Agencja Ochrony PUH VOTUM
przez Wojtas.o, 2015-01-08 16:28:57
Jestem pracownikiem firmy "VOTUM" w Bydgoszczy Jest to najlepsza firma w której pracowałem a wiem co mówie bo mam 16 lat pracy w Ochronie . Firma "VOTUM" dba o pracownika to są dodatki socjalne i wypłaty przed czasem . Mili ludzie z samym Prezesem na czele nie ma tu wykorzystywania ludzi . Pensje są niskie ale na warunki jedne z najwyższych w Bydgoszczy . Polecam tu prace W.O

SDL Poland Sp. z o.o.
przez PLN, 2015-05-20 17:21:15
Firma SDL jest dla mnie nowym odkryciem na bydgoskim rynku. Nie miałem pojęcia iż tak innowacyjna firma ma siedzibę w Bydgoszczy. Mój kolega i koleżanka pracują i bardzo chwalą. Złożyłem podanie. Trzymam kciuki bo słyszałem że spory przesiew jest...

Fiat Auto Poland
przez Opinia, 2014-11-09 21:53:24
Cześć. Moim zdaniem rotacja jest mała lub normalna. Każda firma ma jakieś wady zależy co tobie i jak bardzo przeszkadza. Tak kobiety są zatrudnione na stanowisku sprzedawcy samochodów.

Wpisy z naszego BLOGA:

