Solutions30
przez Arti, 2014-08-21 17:38:37
Odpowiedź na: [lan - 2014-06-26 11:47:47]:
Hej ja pracowalem. Ogolnie jest ok atmosfera bardzo fajna. Praca przy instalacjach internetowych zwykly kabel koncentryk proste jak drut. Firma szkoli co i jak. Zakwaterowanie w domu albo w hotelu. Jezyk niemiecki na poziomie dobrym gdyz nie sa to rozmowy przy piwku na temat pogody. Jest troche technicznej wiedzy ktora trzeba ogarnąć ale my Polacy jestesmy bystrzachy. Umowa z Polską firma z Wroclawia wynagrodzenie 1000 euro brutto plus dieta i dodatkowe instalacje. Dojazd pokrywaja oraz zakwaterowanie. Ogolnie nie jest zle polecam.

Schrack Technik Polska Sp. z o.o.
przez chwale sobie, 2015-01-31 17:48:50
Pracuje w biurze we Wroclawiu i nie narzekam. Tak jak napisał ktoś wcześniej - ciężka praca, dobra płaca i tyle. Narzekają ci, którym się nie chce pracować - jak wszędzie.

Magic Garden Daniel Gacek
przez opinia, 2015-11-05 18:45:37
dobra firma placi w terminie, pracowac trzeba i tyle a zawsze sie jakis sciemniacz trafi i psuje wyniki calej zalogi . polecam bo jest dobrze a jak na Pakosc i Inowroclaw to calkiem dobrze.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wrocław to liczące ponad 600 tys. mieszkańców miasto w województwie dolnośląskim. Wyróżnia się bardzo dynamicznym rozwojem gospodarczym, co znajduje przełożenie na niski poziom rejestrowanego bezrobocia – w grudniu 2016 r. wynosiło ono zaledwie 2,8 proc. Nie oznacza to jednak, iż lokalny rynek pracy jest pozbawiony problemów – jedną z najbardziej p...
Czytaj więcej >>
Pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników to jedno z największych wyzwań, z jakimi zmaga się rynek pracy we Wrocławiu. Sytuacja w stolicy Śląska jest bardzo niepokojąca, lecz nie zanosi się na to, by w najbliższym czasie uległa poprawie. Spory deficyt specjalistów jest wyraźnie zauważalny m.in. w branżach finansowej oraz IT. Branża IT i finansowa ...
Czytaj więcej >>
Wrocław należy do elitarnego grona miast, gdzie stopa rejestrowanego bezrobocia nie przekracza 5 proc. – na koniec 2016 r. wynosiła jedynie 2,8 proc. Pomimo tak dobrego wyniku Wrocław zmaga się z brakiem rąk do pracy – w jednym z największych polskich miast brakuje wykwalifikowanych specjalistów, którzy obsadziliby wakaty. Niepokojące prognozy Cora...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Jakubowski - InterKadra Sp. z o. o"
Ostatnie lata są dla Państwa pasmem sukcesów i wyróżnień. Spółka została przyjęta do grona Sygnatariuszy Karty Różnorodności w Polsce. Zdobyła statuetki m.in. Diament Forbesa 2014, Perły Polskiej Ekonomii. Jakie znaczenie mają dla Państwa te fakty? Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że działamy na rynku dobrze i nie popełniamy błędów biznesowych. Uzyskujemy coraz większą część rynku, staramy się być coraz bardziej aktywni. Dzięki temu wiemy, że wybraliśmy dobrą drogę.
Podkreślają Państwo, że sukcesy zawdzięczają wysiłkowi całego zespołu. W jaki sposób motywują go Państwo na co dzień? To jest bardzo trudne pytanie, ponieważ naprawdę nie istnieje jeden skuteczny rodzaj motywowania pracownika. Trzeba pamiętać, że każdy pracownik jest innym człowiekiem, więc działają na niego inne bodźce. Dla jednej części osób są to bodźce finansowe, dla drugiej – zdobywanie doświadczeń, kursy, szkolenia, wsparcie ze strony pracodawcy. Jednak dla przeważającej większości naszych pracowników liczy się dobra atmosfera w firmie. Stawiamy mocno na współpracę koleżeńską. Dzisiaj rzadko spotyka się na rynku pracy, szczególnie w korporacjach, taką atmosferę i wewnętrzne wsparcie, jak w InterKadra. ...
"Wywiad z Przemysław Osowiecki - Ever Grupa Sp.z o.o."
Ever jest grupą kapitałową składającą się z kilku spółek. Na czym dokładnie polega wasza działalność? Nasze spółki zajmują się usługami wsparcia biznesu. Są to usługi z zakresu sprzątania, ochrony, żywienia zbiorowego, użyczania pracowników tymczasowych, obsługa recepcji, a także prace specjalistyczne typu renowacja posadzek, mycie elewacji. Krótko mówiąc, wszystko to, co wspiera tzw. tło funkcjonowania budynku.
Jesteście firmą o zasięgu ogólnokrajowym. To prawda. Działamy od  Sopotu po Zakopane i od Szczecina po Białystok. Powoli zaczynamy też rozwijać się i po za granicami kraju, ale to już temat na inną dyskusję. Obecnie, bez uwzględnienia naszych spółek zajmujących się pracą tymczasową, zatrudniamy około 5000 osób, co stawia nas prawdopodobnie w pierwszej 10 największych firm tego typu w kraju.
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Personel sprzątający – jest to trwały, niekończący się proces. Niekończący, gdyż nie ma takiego miesiąca, w którym nie uruchamialibyśmy nowych, mniejszych lub większych kontraktów. ...
"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...