Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
InC Praca
przez xyz, 2015-09-11 14:57:55
Pracowałam za pośrednictwem tej agencji w lipcu jako kasjerka i zapłacono mi bez problemów w terminie. Moi znajomi również nie mieli żadnych kłopotów. Tak więc polecam.

SIAT-KAR
przez Jarek, 2015-10-22 20:12:25
Jedyna firma, która jest konkretna i wiarygodna, w powiecie radomskim, a odwiedziłem ich wiele w poszukiwaniu dobrego, taniego i trwałego materiału na ogrodzenie, aż znalazłem tutaj. Mają wszystko co potrzebne do ogrodzenia siatką i panelami. Polecam wszystkim.

CRL Sp. z o.o.
przez gg, 2015-07-21 18:11:20
super firma super pracodawca, no po prostu same superlatywy

Wpisy z naszego BLOGA:

Program „Praca dla młodych” to projekt opracowany przez Ministerstwo Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej. Wystartował wraz z początkiem 2016 r. – w roku bieżącym jest kontynuowany, co wiąże się z przyznaniem sporych środków powiatowym urzędom pracy. Dla młodych osób do 30 roku życia to szansa na znalezienie zatrudnienia – również w Radomiu. Progra...
Czytaj więcej >>
Jak skutecznie szukać pracy w Radomiu? Takie oto pytanie zadaje sobie wiele osób zainteresowanych znalezieniem w mieście atrakcyjnej posady. Nie jest to niestety takie proste, na jakie wygląda – co prawda propozycji zatrudnienia nie brakuje, ale nie każda z nich wiąże się z atrakcyjnymi warunkami płacowymi. Kto może liczyć na wysokie uposażenie? Br...
Czytaj więcej >>
Radom to jeden z najważniejszych ośrodków w województwie mazowieckim liczący ponad 215 tys. mieszkańców. Spory ich odsetek pozostaje bez zatrudnienia – walka z bezrobociem to dla lokalnych władz priorytetowy cel. Jednakże przy tej okazji pojawia się szereg trudności, którym trzeba stawić czoła. Bezrobocie w Radomiu – garść danych Sytuacja w Radomiu...
Czytaj więcej >>
Ogromne zmiany na radomskim rynku pracy spowodowane poprawą koniunktury i stworzeniem klimatu przyjaznego przedsiębiorcom zaowocowały znaczącym spadkiem bezrobocia – z 29 proc. w 2003 r. do 16 proc. w listopadzie 2016 r. Tak duży skok to niewątpliwie ogromny sukces, niemniej nie jest on niestety równoznaczny z wyeliminowaniem paru poważnych problem...
Czytaj więcej >>
Radom to jeden z najważniejszych ośrodków miejskich województwa mazowieckiego. Niegdyś było to miasto o jednym z najwyższych w kraju wskaźników bezrobocia, jednakże od wielu lat sytuacja w tym zakresie zmienia się na plus. Jak przedstawia się ona obecnie? Kto ma największe szanse na zalezienie w mieście zatrudnienia, a kto największe? Zmiany na rad...
Czytaj więcej >>
Radom znajduje się w drugiej dziesiątce największych polskich miast. Przez dość długi czas borykał się z problemem bardzo wysokiego bezrobocie, niemniej od pewnego czasu sytuacja zmienia się i zmierza w jak najbardziej pozytywnym kierunku – zwłaszcza że dużo się ostatnio mówi o planowanych w Radomiu inwestycjach, dzięki którym z pewnością przybędzi...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Maciej Pokrzywiński - IT COMPANY Sp. z o.o."
Rynek IT obfituje w wiele firm. Co na tle konkurencji wyróżnia IT Company? Dbamy o wysoką jakość usług – w naszym wypadku nie jest to tylko slogan. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zadowolony klient to partner długofalowy, który poleci nasze usługi dalej. Wykorzystujemy m.in. metodologię Design Thinking, by jak najlepiej poznać potrzeby naszych klientów i dostosować usługi do ich oczekiwań. Cały czas zbieramy opinie, analizujemy rynek i reagujemy na zmiany. Jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dbamy o stabilny rozwój ich firm tak, by nie pozostali w tyle za swoją konkurencją.
