Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Sodexo Polska Sp. z o.o.
przez m., 2015-02-19 19:56:39
Witam wszystkich,
Pracowałam w Sodexo na stanowisku Kasjer/bufetowa. Praca bardzo mi sie podobała, bez stresowa, atmosfera jest idealna zarówno miedzy pracownikami jak i Menadżerem. Polecam serdecznie wszystkim zainteresowanym.:)

InC Praca
przez xyz, 2015-09-11 14:57:55
Pracowałam za pośrednictwem tej agencji w lipcu jako kasjerka i zapłacono mi bez problemów w terminie. Moi znajomi również nie mieli żadnych kłopotów. Tak więc polecam.

Nobilon
przez klaudia, 2014-12-19 18:32:57
ja ogólnie nie narzekam na tę firmę. Warunku mi odpowiadają, płacą w terminie. W sam raz na rozpoczęcie kariery w branży

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Teodor Kula - ESA LOGISTIKA"
Oddział ESA w Polsce powstał w 2009 roku w Gliwicach. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Zaczynaliśmy od małego biura spedycyjnego, które zatrudniało 3 osoby a dziś jesteśmy obecni w całej Polsce. Oprócz siedziby w Gliwicach i oddziałów spedycyjnych, świadczymy także usługi typu in-house w wielu lokalizacjach na ternie Polski. Najważniejsze, że nie tylko z każdym rokiem zwiększamy swój udział w rynku, liczbę pracowników, otwieramy nowe oddziały i oferujemy nowe usługi, ale też kładziemy duży nacisk na to, aby nasza kultura organizacyjna nadążała za tak dynamicznym rozwojem.
Jakie usługi świadczy firma ESA Logistika i do kogo są one skierowane? Oferujemy kompleksowe usługi, łączące w sobie transport, w tym także zaawansowana rozwiązania z zakresu inżynierii i transportu specjalistycznego, magazynowanie, operacje przeładunkowe, VAS, optymalizację procesów, zarządzanie całym łańcuchem dostaw. Obecnie naszymi Klientami są średnie i duże firmy, głównie produkcyjne, zarówno polskie jak i międzynarodowe koncerny, ale nie boimy się wyzwań i naszą ofertę zawsze indywidulanie dopasowujemy do zapytań jakie otrzymujemy. ...
"Wywiad z Bartosz Adamski - NORMAZET Sp. z o.o. Sp. k."
Czym zajmuje się firma Normazet? Jesteśmy firmą z siedzibą we Wrocławiu specjalizującą się w handlu elementami złącznymi. Posiadamy ponad dwadzieścia lat doświadczenia, zdobyliśmy przez ten czas renomę w środowisku, a klienci cenią nasz profesjonalizm i fachowość, gdyż niektórzy nasi pracownicy oraz właściciel są w branży jeszcze dłużej niż istnieje firma i znają tematykę od podszewki, co umożliwia rzetelną i fachową obsługę naszych klientów. O estymie Normazetu świadczy również to, że posiadamy certyfikat ISO, czyli certyfikat jakości i zadowolenia klienta.  
Jakie konkretnie produkty oferujecie klientom? Na naszą ofertę handlową składają się wszelkiego rodzaju wyroby metalowe, że wymienię choćby śruby, nakrętki, wkręty, podkładki, pręty gwintowane, kołki czy gwoździe. Posiadamy też normalia o podwyższonej wytrzymałości oraz mosiężne, miedziane, aluminiowe, nierdzewne, kwasoodporne, powlekane galwanicznie i ogniowo. Praktycznie mamy wszystko, czego potrzeba w dziedzinie metalurgii. Co ważne, jesteśmy w stanie zrealizować prawie każde zamówienie na wyroby nietypowe według rysunków i wzorów oraz różnych form. Prowadzimy dostawę towaru na terenie całej Polski, a nasi klienci cenią u nas szybkość i terminowość realizacji  zamówienia. Istotnym czynnikiem naszej działalności jest również współpraca z największymi i najbardziej uznanymi producentami części złącznych. Dzięki temu mamy dostęp do najlepszych wyrobów wyprodukowanych przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych.   ...
"Wywiad z Iga Mettler - Grupa ArchiDoc S.A."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.  
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem.   ...