Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
STAFF SERVICE
przez Antek, 2014-08-26 16:08:26
Odpowiedź na: [nati - 2014-08-25 12:57:24]:
Tak, byłem wtedy na szkoleniu. Od tej pory juz kilka razy pracowałem bo miałem strój i książeczkę z poprzedniej pracy. Jak narazie wszystko wyglada dobrze. Pensje będę odbierał dopiero we wrześniu, ale tak jak mi mówił mi mój kolega i inni kelnerzy których spotkałem w pracy nie ma problemu z wypłata. Ponoć firma wypłacalna i pieniądze zawsze na czas bez żadnych ściem tak jak ostatnio słyszałem w radio o innych podobnych firmach. Na razie nie pracowałem codziennie, ale juz do mnie dzwonili, ze od września zaczyna sie mocny sezon i żebym nigdzie nie wyjeżdżał na dłużej bo pracy ma byc duzo. Tyle w temacie. Powodzenia na szkoleniu i do zobaczenia w hotelach. Aaaa do Stud-umowa jest zwykła zlecenie. Nie ma tam nic nadzwyczajnego.

Zapiecek Polskie Pierogarnie
przez Mewwwa, 2014-09-02 09:41:24
Cóż, praca w gastronomii do łatwych i sielankowych nie należy i nie każdy się nadaje, nie każdy wytrzyma. Praca kelnerki to ciężkie zajęcie, niezależnie od miejsca pracy. Zapiecka znam trochę od wewnątrz bo dobra znajoma pracowała jako kelnerka. Lubiła taką pracę i nie narzekała, jak w lokalu jest ruch to napiwki były OK, to że trzeba się nabiegać aby je mieć to norma, niektórzy chyba po prostu mają błędne pojęcia o charakterze pracy kelnerki :) ona jak najbardziej polecała, ale tylko jeśli ktoś jest pracowity i lubi taką pracę :)

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego
przez agnieszka25, 2014-10-29 15:12:57
Witam,

