Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
GLADPOL
przez spawacz 12, 2016-09-29 14:29:06
Nie wiem o co tyle hałasu, ja pracuje kilka lat i wszystko jest ok, kasa i warunki są spoko

GLADPOL
przez Adam, 2016-10-20 15:57:00
Praca i warunki spoko. Jest zakwaterowanie i dobra płaca. Mogę w 100% polecić.

Submet AS
przez As, 2016-09-13 22:01:41
Ogólnie to wydaje mi się, że nie ma specjalnie co narzekać,pensja jest spoko

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksandra Frankiewicz - De Heus Sp. z o.o."
Jesteście ekspertami w żywieniu zwierząt i liderem w dostarczaniu rozwiązań żywieniowych na polskim rynku paszowym. W jaki sposób to takiego biznesu szukać odpowiednich pracowników? To zależy od stanowiska, na które rekrutujemy. Kanałami najbardziej nasyconymi informacjami dla kandydatów są strona www.kariera.deheus.pl oraz nasz fanpage na Facebook’u. Korzystamy również z portali rekrutacyjnych i społecznościowych, ogłoszeń w mediach ogólnopolskich i lokalnych, a także z usług profesjonalnych firm doradczych. Współpracujemy również z uczelniami o profilu rolniczym. Zdecydowanie stawiamy jednak na kontakt osobisty z potencjalnymi kandydatami np. podczas spotkań na uczelniach wyższych czy na targach pracy. Staramy się również, już teraz, zainteresować sobą uczniów szkół z rynku lokalnego, organizując dla nich dni otwarte czy wycieczki edukacyjne do naszych wytwórni.
Do jakich działów najczęściej poszukujecie nowych pracowników? Ze względu na rosnący udział firmy De Heus w rynku paszowym, najczęściej poszukujemy wsparcia dla działów sprzedaży. Na terenie całej Polski zatrudniamy specjalistów ds. bydła, drobiu, trzody chlewnej i sprzedaży dystrybucyjnej. Zgromadzony kapitał wiedzy i unikatowego know-how pozwala naszej firmie na inwestycję w pracowników bez doświadczenia zawodowego. Mamy jednak pewne warunki. Muszą cechować się pozytywną energią, otwartością na nowe doświadczenia i pasją zootechniczną, którą chcą wykorzystywać w pracy terenowej z klientami. ...
"Wywiad z Izabela Chojnacka-Naskręt - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris"
Zaczynali Państwo od jednego pracownika - zgadza się? Firma powstała w 1983 roku. Dr Irena Eris pracowała wówczas w Zakładzie Badawczo – Wdrożeniowym warszawskiej Polfy, poczuła jednak potrzebę stworzenia miejsca dla siebie, w którym mogłaby realizować się zawodowo i spełniać swoje pasje. Wspólnie z mężem postanowiła założyć swoją własną firmę. Zaczęła od produkcji jednego kremu, a w laboratorium rzeczywiście zatrudniony był tylko jeden pracownik. Obecnie, firma różni się znacznie od tej sprzed ponad 30 lat. W Laboratorium Kosmetycznym zatrudniamy blisko 400 osób, w całej grupie Dr Irena Eris pracuje ponad 1000 osób. Rocznie firma produkuje ponad 20 milionów sztuk kosmetyków.
Jak aktualnie wygląda funkcjonowanie przedsiębiorstwa? Aktualnie jesteśmy grupą spółek funkcjonującą pod nazwą Dr Irena Eris S.A. Poza produkcją i sprzedażą kosmetyków, mamy także spółki związane z usługami - Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris oraz Hotele SPA Dr Irena Eris. Marki produkowanych przez nas kosmetyków to: Dr Irena Eris, Pharmaceris, Lirene i Under Twenty. ...
"Wywiad z Mariusz Kunda - Bakalland S.A."
Startowaliście na początku lat 90. w kawalerce mieszczącej się w bloku. Dziś Bakalland jest liderem rynku bakalii w Polsce. Jak wyglądała droga państwa firmy na sam szczyt? W tej kategorii specjalizujemy się od 25 lat, a swoje doświadczenie i wiedzę ekspercką przekładamy również na inne segmenty – produkty śniadaniowe i batony musli. Początki naszej marki sięgają 1991 roku, kiedy powstała firma Uno Tradex, zajmująca się handlem świeżymi owocami i warzywami. Jednak już w pierwszej połowie lat 90. wyspecjalizowaliśmy się w bakaliach, a w kolejnych latach rozwijaliśmy się także dzięki przejęciom. Połączenie z Fresco - importerem bakalii - dodało nam skrzydeł. Pojawiło się wówczas wiele nowych produktów, a sprzedaż w 2000 roku sięgnęła prawie 60 mln zł. Wówczas postawiliśmy na markę BAKALLAND, co było strategicznie bardzo dobrym posunięciem. Kampanie out-door'owe i telewizyjne pozwoliły na dynamiczny wzrost udziałów rynkowych. W 2006 roku BAKALLAND S.A. zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a w 2015 roku do Grupy Kapitałowej Bakalland dołączyła firma Delecta S.A. - producent mieszanek ciast, deserów w proszku oraz kawy zbożowej Anatol. Źródłem sukcesu marki Bakalland jest jakość produktów. To kluczowy czynnik, za który doceniają nas konsumenci. Jako lider rynku bakalii jesteśmy także pionierem innowacji zarówno w zakresie oferty, jak i wdrażanych rozwiązań technologicznych. ...