Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
STAFF SERVICE
przez Antek, 2014-08-26 16:08:26
Odpowiedź na: [nati - 2014-08-25 12:57:24]:
Tak, byłem wtedy na szkoleniu. Od tej pory juz kilka razy pracowałem bo miałem strój i książeczkę z poprzedniej pracy. Jak narazie wszystko wyglada dobrze. Pensje będę odbierał dopiero we wrześniu, ale tak jak mi mówił mi mój kolega i inni kelnerzy których spotkałem w pracy nie ma problemu z wypłata. Ponoć firma wypłacalna i pieniądze zawsze na czas bez żadnych ściem tak jak ostatnio słyszałem w radio o innych podobnych firmach. Na razie nie pracowałem codziennie, ale juz do mnie dzwonili, ze od września zaczyna sie mocny sezon i żebym nigdzie nie wyjeżdżał na dłużej bo pracy ma byc duzo. Tyle w temacie. Powodzenia na szkoleniu i do zobaczenia w hotelach. Aaaa do Stud-umowa jest zwykła zlecenie. Nie ma tam nic nadzwyczajnego.

Zapiecek Polskie Pierogarnie
przez Mewwwa, 2014-09-02 09:41:24
Cóż, praca w gastronomii do łatwych i sielankowych nie należy i nie każdy się nadaje, nie każdy wytrzyma. Praca kelnerki to ciężkie zajęcie, niezależnie od miejsca pracy. Zapiecka znam trochę od wewnątrz bo dobra znajoma pracowała jako kelnerka. Lubiła taką pracę i nie narzekała, jak w lokalu jest ruch to napiwki były OK, to że trzeba się nabiegać aby je mieć to norma, niektórzy chyba po prostu mają błędne pojęcia o charakterze pracy kelnerki :) ona jak najbardziej polecała, ale tylko jeśli ktoś jest pracowity i lubi taką pracę :)

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego
przez agnieszka25, 2014-10-29 15:12:57
Witam,

