Stomil Sanok
przez andy, 2017-03-21 20:43:46
Solidna firma. Pracuje od roku jako inzynier procesu, płaca jak na Sanok czy nawet podkarpacie OK, do tego możliwość rozwoju. Polecam.

Generon
przez klient ;), 2014-11-24 19:49:02
po to jest ta stronka aby wyglosic swoje opinie :-) ja tam jestem zadowolony z obslugi na stacjach czesto tankuje w zukowie i obsluga jest bardzo mila :-) a na paragony nawet nie zwracam uwagi bo nawet jak je biore to zaraz wyrzucam :D

Beste Hostess
przez mati, 2015-07-31 11:34:28
Pracowałem dla tej firmy generalnie współpraca układała sie pozytywnie i nawet pomogli mi w przejściu bezpośrednio do zakładu na umowę o pracę

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Stanisław Lejman - Concept Stal B"
Firma Concept Stal powstała w 1990 roku. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Początkowo głównym profilem działalności przedsiębiorstwa była sprzedaż gotowych pokryć dachowych. Z czasem zmodyfikowano profil działalności i obok sprzedaży zajęto się ich obróbką i produkcją. Jako że firma nie oferowała wyłącznie gotowych rozwiązań, a produkty dostosowane były do zamówień klientów, jej działalność uzależniona była od jakości prac działu konstrukcyjnego. W strukturach przedsiębiorstwa wyodrębniona została jednostka, której celem było opracowywanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i implementowanie ich do oferowanych produktów. Początkowo były to drobne usprawnienia podzespołów, jednak sukcesy na tym polu motywowały do efektywnego wdrażania coraz istotniejszych innowacji technologicznych, aż do projektowania i produkowania maszyn na własne potrzeby. W ten sposób PPH ” Concept”, jeszcze jako producent pokryć dachowych rozpoczęło prace konstrukcyjne nad wyprodukowaniem własnego pomysłu linii do cięcia i profilowania blach. W wyniku prac konstrukcyjnych w 1995 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność w zakresie produkcji maszyn. Pierwsza maszyna jaką przedsiębiorstwo wyprodukowało powstała na potrzeby własne. ...
"Wywiad z Izabela Dorosińska - Columbus Energy"
Na czym polega działalność Columbus Energy? Działamy w branży odnawialnych źródeł energii. Zajmujemy się kompleksową obsługą klienta w ramach instalacji fotowoltaicznych. Nasza usługa jest kompleksowa - działamy od „a” do „z”, czyli przygotowujemy ofertę, sprzedajemy i opiekujemy się klientem aż do montażu instalacji, przyłączenia jej i zgłoszenia do zakładu energetycznego.
Do kogo skierowana jest wasza oferta? Zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych, a także jednostek samorządu terytorialnego i związków wyznaniowych. Oferta skierowana do pierwszej ze wspomnianych grup jest wyjątkowa za sprawą abonamentów na słońce, które są dostępne tylko u nas. Abonament na słońce to produkt, który może mieć każdy, to umowa zawierana z naszą firmą gdzie koszt abonamentu pokrywany jest z generowanych oszczędności.  
Naszych czytelników interesuje przede wszystkim jako potencjalny pracodawca. Proszę powiedzieć, dlaczego właściwie warto wiązać swoją przyszłość zawodową z branżą odnawialnych źródeł energii? Wszystkie najnowsze badania wskazują na to, że w ciągu najbliższych dziesięciu lat nasza branża będzie się dynamicznie rozwijać. W polskim społeczeństwie rośnie świadomość na temat korzyści płynących z odnawialnych źródeł energii. W związku z tym w tej branży powstaje wiele nowych miejsc pracy. Dynamika tej branży będzie rosła w bardzo dużym tempie, dlatego warto załapać się na początku i rozwijać swoją karierę już teraz.   ...
"Wywiad z mgr farm. Jarosław Bogucki - Zakład Farmaceutyczny Amara sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że nie da się wyznaczyć jednego kluczowego momentu dla AMARY. Zależy z jakiej perspektywy patrzymy. Jednym z kluczowych momentów było na pewno przeniesienie siedziby na ul. Stacyjną 5, czyli do zakupionych tam budynków, ale ważnym momentem było także przekroczenie setki, jeżeli chodzi o liczbę zatrudnionych osób. Przełomowym czasem był także rok 2014. Świętowaliśmy wówczas 20-lecie firmy i wprowadziliśmy na rynek dwie marki – AMADERM i RINOZINE. Tych kluczowych momentów było więc dość sporo.
Przekroczenie 100 osób zatrudnionych to było dla Państwa istotne wydarzenie. Ile osób zatrudniają Państwo obecnie? Aktualnie zatrudniamy dokładnie 203 osoby.
Wspomniał Pan, że AMARA istnieje na polskim rynku ponad 20 lat. Czy kiedyś było łatwiej rozkręcić i utrzymać biznes? Chyba łatwiej założyć i utrzymać firmę handlową – z oczywistych przyczyn wynikających z realiów rynkowych. Czy jednak było to łatwiejsze w przypadku firmy produkcyjnej i to z branży farmaceutycznej? Chyba jednak nie. Kiedy AMARA powstawała nie było tak wielu regulacji prawnych, ale przez to istniejące przepisy czy inne normy nie wskazywały jednoznacznych rozstrzygnięć, jak należy np. przeprowadzić proces rejestracji. Na przestrzeni ponad dwudziestoletniej działalności AMARY polska gospodarka i branża farmaceutyczna znacznie się zmieniły. Czy na lepsze, czy gorsze – trudno ocenić. Mamy za sobą duże doświadczenie, dzięki temu jest łatwiej. Ale pojawiło się sporo firm konkurencyjnych, co sprawę utrudnia. Wady i zalety obecnej sytuacji można by wymieniać bez końca. ...