Podziel się swoją opinią o pracodawcy. Sprawdź jak to komentują inni i zostaw swoją opinię - Twoja opinia ma znaczenie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
STAFF SERVICE
przez Antek, 2014-08-26 16:08:26
Odpowiedź na: [nati - 2014-08-25 12:57:24]:
Tak, byłem wtedy na szkoleniu. Od tej pory juz kilka razy pracowałem bo miałem strój i książeczkę z poprzedniej pracy. Jak narazie wszystko wyglada dobrze. Pensje będę odbierał dopiero we wrześniu, ale tak jak mi mówił mi mój kolega i inni kelnerzy których spotkałem w pracy nie ma problemu z wypłata. Ponoć firma wypłacalna i pieniądze zawsze na czas bez żadnych ściem tak jak ostatnio słyszałem w radio o innych podobnych firmach. Na razie nie pracowałem codziennie, ale juz do mnie dzwonili, ze od września zaczyna sie mocny sezon i żebym nigdzie nie wyjeżdżał na dłużej bo pracy ma byc duzo. Tyle w temacie. Powodzenia na szkoleniu i do zobaczenia w hotelach. Aaaa do Stud-umowa jest zwykła zlecenie. Nie ma tam nic nadzwyczajnego.

Zapiecek Polskie Pierogarnie
przez Mewwwa, 2014-09-02 09:41:24
Cóż, praca w gastronomii do łatwych i sielankowych nie należy i nie każdy się nadaje, nie każdy wytrzyma. Praca kelnerki to ciężkie zajęcie, niezależnie od miejsca pracy. Zapiecka znam trochę od wewnątrz bo dobra znajoma pracowała jako kelnerka. Lubiła taką pracę i nie narzekała, jak w lokalu jest ruch to napiwki były OK, to że trzeba się nabiegać aby je mieć to norma, niektórzy chyba po prostu mają błędne pojęcia o charakterze pracy kelnerki :) ona jak najbardziej polecała, ale tylko jeśli ktoś jest pracowity i lubi taką pracę :)

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego
przez agnieszka25, 2014-10-29 15:12:57
Witam,

polecam współpracę z agencją pośrednictwa pracy IRKL. Pomoc w zorganizowaniu wyjazdu, na miejscu też wszystko zgadzało się z tym co wcześniej powiedziała konsultantka przedstawiająca mi ofertę.Pracuję jako kelnerka w niewielkim hotelu na Bawarii i jestem naprawdę zadowolona:)

Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Witek - Rewit Księgowi i Biegli Rewidenci"
Zaczynaliście niedługo po transformacji ustrojowej w naszym kraju. Jak wyglądały te początki? Sięgają 1992 roku gdy Lucyna Witek, biegły rewident założyła Biuro Rachunkowe Wit. Działalność ta dość szybko rozwinęła się i czterech członków rodziny zawiązało w kwietniu 1994 roku spółkę z o.o. pod nazwą Ośrodek Rachunkowo-Konsultingowy Rewit. Jej celem było dostarczanie nowoczesnych i wysokiej jakości usług audytorskich i księgowych w oparciu o pracę zespołową. Firma nie była znana, nie miała marki, ale od początku jej istnienia właściciele postawili na rzetelność, jakość i nowoczesność. Po pięciu latach olbrzymiego zaangażowania właścicieli udało się spółce osiągnąć pozycję jednej z największych firm audytorskich z polskim kapitałem w Trójmieście. Spółka mogła poszczycić się wieloma prestiżowymi klientami oraz z innych województw, w tym również firmami giełdowymi.
Przede wszystkim jesteście jednym z największych audytorów, badających sprawozdania finansowe średnich i dużych jednostek. Czym jeszcze się zajmujecie? Pomagamy w wycenie przedsiębiorstw, przekształceniach oraz reorganizacjach. Drugim filarem naszej działalności jest outsourcing księgowości płac i kadr, w tym raportowanie do właścicieli i innych instytucji. Nowoczesna księgowość, nastawiona na raporting, a nie tylko rejestrowanie zdarzeń gospodarczych daje podstawy do prawidłowego funkcjonowania biznesu. W tym pomagamy i wspieramy naszych klientów w ich rozwoju. Trzecią częścią naszej działalności to doradztwo podatkowe, które w skomplikowanym świecie regulacyjnym stanowi istotne uzupełnienie naszej oferty. Nasi doradcy podatkowi świadczą zarówno usługi ad hoc jak i stałe doradztwo dla firm. Reprezentują ich w postępowaniach podatkowych i kontrolnych. Ponadto Grupa Rewit rozwija inne usługi takie jak doradztwo strategiczne, czyli pomoc w budowaniu strategii firm, działalność optymalizacyjną, działalność szkoleniową oraz usługi wirtualnego biura. Proponujemy również naszym klientom system do elektronicznego obiegu dokumentów z systemem e-pracownik. Pozwala to pracownikom uzyskiwać dane dotyczące ich zatrudnienia czy planować urlopy. ...
"Wywiad z Tina Sobocińska - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Anna Michalak - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Katarzyna Haładus - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Anna Piotrowska - Schneider Electric Polska"
Jak wygląda działalność Schneider Electric w Polsce? Schneider Electric w Polsce to Centrala w Warszawie oraz fabryki w Bukownie, Szczecinku, Tychach, Świebodzicach i Mikołowie. W biurze w Warszawie łączymy dwie części firmy – Część Komercyjną oraz Funkcje Globalne, czyli Centra Usług Wspólnych – Finansowe (Finance Shared Services – FiSS), HR-owe (People Administration Shared Services – PASS) oraz marketingowe (Global Marketing).
Jaki jest największy sukces polskiego oddziału? Działamy w Polsce od ponad 20 lat. Nasz oddział może pochwalić się wysoką pozycją rynkową w obszarze zarządzania energią oraz zaawansowanymi, innowacyjnymi rozwiązaniami wdrażanymi w wielu miejscach w naszym kraju. Ponadto, jako sukces uznajemy to, że Schneider Electric zdecydował się utworzyć właśnie w Polsce Funkcje Globalne. To był bardzo ważny moment, który rozpoczął kolejny rozdział w rozwoju firmy. Wcześniej mieliśmy część biznesową, która jest oczywiście kluczową częścią firmy, natomiast sam fakt, że to w Warszawie odkryto potencjał, żeby zbudować organizację wspierającą firmę w ramach całej Europy, było bardzo dużym wyróżnieniem. ...
"Wywiad z Renata Szczeblewska - ZREW Transformatory S.A."
2016 rok to Wasze święto. Zgadza się. Spółka ZREW Transformatory w tym roku obchodzi jubileusz 60-lecia powstania. Firma od 1956 roku, czyli od początku swojego istnienia specjalizuje się w olejowych transformatorach mocy. Zawsze byliśmy częścią dużej organizacji, obecnie należymy do szwajcarskiego holdingu R&S.
Co wytwarzacie? Produkujemy transformatory mocy, transformatory blokowe o mocy do 120 MVA i napięciu do 145 kV oraz transformatory specjalne, piecowe i przystosowane do zasilania układów prostownikowych na zamówienie. Dla naszych klientów wykonujemy także modernizacje, remonty oraz pełną diagnostykę olejowych transformatorów mocy. Każdy transformator wymaga indywidualnego projektu, jest to więc produkt personalizowany, dostosowany każdorazowo do wymagań zamawiającego.
Dla kogo te wszystkie produkty oraz usługi? Naszymi klientami są głównie duże spółki dystrybuujące energię elektryczną, elektrownie i elektrociepłownie oraz największe firmy przemysłowe. Mam tu na myśli np. huty czy kopalnie.
Pracy więc pewnie nie brakuje. Jakim zespołem dysponujecie? Zatrudniamy 200 pracowników, w tym 121 pracowników produkcji. Wśród nich są elektromonterzy odpowiedzialni za montaż części aktywnej transformatora. Dalej mamy spawaczy spawających kadzie do transformatora i są jeszcze nawijacze, odpowiedzialni za wykonywanie uzwojeń transformatora. Wśród zatrudnianych przez nas 35 inżynierów są specjaliści pracujący w dziale konstrukcyjnym, serwisie, a także w dziale sprzedaży. Są to inżynierowie najczęściej o specjalnościach związanych z elektrotechniką i mechaniką. Spółka jest w pełni samodzielna, więc zatrudniamy także pracowników do działów administracji, księgowości i kadr. ...