W wielu profesjach w Bydgoszczy brakuje rąk do pracy, dlatego pracodawcy dokładają wszelkich starań do tego, aby jak najbardziej uatrakcyjnić swoje oferty pracy. Sytuacji firm w regionie nie poprawia malejące bezrobocie. Sytuacja na rynku pracy w Bydgoszczy W III kwartale 2016 roku bezrobocie w Bydgoszczy spadło poniżej granicy 5 proc.  Zgodnie z d...
Czytaj więcej >>
Zatrudnienie w bydgoskich zakładach pracy znajduje wiele tysięcy pracowników różnych profesji. W 2016 roku sukcesywnie malało w mieście bezrobocie, a w 2017 roku według prognoz ekspertów będzie podobnie. Jakie oferty pracy w Bydgoszczy będą pojawiały się w kolejnych miesiącach bieżącego roku? Barometr zawodów w Bydgoszczy Powiatowy Urząd Pracy w By...
Czytaj więcej >>
Bydgoszcz jest największym ośrodkiem miejskim w województwie kujawsko-pomorskim. Na jakie zarobki mogą liczyć przedstawiciele różnych profesji w mieście i okolicach? Przeciętne zarobki w Bydgoszczy i w regionie Serwis moja-pensja.pl informuje, że średnie zarobki w Bydgoszczy kształtują się na poziomie 3186 zł brutto, czyli są wyższe o około 9 proc....
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksandra Guga Baca - Clockwork Bemanning AS"
Firma Clockwork działa w Norwegii od 2003 roku. Kiedy powstały oddziały w Polsce? Pomysł pojawił się w 2014 roku, gdy cykliczne spotkania rekrutacyjne z kandydatami, które odbywały się w Polsce kilka razy w roku, przestały wystarczać. Ogromny potencjał, jaki klienci norwescy dostrzegli w naszych pracownikach z sektora budowlanego, zaczął wymagać systematycznej pracy. Stąd powstanie w Polsce biur, w których kandydaci codziennie mogą spotkać się z konsultantami, zasięgnąć informacji na temat Norwegii i specyfiki pracy w tym kraju. Ich funkcjonowanie przynosi znakomite rezultaty. Szczególnie jeżeli chodzi o jakość rekrutacji.
Clockwork dynamicznie się rozwija. W 2014 roku w rankingu firm-gazeli zdobył 3 miejsce na 302 wybrane firmy. Jak w ciągu ostatnich lat zmieniła się firma? Nasi klienci są bardzo wymagający, a kandydaci na pracowników, którzy rozpoczynają z nami współpracę, to specjaliści w swojej dziedzinie. Osiągnięcie obustronnej satysfakcji z zatrudnienia wymaga od nas ogromu pracy i konsekwentnego wdrażania norm jakości podczas rekrutacji. Bazując na zaufaniu, jakim w związku z tymi działaniami obdarzyli nas klienci, stworzyliśmy od tego czasu ponad 300 nowych miejsc pracy. Ponadto rozszerzyliśmy zakres ofert również o północ Norwegii oraz pracę w systemie rotacyjnym. Skupiliśmy się także na rozwoju naszego oddziału w Oslo. Ze względu na bardzo dużą konkurencję na norweskim rynku pracy, wiele pracy i zaangażowania wkładamy w podnoszenie jakości usług. Najlepszym dowodem skuteczności naszych działań jest fakt, że udało się nam potroić ilość zatrudnionych przez norweskich pracodawców. Obecnie w Norwegii zatrudniamy o 13,2% więcej pracowników niż w porównywanym okresie ubiegłego roku. Ponadto we wszystkich naszych oddziałach wdrożyliśmy wewnętrzny system rekomendacji dla pracowników, którzy od teraz mogą polecać swoich kandydatów (kolegów) do pracy i zdobywać premie. Clockwork, jako jedna z nielicznych firm, ma podpisaną „tariff agreement”, która gwarantuje pracownikom różnego rodzaju dodatki do stawki godzinowej, np. dodatek za dojazdy czy 12% pensji wakacyjnej. Wszystko po to, aby nasza oferta była jak najbardziej atrakcyjna dla kandydatów. W ciągu następnego roku chcielibyśmy powtórzyć sukces z Oslo w Stavanger. Staramy się więc systematycznie rozwijać, zachowując przy tym wysokie standardy. ...
"Wywiad z Anna Madej - Fideltronik Poland Sp. z o.o."
Fideltronik został założony w 1986 roku. Jaka jest geneza firmy? Fideltronik to firma, która powstała z fascynacji i pasji do elektroniki jej założyciela i Prezesa – p. Zbigniewa Fidelusa. Od 30 lat działalności, za naturalnym rozwojem i wielkim sukcesem Firmy stoi ta sama pasja i zaangażowanie ludzi związanych z Fideltronik, teraz oczywiście już na znacznie szerszym polu działalności. Obok elektroniki, pojawiły się bowiem równie ważne technologie informatyczne, a także najnowsze osiągnięcia naukowo – technologiczne, takie jak sztuczna inteligencja, internet of things (IoT) czy robotyka.
Fideltronik posiada obszerną historię. Które wydarzenie uznaliby Państwo za kluczowe dla dalszego rozwoju firmy? Fideltronik od samego początku swojego istnienia jest firmą inżynierską. Pierwszym znaczącym produktem w naszej historii były zasilacze UPS, które od początku lat 90’ produkujemy i sprzedajemy do dzisiaj. W 1995 roku nastąpił kolejny przełom, kiedy to zdecydowaliśmy się na świadczenie usług produkcji kontraktowej dla naszych klientów. Kompleksowość oferty składającej się zarówno z usług inżynierskich jak i produkcyjnych pozwoliła nam wyjść na zagraniczne rynki, czego konsekwencją było pozyskanie pierwszego klienta spoza Polski w 1999 roku. W roku 2004, pod marką Fitech został otwarty dział projektujący systemy testujące dla produkcji oraz dział automatyki przemysłowej. Od 2016 rozwijamy działalność związaną z najnowszymi osiągnięciami technologii – sztuczną inteligencją, internetem rzeczy i robotyką. ...
"Wywiad z Kamila Bawolska - artgeist Sp. z o.o."
Jak wyglądały początki firmy Artgeist? Jesteśmy przykładem na to, jak z pasji rodzi się coś niezwykłego. Taka jest nasza firma, ludzie, którzy ją tworzą i to, co dostarczamy naszym klientom. Zaczynaliśmy w 2004 roku, na 65m², z kilkoma artystami, którzy malowali nasze pierwsze obrazy. Po kilku miesiącach zainteresowanie naszą ofertą było tak duże, że konieczne było zatrudnienie kolejnych osób i przeprowadzka do nowej lokalizacji, w której zresztą jesteśmy do dziś. Dzisiaj nasz zespół liczy 250 osób, które pracują na ponad 3000 m² powierzchni biurowej i produkcyjnej.
Jakie były kluczowe momenty w historii Artgeist? Było ich kilka w naszej historii, to one były kamieniami milowymi, które znaczą drogę naszego rozwoju. Ostatnie ważne wydarzenie to stworzenie i wprowadzenie „Misji i Wizji firmy” oraz naszych wartości. Zebraliśmy to, co nas napędza do działania, co każdego dnia towarzyszy nam w pracy i to, do czego dążymy w przyszłości, kim chcemy być. To tworzy ducha artgeist.
Proszę w skrócie przedstawić Państwa ofertę. Nasza oferta obejmuje setki produktów w kilkunastu tysiącach unikalnych wzorów. To produkty do szeroko rozumianego upiększania wnętrz. Obrazy ręcznie malowane, wydruki na płótnie, obrazy na pleksi, tapety, fototapety, parawany, obrazy na korku, obrazy metalowe, czy w końcu naklejki. W naszej ofercie każdy, zarówno z gustem klasycznym jak i nowoczesnym, znajdzie coś dla siebie. ...