Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Webmedio
przez Maciek Głodek, 2016-08-02 16:59:49
Pracowałem w firmie jako Key Account Manager przez ponad rok. Całym sercem polecam tego pracodawcę. Miła atmosfera, duże zaufanie do pracownika, ciekawe wynagrodzenie. Szef zawsze wyrozumiały i uśmiechnięty. Jeszcze raz POLECAM :)

ZUH ALPREM
przez Jarosław (Heros), 2014-10-04 18:56:21
pracowałem w Alpremie Kielce ok 3 lata wszystko fajnie tylko delegacje po całym kraju od Białowieży po Wrocław nigdy nie wiesz gdzie pojedziesz po za tym ludzie ok ,duży minus praca w weekendy .

Polska Agencja Ochrony SOKÓŁ
przez Artur 27, 2014-12-16 07:39:43
Witam pracuje w tej Agencji Ochrony Sokół Kielce. Wreszcie pierwsza firma która nie oszukuje pracowników i wypłaca pieniądze na czas. Właściciel w porządku kasa dobra POLECAM.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Mediana wynagrodzeń pracowników w 2016 roku według Gazety Wyborczej w Kielcach wynosiła 3200 zł. Takie wyniki przedstawiono na podstawie przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak w 2016 roku Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. 25 proc. mieszkańców stolicy woj. świętokrzyskiego zarabiało mniej niż 2500 zł, a kolejne 25 proc. więcej niż 4600 ...
Czytaj więcej >>
W poszukiwaniu pracy bezrobotni uciekają się do różnych źródeł ofert zatrudnienia. W 2016 roku po raz kolejny w Kielcach urzędnicy namawiali do skorzystania z Internetowej Giełdy Pracy, na której można znaleźć zatrudnienie nie tylko w samych Kielcach. Oferty pracy pojawiają się w całym regionie, a także mogą dotyczyć stanowisk pracy poza Polską. Wo...
Czytaj więcej >>
Co roku Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach przygotowuje swoistą prognozę zapotrzebowania na pracowników w kolejnym roku, czyli tzw. „Barometr zawodów”. Obecna prognoza prezentuje zawody nadwyżkowe, deficytowe i równowagi na podstawie badań, jakie zostały przeprowadzone przez ekspertów na przełomie III i IV kwartału 2016 roku. Kto znajdzie bez proble...
Czytaj więcej >>
Pieniądze z KFS w Kielcach
01 sierpień 2017
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach dysponuje środkami finansowymi, które nie zostały wykorzystane z puli przekazanej mu przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy. Mogą z nich skorzystać zarówno pracodawcy, jak i ich pracownicy. Jeszcze do 5 maja 2017 roku gromadzono wnioski od beneficjentów na zrealizowanie szkoleń zawodowych. Niewykorzystane pół miliona W z...
Czytaj więcej >>
W Kielcach co roku od dwóch dekad odbywają się Ogólnopolskie Targi Pracy. Ich jubileuszowa, dwudziesta edycja miała miejsce 12 kwietnia 2017 roku w obiektach wystawienniczych Targów Kielce. Jak wyglądały tegoroczne targi? O targach XX Ogólnopolskie Targi Pracy w Kielcach odbyły się 12 kwietnia 2017 roku, a ich gospodarzem były obiekty wystawiennicz...
Czytaj więcej >>
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach trwa nabór wniosków do udziału w projekcie realizowanym pod nazwą „Praca popłaca”. Do kogo jest on skierowany i jakie korzyści mogą uzyskać jego uczestnicy? O projekcie Projekt pod nazwą „Praca popłaca” realizowany jest przez Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sitkówce-Nowin...
Czytaj więcej >>
W ubiegłym, 2016 roku w większości regionów Polski notowany był spadkowy trend w zakresie stopy bezrobocia rejestrowanego. Podobnie było w województwie świętokrzyskim, z Kielcami na czele. Niestety nowy, 2017 rok nie zapowiada się już w tak pozytywny sposób, zwłaszcza że liczba osób pozostających bez pracy w Kielcach i w całym woj. świętokrzyskim w...
Czytaj więcej >>
Unia Europejska łoży środki finansowe na wszechstronny rozwój kadr pracowniczych, innowacyjności, przedsiębiorczości i edukacji. Dlatego też Urząd Marszałkowski w Kielcach otrzymał od Unii ponad 15 mln zł na realizację programu pod hasłem „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”. Jak będzie on przeprowadzany? Wyjątkowy projekt w Pols...
Czytaj więcej >>
Od kilku lat na antenie komercyjnej stacji telewizyjnej TVN emitowany jest program „Kuchenne rewolucje”, prowadzony przez znaną restauratorkę – Magdę Gessler. Odwiedziła ona między innymi Kielce, gdzie przyjrzała się pracy jednego z lokali gastronomicznych. Przeprowadziła tam rewolucję, ale przy okazji ujawniła nadużycia ze strony właścicielk...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Eliza Sikorska - Flexidea Sp. z o.o."
