Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Conbelts S.A.
przez HR, 2014-09-08 10:39:29
Jeśli jesteś zainteresowany podjęciem pracy/ współpracy z Conbelts Group- zapraszam na naszą stronę internetową, fb, i do zapoznania się z zakładkami przy tym profilu - poznasz strukturę firmy, opinie pracowników o firmie, proces rekrutacji i działania dodatkowe jakie firma organizuje dla swoich pracowników oraz akcje charytatywne czy proekologiczne w jakich bierze udział.

Printxl Dystrybucja Sp. z o.o. Sp. k.
przez mStyle, 2014-09-09 08:39:55
Nie uważam, że to kierownictwo się przyczyniło do usunięcia ale zapraszam potencjalnych kandydatów na stronę PRINTXL na fb :-) I tam zapoznanie się z firmą. Na dzień dzisiejszy szukamy pilnie osób z umiejętnością szycia ciężkiego czyli szwaczka/szwaczki lub krańca/krawcowej. Zapraszamy chętne osoby.

Brand Distribution LTD Sp. z o. o. sp.k. Białystok
przez imj, 2014-10-14 20:15:30
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona całym procesem rekrutacji. Pełen profesjonalizm, wysoki poziom przygotowania. Da się zauważyć, że najważniejsze jest poznanie osobowości człowieka, a nie tylko kwestia jego doświadczenia. Polecam.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Długotrwałe bezrobocie zwane również bezrobociem chronicznym jest określeniem używanym w stosunku do osób pozostających bez zatrudnienia przez okres co najmniej 12 miesięcy. Jest to poważny problem, któremu stawić czoła – w mniejszym lub większym stopniu – musi każdy region kraju, w tym także Wielkopolska i Poznań. Co mówią statystki? Poznań na tle...
Czytaj więcej >>
Poznań od kilku lat może się poszczycić najniższym w Polsce wskaźnikiem bezrobocia. W grudniu 2016 r. wyniósł on zaledwie 1,9 proc. – podczas gdy w kraju kształtował się na poziomie 8,3 proc. Rozbieżność jest spora, lecz czy to oznacza, że rynek pracy w stolicy Wielkopolski nie boryka się z żadnymi trudnościami? Nic bardziej mylnego – […]...
Czytaj więcej >>
Poznań ma wiele powodów do dumy. Jednym z nich jest najniższy w kraju wskaźnik bezrobocia. Stolica Wielkopolski już od 2012 r. przoduje w tym rankingu, wyprzedzając w nim nawet takie ośrodki jak Warszawa, Wrocław oraz Kraków. Co jest tego zasługą? Dlaczego inne miasta powinny brać przykład z Poznania i w jaki sposób najlepiej to robić? […]...
Czytaj więcej >>
Wielu policjantów twierdzi, że praca w Policji jest służbą, a nie jedynie wykonywaniem pewnego zakresu obowiązków. W Poznaniu wielu młodych ludzi będzie mogło sprawdzić się w tej roli, jeśli przejdą proces rekrutacji do wielkopolskiej Policji. Ponad 300 wakatów W całym 2017 roku Policja w Wielkopolsce ma zamiar uzupełnić swoje szeregi nowymi funkcj...
Czytaj więcej >>
Spółka Owens-Illinois, będąca producentem opakowań szklanych i specjalizująca się w produkcji opakowań dla produktów spożywczych, zajmuje pozycję lidera w swojej dziedzinie działalności na wielu kontynentach, m.in. w obu Amerykach, w Australii, Nowej Zelandii, w Europie i w Chinach. Spółka posiada zakłady również w Polsce. 1 lipca 2014 roku Owens-I...
Czytaj więcej >>
Selvita zatrudnia w Poznaniu
10 sierpień 2017
Krakowska spółka Selvita, znana innowacyjna firma biotechnologiczna, ma także swój oddział laboratoryjny na terenie Wielkopolskiego Centrum Zaawansowanych Technologii w Poznaniu. W najbliższej przyszłości ma zamiar zatrudnić w nim około 50 nowych pracowników. Kto ma szansę na pracę w Selvicie? O pracodawcy Spółka Selvita działa na terenie całej Eur...
Czytaj więcej >>
W dniach 28 i 29 marca 2017 roku odbyły się w Poznaniu XXI Targi Pracy. Miejscem ich organizacji była Politechnika Poznańska. Targi stały się okazją do nawiązania relacji pomiędzy pracodawcami a kandydatami na pracowników. Oferowano na nich nie tylko etaty, ale również staże i praktyki. O targach Już od 1996 roku na Politechnice Poznańskiej nieprze...
Czytaj więcej >>
Poznań i cała Wielkopolska mogą pochwalić się najniższym poziomem bezrobocia rejestrowanego w Polsce. Braki pracownicze, z jakimi muszą w wyniku tego zmagać się tamtejsi pracodawcy, nie przekładają się na wyższe wynagrodzenia, które mogłyby skusić pracowników do podjęcia pracy. Ile tak naprawdę zarabia się w Poznaniu? Mniej niż 2-procentowe bezrobo...
Czytaj więcej >>
Sytuacja na rynku pracy w Wielkopolsce jest niekorzystna dla pracodawców, z uwagi na rekordowo niski poziom bezrobocia rejestrowanego. Według danych z Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu, stopa bezrobocia w lutym 2017 roku wyniosła tam zaledwie 1,9 proc. Istnieje szereg zawodów, w których pracodawcy poszukują w Poznaniu pracowników. Brakuje rąk do ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kamila Kużaj-Karaszewska - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Joanna Kaczmarkiewicz - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Ewa Ślusarczyk - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
Proszę powiedzieć jakie były Państwa początki? Rozpoczynaliśmy działalność gdy outsourcing nie był jeszcze tak popularny. Firma liczyła 10 osób, naszą bazą była książka telefoniczna, ręcznie pisaliśmy umowy, adresowaliśmy koperty. Na początku nasza firma opierała się na liniach biznesowych, sprzedaży prefiksów dla jednego z operatorów telefonicznych. Było to coś totalnie nowego na bardzo dużą skalę.
Kluczowy moment dla firmy według Państwa? Moment, w którym jako pierwsi w Polsce przekonaliśmy jedną z największy sieci telekomunikacyjnych do sprzedaży telefonów przez telefon.
Jaka jest w takim razie Państwa misja? Świadczenie najlepszej jakości usług przed i po sprzedaży oraz utrzymanie i prezentowanie postawy najlepszego Pracodawcy na lokalnym rynku.   Recepcja                                                Wakacyjne biurko
A Państwa wartości? Solidność, budowanie przyjaznych relacji z kontrahentami, perfekcyjność w działaniu, skuteczność, świetna atmosfera w firmie. ...
"Wywiad z Łukasz Gajewski - Target PRO"
  
