Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Visual Promotion S.C. Mariusz Lenart, Paweł Lebica, Dominik Kołek
przez Rob, 2017-06-20 08:35:58
Zamawiałem ostatnio u nich roll-up. Wszystko przebiegło szybko, sprawnie i bez problemu, a do tego w przystępnej cenie. Polecam.

intermoney sp. z o.o.
przez Kasia, 2017-06-16 21:27:16
Bardzo dobra, firma, fajni właściciele :)

365 PR
przez Gauer, 2017-06-19 11:42:18
Ja w 365 PR zajmuje się CSR. Staje się to coraz bardziej popularne wśród firm, więc zyskuje ciekawych klientów, a moje wynagrodzenie wzrasta wraz z rozwojem tej gałęzi. Póki co jestem zadowolony ze współpracy i zamierzam ją kontynuować. Między członkami załogi panuje dobra atmosfera, więc polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

Jedną z grup bezrobotnych znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy są młode osoby pomiędzy 25 a 30 rokiem życia. W dużej mierze to absolwenci wyższych uczelni, którzy mają spore problemy ze znalezieniem zatrudnienia – jest to zjawisko charakterystyczne dla różnych regionów kraju, w tym także dla Podlasia i Białegostoku. Dużo młodych o...
Czytaj więcej >>
W województwie podlaskim na przestrzeni minionego roku zaszły znaczące zmiany na rynku pracy, co przełożyło się na spory spadek bezrobocia. Ogólna sytuacja jest co prawda wciąż daleka od ideału, aczkolwiek eksperci szacują, iż prognozy dla Podlasia w tym obszarze są bardzo dobre. Póki co najgorzej jest w Białymstoku, gdzie wielu mieszkańców wciąż m...
Czytaj więcej >>
Województwo podlaskie odnotowało na przestrzeni minionych paru miesięcy wyraźny spadek bezrobocia. Pomimo tego sytuacja w Białymstoku wciąż pozostawia wiele do życzenia. Na tle innych miast wojewódzkich Białystok ze wskaźnikiem rejestrowanego bezrobocia na poziomie 9 proc. nie wypada najlepiej. Kto ma tutaj największe szanse na znalezienie zatrudni...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wiesława Czarnecka-Stańczak - Siemens"
Proszę opowiedzieć o początkach firmy w Polsce? W przyszłym roku Siemens będzie obchodzić 25-lecie. W 2001 r. doszło do połączenia dwóch organizacji - Siemens Spółki i Zakładu Urządzeń Telefonicznych. Równolegle do zmian strukturalnych zmieniała się też liczba pracowników. Na początku naszej działalności było to dosłownie kilkanaście osób, w większości zatrudnieni jako handlowcy. Spółka nie była wtedy dużym podmiotem, raczej Centrum Dystrybucyjnym Urządzeń i Produktów Siemensa w Polsce. W tej chwili zatrudniamy około 1000 osób w samym Siemensie, natomiast należy pamiętać, że firma działa w ramach grupy spółek, gdzie nasi koledzy zajmują się automatyzacją digitalną, to skomplikowana działalność, bardzo duży obszar działania IT. Siemens w ramach swojej działalności posiada wiele podmiotów w których ma swoje udziały. Do niedawna mieliśmy swoje zakłady produkcyjne i serwisowe na południu Polski, czyli tzw. TurboCar, zdecydowaliśmy jednak o sprzedaży tej działalności. Do zeszłego roku działaliśmy także w ramach spółki stworzonej razem z Boschem, w tej chwili spółka jest w 100% własnością Boscha; my nie zajmujemy się już sprzętem AGD, ale nasz logotyp nadal jest widoczni i klienci nadal rozpoznają markę. ...
"Wywiad z Beata Burlińska – Marczuk - Nestle Polska"
Jaka jest misja Państwa firmy? Nestlé już od 150 lat wspiera konsumentów w ich codziennych wyborach żywieniowych. Zgodnie z naszą misją „Jedz smacznie, żyj zdrowo” nieustanie pracujemy nad recepturami, aby dostarczać konsumentom paletę produktów spożywczych i napojów o najlepszym smaku i zawartości składników odżywczych. Z tego powodu Nestlé, jako światowy producent żywności, dba o cały łańcuch dostaw, zaczynając od rolników i dostawców. Dzięki surowcom wysokiej jakości oraz szczegółowym kontrolom i audytom, firma zaspokaja potrzeby konsumentów nie tylko w sferze walorów smakowych swoich produktów, ale także gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Nestlé wspiera konsumentów również w prowadzeniu aktywnego trybu życia poprzez wiele inicjatyw: m.in. jest partnerem akcji Lekkoatletyka dla każdego, organizuje program Nestlé Porusza Polskę i angażuje się w obchody Europejskiego Dnia Sportu.
Firma istnieje od 1866 roku i obecnie jest liderem w swej branży. Jakie były jej pierwsze produkty i dlaczego stanowiły przełom owych czasów? Historia Nestlé rozpoczęła się 150 lat temu, kiedy angielsko – szwajcarska firma Anglo-Swiss Condensed Milk Company otworzyła pierwszą w Europie fabrykę produkującą mleko skondensowane. Rok później, w 1867 roku, Henri Nestlé, asystent aptekarza, zainteresował się przypadkiem niemowlęcia, które nie przyjmowało mleka matki. Nestlé opracował recepturę żywności dla niemowląt o nazwie “Farine Lactée”. Był to niezwykły przełom w dziedzinie żywienia niemowląt, który zapoczątkował 150-letni sukces naszej firmy. Dzisiaj globalna działalność biznesowa Nestlé obejmuje kategorie takie jak: napoje, wody, nabiał, słodycze, karmy dla zwierząt, a nawet produkty do pielęgnacji skóry. Na całym świecie ludzie korzystają z ponad 1 mld porcji produktów Nestlé dziennie, a firma działa w 197 krajach i terytoriach, gdzie kontynuuje swój rozwój. ...
"Wywiad z Piotr Zwoliński - Pepper House"
Pepper House to stosunkowo młoda firma. Jak wyglądały Państwa początki? Zaczynaliśmy w kwietniu 2013 roku od małego kilkuosobowego biura. Zależało nam na zbudowaniu nowej jakości wśród biur nieruchomości. Nasze innowacyjne podejście do usług pośrednictwa oraz agresywny marketing pozwoliły nam zrekrutować najlepszych pośredników. W niecałe 2 lata staliśmy się jedną z najlepiej rozpoznawalnych i najwyżej ocenianych agencji na trójmiejskim rynku nieruchomości.
Dlaczego warto skorzystać z pośrednictwa agencji? Agencja nieruchomości to przede wszystkim: bezpieczeństwo oszczędność czasu oszczędność środków finansowych Pomagamy Klientom w szybkiej sprzedaży nieruchomości oraz dopasowujemy oferty do oczekiwań Kupujących.    
Swoim klientom oferują Państwo również bezpłatną pomoc w dopasowaniu optymalnych rozwiązań finansowych. Jak to wygląda w praktyce? Ważną częścią naszego zespołu są niezależni eksperci finansowi, którzy znają oferty wszystkich podmiotów udzielających finansowania. W swojej karierze mieli już do czynienia z praktycznie każdym rodzajem problemu i zawsze udawało im się znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące Klienta. ...