Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
DWG-POLSKA
przez Jaroslaw, 2016-06-19 16:18:08

Uczciwy i miły organizacji . Miałem piękny czas w Holandii :)

Ageno.pl
przez WILHELM, 2017-02-21 17:50:27
Byłem na stażu w zeszłym roku, bardzo fajne warunki współpracy i miła atmosfera

Martho flexwerk
przez Nowy, 2017-02-16 15:38:22
Jest Ok. Praca jest , mieszkanie czyste.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kinga Ostrysz - Citi Service Center Poland"
Jakie były początki firmy? Właśnie obchodzimy 10-lecie powstania Citi Service Center Poland. Rozpoczynaliśmy w 2005 roku z liczbą 57 pracowników. Minęła dekada a my możemy pochwalić się liczbą ponad 3500 osób i stale rośniemy. W tym roku planujemy zwiększyć zatrudnienie o kolejne 1000 osób. Rozpoczynaliśmy od relatywnie prostych operacji finansowych. Bardzo szybko organizacja rozpoczęła proces przejmowania coraz bardziej zaawansowanych procesów obsługując klientów na całym świecie i potwierdziła tym samym wysoką jakość i ekspertyzę na rynku międzynarodowym. W rejonie EMEA są cztery takie centra jak nasze, w Budapeszcie, Dublinie i Belfaście. CSC Poland jest jednak najszybciej rozwijającym się pod kątem złożoności usług oraz wzrostu zatrudnienia.
Jakie są więc czynniki rozwoju firmy? Po pierwsze wykwalifikowana kadra, a co za tym idzie - wysoka jakość świadczonych usług. To czynniki wzmacniające naszą pozycję w regionie. Na lokalnym rynku ważne aspekty to duża dynamika wzrostu, pozytywna atmosfera i międzynarodowy charakter, które zachęcają do współpracy kolejne grona absolwentów jak i doświadczonych ekspertów.  ...
"Wywiad z Piotr Frycz - Zakłady Aparatury Chemicznej CHEMET SA"
Zakres świadczonych przez Państwa usług jest bardzo szeroki. Czym dokładnie zajmuje się CHEMET? CHEMET SA od wielu lat zajmuje się produkcją zbiorników cystern kolejowych, a od kilku również kompletnych wagonów cystern kolejowych i jest to jedno z naszych większych osiągnięć. Wytwarzamy także zbiorniki stacjonarne na gaz LPG, które znajdują zastosowanie zarówno w przedsiębiorstwach, jak i prywatnych domach jako elementy systemu grzewczego. Dodatkowo są wykorzystywane na stacjach do tankowania LPG. Nasza oferta obejmuje również zbiorniki kriogeniczne na gazy atmosferyczne oraz LNG, a także całe stacje regazyfikacji LNG. Jesteśmy jednym z największych w Europie producentów przenośnych i stacjonarnych zbiorników ciśnieniowych na gazy skroplone.
Jak przedstawia się Państwa zespół? Nasi pracownicy zajmują się produkowaniem aparatury procesowej, takiej jak zbiorniki filtracyjne, reaktory, kolumny, elementy stacji odgazowania wody i jej oczyszczania. W naszym zespole mamy sztab konstruktorów, którzy dbają o najlepsze rozwiązania technologiczne. Dzięki temu czuwamy nad jakością oferowanego produktu od rysunku technicznego, po opuszczenie gotowego wyrobu i dotarcie do klienta. ...
"Wywiad z Dawid Bojarowicz - Asco Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Sp. k."
Firma ASCO Systemy Informatyczne powstała w 1994 roku. Jak wyglądały jej początki? Pierwszym kluczowy moment w historii naszej firmy to rozpoczęcie prac nad systemem informatycznym obsługi magazynu i sprzedaży dla jednej z największych hurtowni części zamiennych do samochodów w kraju. Projekt okazał się wielkim sukcesem i posłużył jako podstawa do stworzenia naszego flagowego produktu, którym jest program do obsługi magazynu i sprzedaży FIRMA2000.
Jak wyglądał rozwój firmy w kolejnych latach? Dalszy rozwój firmy to tak naprawdę odpowiedź na potrzeby klientów. Rozbudowaliśmy program o dodatkowe moduły, między innymi Analizator, czyli program służący do analiz, AsTer - program do obsługi magazynu za pomocą kodów kreskowych i Arkadia - program finansowo-księgowy. Zintegrowanie wszystkich programów ze sobą pozwoliło nam na kompleksową obsługę zarówno małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw. Jednym z kluczowych momentów było powstanie modułu zamówień internetowych (MZI).   
Jak to wpłynęło na rozwój firm, korzystających z Państwa oprogramowania? Dzięki temu modułowi firmy współpracujące z nami w prosty sposób mogły przenieść swoją ofertę do sieci, ograniczając obsługę telefoniczną, a zastępując ją czytelnym i łatwym w obsłudze interfejsem, dzięki któremu klienci mogli w szybki sposób składać zamówienia. Co więcej, moduł umożliwiał połączenie online z dostawcami w celu sprawdzenia dostępności i porównania cen danego towaru, co wyeliminowało potrzebę składowania części na lokalnych magazynach i pomogło poszerzyć asortyment dostępny na e-sklepach naszych klientów. Następnym ważnym krokiem naprzód była możliwość integracji naszych sklepów internetowych z danymi TecDoc, zawierającymi informacje o częściach zamiennych dla warsztatów i sklepów motoryzacyjnych. Dzięki temu na e-sklepie można m.in. zidentyfikować, do jakiego samochodu pasuje dana część, jakie ma zamienniki, zobaczyć jej zdjęcie. ...