STAFF SERVICE
przez Antek, 2014-08-26 16:08:26
Odpowiedź na: [nati - 2014-08-25 12:57:24]:
Tak, byłem wtedy na szkoleniu. Od tej pory juz kilka razy pracowałem bo miałem strój i książeczkę z poprzedniej pracy. Jak narazie wszystko wyglada dobrze. Pensje będę odbierał dopiero we wrześniu, ale tak jak mi mówił mi mój kolega i inni kelnerzy których spotkałem w pracy nie ma problemu z wypłata. Ponoć firma wypłacalna i pieniądze zawsze na czas bez żadnych ściem tak jak ostatnio słyszałem w radio o innych podobnych firmach. Na razie nie pracowałem codziennie, ale juz do mnie dzwonili, ze od września zaczyna sie mocny sezon i żebym nigdzie nie wyjeżdżał na dłużej bo pracy ma byc duzo. Tyle w temacie. Powodzenia na szkoleniu i do zobaczenia w hotelach. Aaaa do Stud-umowa jest zwykła zlecenie. Nie ma tam nic nadzwyczajnego.

Zapiecek Polskie Pierogarnie
przez Mewwwa, 2014-09-02 09:41:24
Cóż, praca w gastronomii do łatwych i sielankowych nie należy i nie każdy się nadaje, nie każdy wytrzyma. Praca kelnerki to ciężkie zajęcie, niezależnie od miejsca pracy. Zapiecka znam trochę od wewnątrz bo dobra znajoma pracowała jako kelnerka. Lubiła taką pracę i nie narzekała, jak w lokalu jest ruch to napiwki były OK, to że trzeba się nabiegać aby je mieć to norma, niektórzy chyba po prostu mają błędne pojęcia o charakterze pracy kelnerki :) ona jak najbardziej polecała, ale tylko jeśli ktoś jest pracowity i lubi taką pracę :)

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego
przez agnieszka25, 2014-10-29 15:12:57
Witam,

