Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
STAFF SERVICE
przez Antek, 2014-08-26 16:08:26
Odpowiedź na: [nati - 2014-08-25 12:57:24]:
Tak, byłem wtedy na szkoleniu. Od tej pory juz kilka razy pracowałem bo miałem strój i książeczkę z poprzedniej pracy. Jak narazie wszystko wyglada dobrze. Pensje będę odbierał dopiero we wrześniu, ale tak jak mi mówił mi mój kolega i inni kelnerzy których spotkałem w pracy nie ma problemu z wypłata. Ponoć firma wypłacalna i pieniądze zawsze na czas bez żadnych ściem tak jak ostatnio słyszałem w radio o innych podobnych firmach. Na razie nie pracowałem codziennie, ale juz do mnie dzwonili, ze od września zaczyna sie mocny sezon i żebym nigdzie nie wyjeżdżał na dłużej bo pracy ma byc duzo. Tyle w temacie. Powodzenia na szkoleniu i do zobaczenia w hotelach. Aaaa do Stud-umowa jest zwykła zlecenie. Nie ma tam nic nadzwyczajnego.

Zapiecek Polskie Pierogarnie
przez Mewwwa, 2014-09-02 09:41:24
Cóż, praca w gastronomii do łatwych i sielankowych nie należy i nie każdy się nadaje, nie każdy wytrzyma. Praca kelnerki to ciężkie zajęcie, niezależnie od miejsca pracy. Zapiecka znam trochę od wewnątrz bo dobra znajoma pracowała jako kelnerka. Lubiła taką pracę i nie narzekała, jak w lokalu jest ruch to napiwki były OK, to że trzeba się nabiegać aby je mieć to norma, niektórzy chyba po prostu mają błędne pojęcia o charakterze pracy kelnerki :) ona jak najbardziej polecała, ale tylko jeśli ktoś jest pracowity i lubi taką pracę :)

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego
przez agnieszka25, 2014-10-29 15:12:57
Witam,

polecam współpracę z agencją pośrednictwa pracy IRKL. Pomoc w zorganizowaniu wyjazdu, na miejscu też wszystko zgadzało się z tym co wcześniej powiedziała konsultantka przedstawiająca mi ofertę.Pracuję jako kelnerka w niewielkim hotelu na Bawarii i jestem naprawdę zadowolona:)

Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Dziewulska - IBM"
IBM to jeden z pierwszych na świecie koncernów informatycznych o ponad 100-letniej tradycji, założony w 1911 roku w Stanach Zjednoczonych. W Polsce pojawił się jednak dopiero osiemdziesiąt lat później. W 1991 roku otworzyliśmy polski oddział firmy IBM Polska Sp. z o.o. Główna siedziba firmy znajduje sięw Warszawie, a w ciągu kolejnych lat powstawały oddziały w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu. W tym ostatnim mieście ulokowaliśmy nasze Security Operation Center. Jesteśmy obecni również w Krakowie, gdzie znajduje się Software Lab, który 2015 roku obchodził swoje 10-lecie. Obecnie na świecie zatrudniamy ponad 379 tys. osób w ponad 170 krajach. Zajmują się oni głównie usługami doradczymi i informatycznymi oraz tworzeniem oprogramowania. W 2014 roku IBM zarejestrował ponad 7,5 tysięcy nowych rozwiązań patentowych i od ponad dwudziestu lat jest światowym liderem w tej dziedzinie. Pracownicy IBM Polska w 2014 roku opatentowali siedem rozwiązań IBM.
Jakie usługi i produkty oferujecie Waszym klientom? IBM Polska zapewnia pełną ofertę usług doradczych oraz produktów potrzebnych do cyfrowej infrastruktury, zarówno dla dużych przedsiębiorstw, administracji państwowej, jak i dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Pomagamy samorządom we wdrażaniu idei Inteligentnego miasta do poprawy bezpieczeństwa i jakości życia dla obywateli. Nasi konsultanci pracowali pro-bono m.in. w Katowicach, Gdańsku, Łodzi i Lublinie. Budujemy systemy analizy danych dla największych przedsiębiorstw i instytucji publicznych oraz dostarczamy najnowszą wiedzę oraz technologie do średnich i mniejszych firm w Polsce. ...
"Wywiad z Renata Szczeblewska - ZREW Transformatory S.A."
2016 rok to Wasze święto. Zgadza się. Spółka ZREW Transformatory w tym roku obchodzi jubileusz 60-lecia powstania. Firma od 1956 roku, czyli od początku swojego istnienia specjalizuje się w olejowych transformatorach mocy. Zawsze byliśmy częścią dużej organizacji, obecnie należymy do szwajcarskiego holdingu R&S.
Co wytwarzacie? Produkujemy transformatory mocy, transformatory blokowe o mocy do 120 MVA i napięciu do 145 kV oraz transformatory specjalne, piecowe i przystosowane do zasilania układów prostownikowych na zamówienie. Dla naszych klientów wykonujemy także modernizacje, remonty oraz pełną diagnostykę olejowych transformatorów mocy. Każdy transformator wymaga indywidualnego projektu, jest to więc produkt personalizowany, dostosowany każdorazowo do wymagań zamawiającego.
Dla kogo te wszystkie produkty oraz usługi? Naszymi klientami są głównie duże spółki dystrybuujące energię elektryczną, elektrownie i elektrociepłownie oraz największe firmy przemysłowe. Mam tu na myśli np. huty czy kopalnie.
Pracy więc pewnie nie brakuje. Jakim zespołem dysponujecie? Zatrudniamy 200 pracowników, w tym 121 pracowników produkcji. Wśród nich są elektromonterzy odpowiedzialni za montaż części aktywnej transformatora. Dalej mamy spawaczy spawających kadzie do transformatora i są jeszcze nawijacze, odpowiedzialni za wykonywanie uzwojeń transformatora. Wśród zatrudnianych przez nas 35 inżynierów są specjaliści pracujący w dziale konstrukcyjnym, serwisie, a także w dziale sprzedaży. Są to inżynierowie najczęściej o specjalnościach związanych z elektrotechniką i mechaniką. Spółka jest w pełni samodzielna, więc zatrudniamy także pracowników do działów administracji, księgowości i kadr. ...
"Wywiad z mgr farm. Jarosław Bogucki - Zakład Farmaceutyczny Amara sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że nie da się wyznaczyć jednego kluczowego momentu dla AMARY. Zależy z jakiej perspektywy patrzymy. Jednym z kluczowych momentów było na pewno przeniesienie siedziby na ul. Stacyjną 5, czyli do zakupionych tam budynków, ale ważnym momentem było także przekroczenie setki, jeżeli chodzi o liczbę zatrudnionych osób. Przełomowym czasem był także rok 2014. Świętowaliśmy wówczas 20-lecie firmy i wprowadziliśmy na rynek dwie marki – AMADERM i RINOZINE. Tych kluczowych momentów było więc dość sporo.
Przekroczenie 100 osób zatrudnionych to było dla Państwa istotne wydarzenie. Ile osób zatrudniają Państwo obecnie? Aktualnie zatrudniamy dokładnie 203 osoby.
Wspomniał Pan, że AMARA istnieje na polskim rynku ponad 20 lat. Czy kiedyś było łatwiej rozkręcić i utrzymać biznes? Chyba łatwiej założyć i utrzymać firmę handlową – z oczywistych przyczyn wynikających z realiów rynkowych. Czy jednak było to łatwiejsze w przypadku firmy produkcyjnej i to z branży farmaceutycznej? Chyba jednak nie. Kiedy AMARA powstawała nie było tak wielu regulacji prawnych, ale przez to istniejące przepisy czy inne normy nie wskazywały jednoznacznych rozstrzygnięć, jak należy np. przeprowadzić proces rejestracji. Na przestrzeni ponad dwudziestoletniej działalności AMARY polska gospodarka i branża farmaceutyczna znacznie się zmieniły. Czy na lepsze, czy gorsze – trudno ocenić. Mamy za sobą duże doświadczenie, dzięki temu jest łatwiej. Ale pojawiło się sporo firm konkurencyjnych, co sprawę utrudnia. Wady i zalety obecnej sytuacji można by wymieniać bez końca. ...