polecam współpracę z agencją pośrednictwa pracy IRKL. Pomoc w zorganizowaniu wyjazdu, na miejscu też wszystko zgadzało się z tym co wcześniej powiedziała konsultantka przedstawiająca mi ofertę.Pracuję jako kelnerka w niewielkim hotelu na Bawarii i jestem naprawdę zadowolona:)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ireneusz Struzik - Jobman Group Sp. z o.o."
W jaki sposób zaczynaliście swoją działalność? Początki sięgają 2001 roku, kiedy grupa młodych, przedsiębiorczych osób z pasją i przygotowaniem merytorycznym do prowadzenia działalności gospodarczej postanowiła wcielić w życie pomysł na uruchomienie firmy zajmującej się pośrednictwem pracy. Rozpoczęliśmy od współpracy z jedną z największych sieci handlowych w kraju, świadcząc dla niej usługi z zakresu outsourcingu personelu na różne działy w hipermarketach na terenie Krakowa. Nasz personel zajmował się merchandisingiem, aktywną sprzedażą, doradztwem technicznym.
Sukces tego przedsięwzięcia doprowadził do tego, że wyszliście poza Małopolskę. To prawda. Najpierw na teren województwa Śląskiego, a następnie w inne regiony kraju. Z czasem pojawiało się coraz więcej kontrahentów zainteresowanych świadczonymi przez nas usługami, a nasza firma z niewielkiej, lokalnej działalności zamieniła się w agencję pracy tymczasowej o ogólnopolskim zasięgu, z oddziałami w 11 miastach na terenie kraju. Oczywiście poszerzeniu uległ również wachlarz świadczonych przez nas usług. ...
"Wywiad z Anna Kowalska - Piotr i Paweł"
Co kryje się pod marką Piotr i Paweł? Jesteśmy polską firma o ugruntowanej pozycji z siedzibą w Poznaniu. Posiadamy sieć supermarketów z bogatą ofertą asortymentową, zlokalizowanych w wielu miastach Polski. Działamy już od 25 lat, nasza marka jest znana i ceniona wśród naszych klientów. „Piotr i Paweł” to także pewny i wiarygodny pracodawca, obecny w różnych regionach kraju. Oferujemy pracę , praktyki i staże w sklepie, w magazynach, oraz w centrali firmy. Prowadzimy również klasę patronacką w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu.
Jak oceniacie swoją aktualną pozycję na rynku? Jesteśmy dużą polską siecią, istniejącą na rynku od 25 lat. Naszą stabilną pozycję zawdzięczamy m.in. wyróżniającej się na rynku trosce o wysoką jakość obsługi klienta, szerokiemu asortymentowi, niskim cenom oraz zawsze świeżym produktom.
Jak wygląda struktura waszej firmy? Siedziba naszej firmy znajduje się w stolicy Wielkopolski. W Poznaniu i bliskich jego okolicach mamy 20 sklepów. Łącznie sieć Piotr i Paweł liczy 135 sklepów w całej Polsce, zlokalizowanych w ponad 60 miastach. Jesteśmy obecni zarówno w dużych aglomeracjach jak i miejscowościach nawet poniżej 10 tys. mieszkańców. Zatrudniamy ponad 5000 pracowników w całym kraju. ...
"Wywiad z Krzysztof Rynkiewicz - Ceneo.pl"
Jakie były początki firmy Ceneo i jaki był jej kluczowy moment? Ceneo powstało 10 lat temu we Wrocławiu, do dziś ma tu swoją siedzibę, choć teraz jest już częścią globalnego koncernu Naspers. Na początku było projektem realizowanym „po godzinach” przez kilka osób. Bardzo szybko – w ciągu zaledwie kilku lat, serwis stał się nie tylko największą polską porównywarką cen, ale także drugą co do wielkości firmą działającą na polskim rynku e-commerce. Dzisiaj nad rozwojem Ceneo.pl – odwiedzanym miesięcznie przez ok. 7 milionów użytkowników - pracuje 140 osób. Jesteśmy częścią jednego z największych światowych graczy w obszarze e-commerce i mediów. Uczymy się od najlepszych, ale też wiele naszych doświadczeń, rozwiązań i pomysłów jest wykorzystywanych w zagranicznych serwisach. Gramy w światowej ekstraklasie, a nasi eksperci mają przed sobą możliwości rozwijania kariery na całym świecie.
Co można uznać za dotychczasowy sukces Państwa firmy? Na polskim rynku Ceneo.pl jest zdecydowanym liderem wśród porównywarek cenowych we wszystkich statystykach: notuje około trzy razy więcej użytkowników niż każda z kolejnych trzech porównywarek, a także ponad cztery razy więcej odsłon krajowych niż drugi co do wielkości serwis tego typu. Sięgamy jednak znacznie wyżej i mierzymy się z największymi. Ceneo to jeden z największych e-commercowych projektów w Europie Środkowo-Wschodniej. W ciągu 10 lat przeszliśmy długą drogę, w czasie której nie przespaliśmy żadnej z internetowych rewolucji. Rozbudowaliśmy aspekt społecznościowy, dodając możliwość pozostawiania ocen i rekomendacji - dziś dysponujemy największą w Polsce bazą opinii o sklepach i produktach. Potem utworzyliśmy rozbudowany system rekomendacji, a w końcu rozwinęliśmy sekcję specjalnych serwisów tematycznych z poradami na temat urządzania wnętrz, mody, zdrowia czy ekologii. Zauważyliśmy, że internauta już nie tylko odwiedza nas, by wyszukać najniższe ceny produktów, ale szuka także porad, inspiracji, dodatkowych informacji, które pomogą mu podjąć optymalną decyzję zakupową. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy możliwość wspólnych zakupów z różnych sklepów w ramach jednej transakcji. Jesteśmy na takim etapie rozwoju, że nie ścigamy się już z innymi porównywarkami. Myślimy o przyszłości w zupełnie innych, nowych obszarach tego sektora. Wyzwań dostarcza nam otoczenie biznesowe i to co dzieje się w całym sektorze e-handlu, w Polsce i globalnie. Obecnie z naszej technologii i naszych rozwiązań korzystają także inne europejskie i światowe portale z Grupy Naspersa – jak brazylijska Buscape czy czeska Heureka. Ceneo jest też jednym z kluczowych partnerów dla Google’a, Microsoftu, wiodących producentów sprzętu. Odpowiadamy za 20% wszystkich transakcji w polskich sklepach internetowych, a dzięki ścisłej współpracy ze specjalistami z całego świata, wynik ten będzie jeszcze lepszy.   ...