polecam współpracę z agencją pośrednictwa pracy IRKL. Pomoc w zorganizowaniu wyjazdu, na miejscu też wszystko zgadzało się z tym co wcześniej powiedziała konsultantka przedstawiająca mi ofertę.Pracuję jako kelnerka w niewielkim hotelu na Bawarii i jestem naprawdę zadowolona:)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Suska - Energomix Sp. z o.o."
Początki firmy Energomix to 2010 rok. Jak przez ostanie lata rozwinęła się firma? Tworząc spółkę Energomix, chcieliśmy zapewnić naszym Klientom rozwiązania z zakresu zarządzania kosztami energii świadczone według najwyższych standardów profesjonalizmu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów branżowych oraz szeroką i wykwalifikowaną sieć handlową, dzięki czemu stale rozwijamy się na terenie całej Polski. Posiadamy relacje z większością dostawców energii działających na rynku klientów końcowych. W 2014 roku zawarliśmy strategiczny alians z Alfa Energy Ltd. Jako jedyni w Polsce zostaliśmy wybrani na eksperta energetycznego wspierającego Bank Światowy w przygotowaniu raportu Doing Business 2014 i 2015. Otrzymaliśmy też datację ze środków Unii Europejskiej na rozwój systemu B2B i wiele nagród potwierdzających nasze osiągnięcia. Uruchomiliśmy także kilka innowacyjnych serwisów internetowych (wspolnaenergia.pl, samenergia.pl oraz ofertyenergetyczne.pl). Przez tych kilka lat udało nam się bardzo dużo osiągnąć.
Od 2007 roku klienci mają prawo wyboru dostawcy energii. Jak wygląda świadomość firm i indywidualnych klientów w tym zakresie? Na początku świadomość możliwości zmiany sprzedawcy energii zarówno wśród przedsiębiorstw jak i odbiorców indywidualnych była niewielka. Co roku wzrasta jednak wiedza w tym zakresie i coraz więcej osób świadomie dokonuje zmiany sprzedawcy prądu i gazu ziemnego. Coraz więcej firm szuka także sposobów na zmniejszenie zapotrzebowania na energię. ...
"Wywiad z Monika Mychlewicz - Xella Polska Sp. z o.o."
"Wywiad z Karolina Kłos - Xella Polska Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy Xella? W tym roku nasza firma świętuje 20-lecie, bowiem tyle lat jest już na rynku jedna z naszych kluczowych marek – Ytong. Właśnie pod nazwą Ytong funkcjonowaliśmy jako firma aż do 2004 roku, kiedy to połączyliśmy się z producentem bloków Silka i zmieniliśmy nazwę na Xella Polska sp. z o.o. Był to kluczowy moment dla spółki, bowiem od tego czasu jako jedyni na rynku możemy oferować pełen system materiałów konstrukcyjnych do budowy ścian – bloczki Ytong i bloki Silka, które można ze sobą połączyć na jednej budowie. Pozwalają wznosić dowolne obiekty od jedno- i wielorodzinnych, po wielkoskalowe budynki przemysłowe, czy duże gmachy publiczne. 
Jaka jest misja Państwa firmy? Xella Polska prowadzi działania mające na celu tworzenie i umacnianie w społeczeństwie pozytywnego wizerunku energooszczędnych rozwiązań stosowanych w budownictwie. Działania edukacyjne prowadzone wśród różnych grup – uczestników rynku – sprawiają, że wzrasta świadomość społeczna dotycząca ochrony zasobów naturalnych. Ze względu na dynamicznie rozwijający się segment budownictwa, Xella Polska nie tylko dostarcza jedne z najlepszych rozwiązań systemowych do budownictwa, ale również edukuje, zapewniając inwestorom, deweloperom, architektom, wykonawcom i dystrybutorom informacje na temat zmieniającej się branży budowlanej. Xella Polska jest liderem rozwiązań energooszczędnych w budownictwie oraz dostawcą najcieplejszych konstrukcyjnych materiałów budowlanych do wznoszenia ścian. Szeroki wachlarz produktów spełnia wiele wymogów stawianych przed współczesnym budownictwem w zakresie ekologii, komfortu cieplnego, akustyki, paroprzepuszczalności, odporności na korozję biologiczną, ogień, czy też wysokiej wytrzymałości na ściskanie. ...
"Wywiad z Wojciech Wojciechowski - TopCard sp. z o. o."
Czym wyróżnia się TopCard Sp. z o.o. spośród innych firm w tej branży? Sądzę, że przede wszystkim elastycznością. Współpracujemy z dużymi bankami oraz polskimi i zagranicznymi partnerami branżowymi, ale sami działamy i myślimy lokalnie. Dodatkowo, jesteśmy skupieni na konkretnym obszarze – czyli usługach świadczonych za pomocą terminala. Taka specjalizacja przekłada się na poziom usług, które dostarczamy naszym Klientom.
Na Państwa stronie internetowej widnieje wykres, na którym wyraźnie widać, że ilość terminali na milion mieszkańców w Polsce jest znacząco niższa niż w krajach zachodnioeuropejskich. Skąd biorą się tak duże różnice? Zaczęliśmy wprowadzać płatności kartowe później niż kraje zachodnioeuropejskie. Dodatkowo, w Polsce poziom tzw. ubankowienia (liczba osób posiadających rachunek bankowy) jest ciągle niższy niż na Zachodzie, co miało przełożenie najpierw na liczbę kart, potem na skłonność do ich używania. Z drugiej strony – to pozwoliło rynkowi inwestować w najnowsze rozwiązania, dzięki którym dynamika wzrostu jest bardzo duża, znacznie lepsza, niż w krajach o rozwiniętych tradycjach kartowych. Dzięki temu doganiamy liderów w bardzo dobrym tempie. ...