Jakie usługi i dla kogo świadczy Target PRO ? Kto może pracować w TARGET PRO ? Tworzymy struktury sprzedaży dla firm i zarządzamy nimi. Swoje działy sprzedaży powierzyli nam do tej pory m.in.: MARS POLSKA, ŻYWIEC ZDRÓJ, DANONE, UNILEVER Polska, BONDULELLE, mBank, PLUS GSM, ROYAL CANIN, Tchibo. Jesteśmy firmą, w której PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI sprzedają najbardziej rozpoznawalne produkty na rynku FMCG; nie będącą jednocześnie producentem tych produktów. Praca w TARGET PRO jest dla tych którzy: chcą się uczyć lub doskonalić, dla tych którzy chcą zyskać kompetencje, które zostaną z nimi do końca życia, dla osób ceniących współpracę, relacje i ludzi, dla tych którzy „chcą i lubią” a nie muszą”. Mowa oczywiście o Przedstawicielach Handlowych-bo na tym się znamy :)  
Posiadają Państwo  15 – sto letnie doświadczenie w outsourcingu sprzedaży dla największych koncernów na polskim rynku. Jakie momenty były w tym okresie kluczowe dla rozwoju firmy? Każdy kolejny klient jest momentem przełomowym, nowym wyzwaniem, nową strategią, nowym zespołem i nowym celem :) Też moment w którym zrozumiałem, że to Handlowcy są najważniejsi i warto zatrudniać najlepszych i szkolić ich na najlepszych w kraju. ...
"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...