Zapiecek Polskie Pierogarnie
przez Mewwwa, 2014-09-02 09:41:24
Cóż, praca w gastronomii do łatwych i sielankowych nie należy i nie każdy się nadaje, nie każdy wytrzyma. Praca kelnerki to ciężkie zajęcie, niezależnie od miejsca pracy. Zapiecka znam trochę od wewnątrz bo dobra znajoma pracowała jako kelnerka. Lubiła taką pracę i nie narzekała, jak w lokalu jest ruch to napiwki były OK, to że trzeba się nabiegać aby je mieć to norma, niektórzy chyba po prostu mają błędne pojęcia o charakterze pracy kelnerki :) ona jak najbardziej polecała, ale tylko jeśli ktoś jest pracowity i lubi taką pracę :)

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego
przez agnieszka25, 2014-10-29 15:12:57
Witam,

polecam współpracę z agencją pośrednictwa pracy IRKL. Pomoc w zorganizowaniu wyjazdu, na miejscu też wszystko zgadzało się z tym co wcześniej powiedziała konsultantka przedstawiająca mi ofertę.Pracuję jako kelnerka w niewielkim hotelu na Bawarii i jestem naprawdę zadowolona:)

BMZ
przez majar, 2014-11-13 03:32:46
Z wlasnego doswiadczenia moge polecic ta agencje. Dostalam prace jako kelnerka w niemczech. Zarowno agencja jak i konsultant (ktory takze mowi po polsku, co jest duzym plusem) okazali sie w porzadku. Wszystko obylo sie bez zadnych problemow.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Fryderyk Darnowski - Pichon Industries"
Firma posiada wieloletnie doświadczenie. Jak rozwinęła się przez ostatnie lata? Rodzinna firma Pichon istnieje na rynku międzynarodowym od 46 lat. 5 lat temu został otwarty zakład produkcyjny Pichon Polska w Wołczynie koło Opola, a w tym roku firma Pichon wykupiła francuskiego producenta przyczep - firmę Gilibert. Zatrudniamy ponad 250 pracowników. Przez te wszystkie lata firma Pichon wyprodukowała kilka prototypów maszyn, powiększyła również gamę produkowanego asortymentu i oprócz wozów asenizacyjnych, oferujemy swoim klientom szeroki wachlarz ramp do rozlewania, aplikatorów, mieszadeł, rozrzutników obornika oraz ładowarek przegubowych i teleskopowych, a od niedawna również przyczep rolniczych.
Kiedy miały miejsce przełomowe momenty? Dla Pichon Polska takim przełomowym momentem było przeniesienie pod koniec 2013 roku części produkcji rozrzutników obornika z Francji do Polski. Dzięki temu posunięciu, mogliśmy zwiększyć sprzedaż maszyn na rynku polskim oraz Państw sąsiadujących. Przyczyniło się to do wzrostu zatrudnienia w polskiej placówce produkcyjnej. ...
"Wywiad z Joanna Bednarek - Agora S.A."
Jakim pracodawcą jest Agora? Agora jest jedną z największych grup medialnych w Polsce. Jej działalność obejmuje takie obszary jak prasa i multimedialne wydania cyfrowe, portale i projekty internetowe, kino, radio, telewizja, reklama zewnętrzna, a także wydawanie książek oraz koprodukcja i dystrybucja filmowa. „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Sport.pl, „Avanti”, „Logo”, „Cztery Kąty”, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, AMS, kina Helios, Stopklatka TV czy telewizja METRO - to tylko kilka przykładów z naszej szerokiej oferty medialnej. Siłą Agory jest różnorodność – w zespołach tworzących ponad 100 marek jest wiele możliwości rozwoju dla różnych zawodów. Agora oferuje swoim pracownikom wiele dróg kariery oraz przyjazne i elastyczne warunki pracy.   

Jakich ludzi potrzebujecie w Agorze? Od naszych pracowników oczekujemy inicjatywy i zorientowania na wspólny cel. Szukamy osób, które wniosą nową energię i zarażą nią swoich współpracowników, a dodatkowo będą wystarczająco ambitne, aby stale doskonalić się i realizować indywidualne cele zawodowe. ...
"Wywiad z Marek Łaskowski - Laboratorium Kosmetyczne Joanna Sp.J."
Jak wyglądały początki firmy? Laboratorium Kosmetyczne Joanna zostało założone w 1982 przez Bogusława Górkę. Firma funkcjonowała pod nazwą Zakład Chemiczny Joanna. Nazwa firmy pochodzi od imienia żony założyciela. Na początku firma wytwarzała tylko jeden produkt był to płyn do trwałej ondulacji włosów. Jedynymi odbiorcami były zakłady fryzjerskie. Popyt był bardzo duży, a problem stanowiło jedynie zdobycie surowców i opakowań do produkcji. Systematycznie rozwijano asortyment poprzez wprowadzenie szamponów do włosów, również sprzedawanych wśród fryzjerów. Przez 8 lat przedsiębiorstwo funkcjonowało przede wszystkim w oparciu o rynek fryzjerski i zatrudniało kilka osób. W 1987r. została powołana do życia spółka cywilna, do Bogusława Górki dołączył Ryszard Korczak z 50 % udziałem.
Jaki był przełomowy moment i kiedy nastąpił? Przełomowym momentem była pierwsza duża kampania reklamowa szamponu z serii Rzepa. Zrealizowana została w latach 90-tych, wtedy aktywne reklamowo były tylko wielkie koncerny, polskie firmy tworzyły póki co działy marketingu i nie myślały o szerszej komunikacji. A to była jak na polską firmę duża kampania, która przyniosła wymierne efekty sprzedażowe. Od tego czasu intensywnie pracujemy nad rozwojem marki i poszczególnych brandów, które posiadamy w asortymencie. ...