Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Stomil Sanok
przez andy, 2017-03-21 20:43:46
Solidna firma. Pracuje od roku jako inzynier procesu, płaca jak na Sanok czy nawet podkarpacie OK, do tego możliwość rozwoju. Polecam.

Bolarus S.A.
przez MIREK, 2017-09-22 10:49:36
praca w bolarusie jest ok, uczciwa firma, ja pracuje tu już dlugo i nie narzekam.

C.C. Jensen Polska Sp. z o.o.
przez marek barca, 2017-09-13 14:53:58
Pracuje i bardzo sobie chwale ta prace. Jak komuś nie pasuje to nikt nie zmusza, żeby został. Jeśli chodzi o warunki pracy to są bardzo dobre. Podobnie z zarobkami. Ogólnie mogę polecić każdemu, kto zamierza aplikować.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Karolina Kubiak - WOOL STAR"
Na Państwa stronie czytamy: „Na początku było 4 pracowników...”. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Po pierwsze uruchomienie linii produkcyjnej kilka miesięcy po rozpoczęciu działalności firmy. Istotne było również otrzymanie Certyfikatu Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych Produktów Leczniczych, co wiązało się z koniecznością utrzymania najwyższych standardów produkcyjnych. Wspomnieć należy naszą najgłośniejszą kolekcję Orchidea by Arkadius, według projektu światowej sławy projektanta mody. W 2015 r. z kolei dokonaliśmy rebrandingu firmy – zmieniło się logo i przekaz reklamowy. Nasi klienci zaczęli zwracać się do nas ze swoimi problemami ze snem, poszukiwali rozwiązań, które polepszą jakość snu. Zauważyliśmy, że potrzebują więcej informacji na temat zdrowego trybu życia i wpływu jaki zdrowy sen ma na funkcjonowanie całego organizmu. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom zdecydowaliśmy się rozbudować ofertę o porady na temat zdrowia.
Co wpływa na wysoką pozycję firmy WOOL STAR w branży? Przede wszystkim zaufanie klientów. Działamy już 15 lat. Nasi klienci nie zawiedli się na nas. Polecają nas i sami do nas wracają. Nasze produkty mają wieloletnie gwarancje i bardzo długo służą swoim użytkownikom. Nam z kolei daje to impuls do wprowadzania na rynek nowych produktów i innowacji, które podnoszą jakość snu i są atrakcyjne dla naszych klientów. ...
"Wywiad z Anna Kluczyńska - D.A.S. S.A. Ubezpieczenie Ochrony Prawnej"
D.A.S. jest liderem na rynku ubezpieczeń ochrony prawnej. Z czego wynika ta pozycja? Jako jedyne towarzystwo ubezpieczeń w Polsce zdecydowaliśmy się skoncentrować tylko i wyłącznie na jednym rodzaju ubezpieczeń, a mianowicie na ubezpieczeniach ochrony prawnej. Tak wąska specjalizacja pozwoliła nam osiągnąć najwyższy poziom obsługi klienta oraz oferować produkty na najwyższym, możliwym poziomie.
Co Państwa wyróżnia od konkurencji? Przede wszystkim, ponad 80 lat doświadczenia na świecie w segmencie ubezpieczeń ochrony prawnej. Jednym z rozwiązań oferowanych przez D.A.S. jest ubezpieczenie ochrony prawnej w życiu prywatnym. To produkt ubezpieczeniowy pozwalający na pokrycie kosztów sądowych oraz wynagrodzenia profesjonalnych pełnomocników, w tym adwokata lub radcy prawnego. Oferujemy także telefoniczną poradę prawną – każdy z ubezpieczonych może zadzwonić na infolinię i uzyskać nielimitowaną poradę prawną. Jeżeli ktoś jest przedsiębiorcą lub przedstawicielem wolnego zawodu, także może liczyć na ubezpieczenie w D.A.S.
Jaka jest misja firmy? Marka D.A.S. to europejski synonim łatwiejszego dostępu do pomocy prawnej. W D.A.S. proponujemy rozwiązania ułatwiające skorzystanie z ochrony prawnej, jaką każdemu Polakowi zapewnia nasze prawodawstwo. Walcząc o prawa swoje czy swojej firmy, warto korzystać z pomocy profesjonalistów - radców prawnych lub adwokatów. D.A.S. oferuje ubezpieczenia ochrony prawnej, dzięki którym możliwe jest finansowanie usług dowolnej kancelarii prawnej i opłacanie kosztów sądowych w sprawach objętych ubezpieczeniem. Misją D.A.S. Polska jest danie możliwości łatwiejszego dostępu klientom do wyspecjalizowanych usług prawnych oraz wiedzy prawniczej. Chcemy być postrzegani jako dostawca ubezpieczeń ochrony prawnej najwyższej jakości. Chcemy aby nasi klienci czuli się dobrze chronieni i mogli liczyć na wsparcie w wielu przypadkach, gdy konieczne będzie skorzystanie z wiedzy prawniczej. Kiedy ktoś pomyśli o ochronie prawnej, chcemy żeby od razu pomyślał o D.A.S. ...
"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...