Obecnie coraz więcej firm korzysta z firm outsourcingowych do zatrudniania pracowników. Jakie są zalety takiego rozwiązania? Z punktu widzenia potencjalnego pracownika tymczasowego atutów tej formy zatrudnienia jest mnóstwo, wymienię jednak 3 najważniejsze: Elastyczność. Współpraca w ramach pracy tymczasowej nie zamyka pracownika w sztywnych ramach pod kątem stanowiska, godzin pracy, formy zatrudnienia. Mówiąc o elastyczności mam na myśli możliwość pracy stałej w pełnym wymiarze czasu pracy, pracy weekendowej pozwalającej zarobić pracownikowi dodatkowe pieniądze, pracy w dniach i godzinach dopasowanych do innych zajęć. Dobrym przykładem są studenci, którzy mają jasno sprecyzowane terminy, w których mogą popracować mając na uwadze w pierwszej kolejności edukację, albo zainteresowani pracą stricte sezonową na czas wakacji. Elastyczność dotyczy również możliwości zmiany stanowisk pracy, bądź miejsc pracy. Możliwość zdobycia doświadczenia Podjęcie jakiejkolwiek pracy od razu u konkretnego pracodawcy w większości wymaga od kandydata mniejszego, bądź większego doświadczenia na tym samym lub podobnym stanowisku. Dzięki zatrudnieniu w ramach pracy tymczasowej nie jest to konieczne a osoby bez doświadczenia mają szansę na zdobywanie swoich pierwszych zawodowych szlifów. Możliwość zdobycia stałej pracy Coraz więcej firm podchodzi do zatrudnienia w formie pracy tymczasowej, jak do okresu próbnego - zarówno dla siebie, jak i pracownika tymczasowego. Jeśli po pierwszym etapie współpracy wszystko układa się pomyślnie, pracownik tymczasowy staje się pracownikiem etatowym danej firmy. Czekamy na Ciebie od 9 do 17 ...
"Wywiad z Krzysztof Głuszczyński - KRUK S.A."
Jesteście firmą specjalizującą się w restrukturyzacji długów. Brzmi poważnie, ale też bardzo ogólnie, dlatego proszę uchylić nieco rąbka tajemnicy. Na czym dokładnie polega wasza działalność? Jak już pan wspomniał zajmujemy się restrukturyzacją. Jeśli trafia do nas dług, to w pierwszej kolejności proponujemy polubowne rozwiązanie problemu. Pracownicy kontaktują się, żeby wspólnie ustalić możliwy sposób spłaty. Odbywa się to na kilka sposobów: pisemnie (monit, wezwanie do zapłaty, prośba o kontakt), mailowo, telefonicznie lub SMS-owo. Pracownik firmy może także złożyć wizytę w domu. Wszystko po to, aby omówić przyczyny powstania zaległości i uzgodnić sposób jej uregulowania. W Grupie KRUK możliwe jest rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, dopasowane do finansowych możliwości naszych klientów. Obsługujemy zarówno sprawy własne, kupione od banków i innych instytucji, jak również serwisujemy sprawy na zlecenie partnerów biznesowych.
Deklarujecie, że pomagacie odzyskać wiarygodność finansową. W jaki sposób to się odbywa? W KRUK-u zawsze poszukujemy rozwiązań typu win-win. Naszą rolę postrzegamy jako przywrócenie zadłużonej osoby lub firmy do tzw. regularności, czyli spłaty zaległości i powrotu do terminowego regulowania kolejnych rat, faktur czy innych zobowiązań wynikających z umowy pomiędzy stronami. W  szerokim wachlarzu działań, którymi dysponujemy, najważniejsze znaczenie odgrywa unikatowa strategia prougodowa. Zakłada ona umożliwienie osobie zadłużonej spłaty należności na drodze porozumienia, którego warunki są akceptowalne dla obu stron (osoby zadłużonej i wierzyciela). Rozłożenie długu na raty sprawia, że nasi klienci są w stanie dokonywać regularnych wpłat. Rozwiązanie to uwzględnia sytuację osoby zadłużonej i jednocześnie umożliwia stopniowe egzekwowanie zaległości. To polubowne rozwiązanie sprawia, że można powrócić do obrotu gospodarczego, a także uniknąć postępowania sądowego i komorniczego. Grupa KRUK chce także wpisywać pozytywną informację o uregulowanych zobowiązaniach zarówno z tytułu wcześniejszego zadłużenia, jak i pożyczek gotówkowych do biura informacji gospodarczej (Rejestr Dłużników ERIF BIG SA). W ten sposób chcemy stopniowo odbudowywać wiarygodność finansową osób zadłużonych oraz przywracać je do normalnego funkcjonowania na rynku. ...
"Wywiad z Jolanta Borawska - C.H. Robinson Poland Sp. z o.o."
Czym zajmuje się firma C.H. Robinson? W Polsce jesteśmy obecni od 1997 roku. Pierwsze biuro zostało założone w Warszawie, drugie w 2008 roku we Wrocławiu. W Polsce zatrudniamy prawie 350 osób w 10 oddziałach firmy w całym kraju. Nasza główna działalność to spedycja frachtu drogowego, morskiego i lotniczego. Klientami są producenci i dystrybutorzy różnych dóbr, a naszym zadaniem jest zapewnienie wysokiej jakości usług spedycyjnych na terenie kraju, Europy oraz świata.
Planujecie dalszą ekspansję na kolejne rynki? Kontynuujemy rozwój na rynkach lokalnych w Europie, zarówno poprzez otwieranie nowych biur jak i akwizycje. Chcemy wzmacniać naszą pozycję w usługach spedycji drogowej, morskiej i lotniczej oraz przez rozwój naszego portfolio usług.
Jakie towary najczęściej przewozicie? Nasze portfolio klientów jest bardzo różnorodne, zarówno pod względem rozmiarów przedsiębiorstw, z którymi pracujemy jak i pod względem rodzaj dóbr, które nasi klienci produkują lub dystrybuują. Główne gałęzie przemysłu, z którymi pracujemy to FMCG, Manufacturing, Papier i Opakowania, Consumer Goods, Retail, Automotive, branża chemiczna oraz stalowa. ...