IT Company istnieje już 10 lat. Jak w tym czasie zmieniła się Państwa firma? Firma od początku stabilnie się rozwija. Nasz przepis na sukces to w dużej mierze orientacja rynkowa, innowacyjność, partnerstwo i dbanie o pracowników – co roku odnotowujemy wzrost zatrudnienia. Dzięki niskiej rotacji przez lata stworzyliśmy zgrany zespół ekspertów i przeszliśmy liczne szkolenia. Wspólnie uczyliśmy się zarządzać rozrastającą firmą i sformułowaliśmy czytelny katalog wartości. ...
"Wywiad z Jacek Kałłaur - Platforma nc+"
Proszę w skrócie opisać, czym zajmuje się spółka nc+? Spełnianiem oczekiwań naszych klientów w zakresie dostarczania rozrywki telewizyjnej na najwyższym poziomie. A telewizja nadal odgrywa istotna rolę w życiu naszego społeczeństwa. Wedle różnych źródeł za rok 2015, statystyczny Polak spędza przed telewizorem około czterech godzin dziennie. Informacje i emocje są nam potrzebne. My dostarczamy jednych i drugich.
Ile osób i w których miastach zatrudnia obecnie spółka nc+? Aktualnie zatrudniamy około 1700 pracowników w trzech naszych biurach. Siedziba główna znajduje się w Warszawie. Tutaj też mamy jedno z naszych Biur Obsługi Klienta. Drugie mieści się w Krakowie.
Posiadacie jasno sformułowany katalog wartości. Co wchodzi w jego skład? Po pierwsze – „szacunek” tak dla siebie, jak i dla wszystkich Abonentów. Ponieważ bez Klientów nie byłoby nas, kolejną wartością jest „klient jest najważniejszy”. Jego potrzeby powinny być dla każdego pracownika priorytetem. Chcemy także motywować ludzi do sięgania po „doskonałość” – dążenie do perfekcji w sposób odpowiedzialny. Bardzo cenimy w pracownikach też „śmiałość”. Trzeba mieć odwagę sięgać po coraz ambitniejsze cele. Nasi pracownicy wiedzą, że mogą przyjść do przełożonego z każdym, nawet niestandardowym pomysłem. Część z nich nie przejdzie weryfikacji, np. finansowej. Ale tylko w ten sposób rodzi się postęp. A te z pomysłów, które zdecydujemy się realizować, najchętniej wdrażamy najprostszymi środkami. Bo „prostota” to ostatnia z naszych wartości. Nie oznacza to, że jesteśmy idealni i nie popełniamy błędów. Natomiast na pewno nie spoczywamy na laurach i staramy się, aby następnego dnia zrobić lepiej to, co poprzedniego dnia wyszło nam tylko dobrze… ...
"Wywiad z Artur Kapacki - TELMON"
Na stronie internetowej reklamujecie się między innymi hasłem "agenci do najbardziej skomplikowanych zadań". Co się za tym kryje? Zajmujemy się telesprzedażą oraz obsługą klienta. Specjalizujemy się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.
Pięć lat na rynku wystarczyło do ugruntowania swojej pozycji? Dokładnie tak. Telmon powstał w 2011 roku w Łodzi. Od początku postawiliśmy na świadczenie usług call center dla bankowości i ubezpieczeń. Zaczynaliśmy od kilkudziesięciu stanowisk, a dziś zatrudnionych jest u nas pół tysiąca konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Dowodem na efektywne zarządzanie spółką jest przyznanie Telmon prestiżowej nagrody Gazeli Biznesu za rok 2014 i 2015.  
Kto jest Waszym klientem? W portfolio firmy znajdują się prestiżowi klienci, tacy jak mBank, AIG, Alior Bank, Proama, Citi Bank czy Netia. Nasi klienci to w większości banki i ubezpieczyciele. W ofercie mamy kampanie związane zarówno ze sprzedażą produktów, jak również z procesem informacyjnym oraz wsparciem klienta. To, że te dwie branże przeważają, nie znaczy, że nie obsługujemy przedsiębiorstw z innych sektorów. Pracujemy też dla firm energetycznych, telekomunikacyjnych i innych. ...