polecam współpracę z agencją pośrednictwa pracy IRKL. Pomoc w zorganizowaniu wyjazdu, na miejscu też wszystko zgadzało się z tym co wcześniej powiedziała konsultantka przedstawiająca mi ofertę.Pracuję jako kelnerka w niewielkim hotelu na Bawarii i jestem naprawdę zadowolona:)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Damian Dziuba - Serwis Personalny Sp. z o.o."
Rynek pracy stwarza możliwości dla każdego? Jak to Państwo oceniacie? Zdecydowanie tak, od blisko 2 lat możemy dostrzec, że rynek pracy ponownie stal się rynkiem pracownika, a nie pracodawcy.  Z jednej strony, jako pracownicy cieszymy się z tej sytuacji, jednakże należy mieć świadomość, że w polityce długofalowej, takie zaburzenie równowagi, może mieć daleko idące konsekwencje. Analogiczną sytuacje mieliśmy w latach 2006 – 2008 Po tym okresie sytuacja diametralnie się zmieniła, ale to już prawa ekonomii.
Jakie są korzyści z usług agencji pracy – jakie firmy najczęściej decydują się na taką współpracę. Serwis Personalny to Agencja z ponad 12 – letnią tradycją.  Zawsze dbaliśmy o równowagę budując relacje z pracownikami i Klientami – to było, jest i będzie dla nas najważniejsze. Obecnie zmienił się model relacji Klientów z Agencją.
Co ma Pan na myśli? Pierwotnie relacje między Agencją, a Klientami ograniczały się do realizacji zapotrzebowania na określoną liczbę pracowników, obecnie Agencje coraz częściej pełnią rolę HR Business Partnera, doradzają Klientowi, poszukują rozwiązań, jak pozyskać najlepszych pracowników. Agencja Pracy jest najbliżej pracownika i to ona, jako pierwszy podmiot jest w stanie stwierdzić, jak zmieniają się oczekiwania pracowników, jak zmienia się krzywa płac, jakie warunki są atrakcyjne, a  które już nie. Przynajmniej tak jest w przypadku Serwis Personalnego, zawsze rozmawiając z Klientem prowadzimy audyt by móc mu doradzić, co może zmienić, jak reagują pracownicy i co można poprawić, by być bardziej konkurencyjnym dla pracownika na rynku pracy. ...
"Wywiad z Elżbieta Płusa - Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce "
Od ponad 20 lat firma Elavon jest liderem w przetwarzaniu płatności. Co wpłynęło na tę wysoką pozycję? Systematycznie znajdujemy się w pierwszej piątce największych globalnych dostawców usług płatniczych, a nasza niezawodna międzynarodowa platforma rozliczeniowa oraz kompleksowa oferta usług, gwarantują możliwość prowadzenia sprzedaży dla firm na całym świecie. Na wysoką pozycję niewątpliwie wpływa profesjonalizm i jakości rozwiązań, ale też unikalne, zindywidualizowane podejście do każdego klienta. Elavon oferuje rozwiązania i usługi oparte na najlepszych światowych technologiach dla wszystkich rodzajów płatności i środowisk ich przetwarzania. Kluczowa jest jednak bardzo dokładna identyfikacja potrzeb konkretnego klienta, aby zaoferować mu usługi idealnie dopasowane do potrzeb, skutecznie wspierające jego rozwój. Jesteśmy więc przedsiębiorstwem konsultingowym oferującym rozwiązania płatnicze.
Ilu mają Państwo klientów i kto do nich należy: wielkie międzynarodowe korporacje czy lokalne firmy? Grono naszych klientów jest bardzo liczne – obsługujemy około miliona firm na całym świecie, z czego 20 tys. firm (40 tys. placówek) w Polsce. Do naszych klientów należą zarówno duże międzynarodowe korporacje, jak i średnie oraz małe przedsiębiorstwa. Międzynarodowy zasięg i infrastruktura pozwala firmie obsługiwać klientów globalnie, a obecność na lokalnych rynkach umożliwia indywidualne podejście. Elavon w Polsce dynamicznie rozwija się od 2007 roku, tj. od momentu powstania Centrum Operacyjnego w Warszawie. To właśnie tu polski oddział Elavon zarządza sprawami klientów z rynków europejskich: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Polski, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Norwegii. ...
"Wywiad z Anna Urbańska - Avida Sp. zo.o"
"Znają Państwo tajemnicę sukcesu" i nie boją się dzielić się nią z innymi? Tajemnica sukcesu kryje się w wartościach, które nam przyświecają i w ich ciągłym implementowaniu na poziomie firmy i rynku. Avida to przede wszystkim ludzie, to oni tworzą wizerunek firmy, relacje, atmosferę, jesteśmy przekonani, że po prostu warto dzielić się tymi wartościami, dzięki  temu osiągamy wyższy standard świadczonych usług,  podnosimy  świadomość i kompetencje a zarazem tworzymy samouczącą się organizację.
Z jednej strony ubezpieczenia i kredyty, z drugiej energia elektryczna – jak te branże się łączą? Proszę powiedzieć coś więcej o Państwa działalności. Avida obecnie nie łączy bezpośrednio dystrybucji produktów kredytowo-ubezpieczeniowych ze sprzedażą energii elektrycznej, te dwa biznesy mają swoje oddzielne struktury akwizycyjne i działają niezależnie od siebie.  Struktury związane z finansami i ubezpieczeniami opierają się o grono pełnoetatowych pracowników Avidy skupionych w 5 oddziałach na terenie Polski oraz na pośrednikach kredytowo-ubezpieczeniowych prowadzących własne działalności dla których Avida pełni rolę integratora/opiekuna na terenie całej Polski. Współpraca z Polską Grupa Energetyczną sprowadza się tworzenia struktur i zarządzania siecią sprzedaży energii elektrycznej dla rynku biznesowego poza rynkiem macierzystym PGE S.A. ...