżacyjne czy nawet wizualizacje pomieszczeń. 
Jakie wartości przyświecają firmie? Stawiamy na szeroko pojętą współpracę. Przez lata budowaliśmy długofalowe relacje z naszymi partnerami biznesowymi, co pozwoliło nam zbudować silną sieć dystrybucji w kraju i za granicą. Dzięki zaangażowaniu i pasji rozwijamy nowe kompetencje, stając się wsparciem dla naszej sieci sprzedaży, ale również dla architektów, projektantów czy deweloperów. Nie moglibyśmy jednak realizować tych działań, bez naszej największej wartości - zasobów ludzkich. Dlatego też, dużą uwagę przykładamy do rozwoju naszych pracowników. Rozbudowany system szkoleń kompetencyjnych, stanowiskowych, kursy językowe lub szkolenia indywidualne dostosowane do wymagań stanowiska pracy, które dają duże możliwości podnoszenia kwalifikacji. ...
"Wywiad z Anna Madej - Fideltronik Poland Sp. z o.o."
Fideltronik został założony w 1986 roku. Jaka jest geneza firmy? Fideltronik to firma, która powstała z fascynacji i pasji do elektroniki jej założyciela i Prezesa – p. Zbigniewa Fidelusa. Od 30 lat działalności, za naturalnym rozwojem i wielkim sukcesem Firmy stoi ta sama pasja i zaangażowanie ludzi związanych z Fideltronik, teraz oczywiście już na znacznie szerszym polu działalności. Obok elektroniki, pojawiły się bowiem równie ważne technologie informatyczne, a także najnowsze osiągnięcia naukowo – technologiczne, takie jak sztuczna inteligencja, internet of things (IoT) czy robotyka.
Fideltronik posiada obszerną historię. Które wydarzenie uznaliby Państwo za kluczowe dla dalszego rozwoju firmy? Fideltronik od samego początku swojego istnienia jest firmą inżynierską. Pierwszym znaczącym produktem w naszej historii były zasilacze UPS, które od początku lat 90’ produkujemy i sprzedajemy do dzisiaj. W 1995 roku nastąpił kolejny przełom, kiedy to zdecydowaliśmy się na świadczenie usług produkcji kontraktowej dla naszych klientów. Kompleksowość oferty składającej się zarówno z usług inżynierskich jak i produkcyjnych pozwoliła nam wyjść na zagraniczne rynki, czego konsekwencją było pozyskanie pierwszego klienta spoza Polski w 1999 roku. W roku 2004, pod marką Fitech został otwarty dział projektujący systemy testujące dla produkcji oraz dział automatyki przemysłowej. Od 2016 rozwijamy działalność związaną z najnowszymi osiągnięciami technologii – sztuczną inteligencją, internetem rzeczy i robotyką. ...