CE Lingua
przez adam, 2014-09-22 09:19:28
Ja pracuję u nich jako instruktor rytmiki 3 rok i jak dotąd nie miałem żadnych problemów, współpraca w przyjemnej atmosferze, bez problemowo, stawki ok. polecam

Ośrodek Kształcenia Kierowców Szkolmot Marek Taczkowski
przez Maria, 2014-11-25 22:20:08
@Basia, a czy na coś konkretnego skarżył się wnuczek, bo generalnie kursy na prawo jazdy s,ą dosyć stresujące nie mówiąc nawet już i samym egzaminie, a po drugie jeśli go dobrze go nauczyli i zdał to jest dla mnie najważniejsze. Jeśli ktoś nie umie jeździć to i najlepszy instruktor go nie nauczy, tak było w mojej szkole i ma wiele negatywnych opinii, a ja sama jestem zadowolona bardzo. Druga rzecz to zniżki różne, jak się takie bierze, a nie w normalnej cenie to już różnie bywa, ale nie można od razu oceniać po tym całej marki, firmy czy ośrodka kształcenia kierowców tak samo jak oceniać całej szkoły po jednym nauczycielu. Z tego co ja wiem, to Szkolmot ma dobre sprzęty do nauki jak np. różnego typu plansze, przekroje podzespołów oraz urządzenia audiowizualne służące do projekcji filmów o tematyce szkoleniowej. No i mają oczywiście swój plac manewrowy, więc narzekać nie ma na co na ich sprzęt. Polecam Szkolmot .

Aspekt Firma Usługowo Szkoleniowa Dominik Kadulski
przez Romek, 2014-12-12 10:12:23
Gorąco polecam instruktora Łukasza, gwarantuję, że z każdego zrobi operatora :) Praktyka z nim to czysta przyjemność.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marek Jamróz - Data Contact"
Proszę powiedzieć, kiedy zaistnieli Państwo na polskim rynku? Grupa DataContact rozpoczęła działalność w 1995 roku (w pięcioosobowym zespole) pod nazwą „Kontakt Telemarketing Sp. z o.o.”. jako Pierwsza firma świadcząca usługi telemarketingowe w Polsce. Po 20 latach obecności na polskim rynku posiadamy cztery oddziały (Warszawa, Stalowa Wola, Kraków (Universal Agent), Bielsko-Biała (4Call.pl),) i ponad 800 stanowisk pracy. Świadczymy usługi z zakresu marketingu bezpośredniego (rozmowy wychodzące, przychodzące, badania rynku, bazy danych, helpdesk, fullfillment). Naszymi klientami są przede wszystkim wielkie korporacje z branży ubezpieczeniowej, wydawniczej, finansowej oraz telekomunikacyjnej.
Co można uznać za największy sukces firmy? Trudno wymienić jeden sukces organizacji z tak długiej perspektywy czasu. Niewątpliwie sukcesem jest utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz z konsultantami. Mamy klientów, z którymi współpracujemy od ponad 15 lat.  Mamy pracowników, którzy są z nami już blisko 20 lat. To jest niewątpliwie sukces organizacji. To buduje zaufanie naszych potencjalnych partnerów biznesowych, jak również potencjalnych pracowników oraz współpracowników. ...
"Wywiad z Joanna Galant - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Rajmund Flis - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Szymon Chodkowski - Outbox Sp z o.o."
Jak wyglądały początki Państwa firmy? 10 lat temu zebrała się grupa osób, która postanowiła zrobić coś innego, założyć swoją Firmę, a więc coś, co w dzisiejszych czasach jest bardzo modne. Warto wspomnieć, że byli to Pracownicy bardzo dużych firm, którzy odważyli się odejść z globalnych korporacji. Stopniowo firma rosła w siłę i w tym roku mamy przywilej dołączyć do grona tych, które obchodzą 10-lecie istnienia. Dla nas to doskonały moment, żeby nie tylko spojrzeć wstecz i pokazać naszą historię, ale również, żeby przyjrzeć się krytycznie wewnętrznym procesom.
Co wyróżnia Państwa firmę na tle konkurencji? Jesteśmy dość ciekawą mieszanką — jeden z członków Zarządu pochodzi z Anglii, ale nasz rodzimy rynek to Polska. Zatrudniamy ponad 200 osób i prowadzimy projekty na wielu rynkach. Mimo skali dynamiczności, złożoności procesów czy dużego zespołu, udało nam się zachować charakter firmy prywatnej, której struktury są naprawdę płaskie, gdzie spotykamy się, rozmawiamy…
Jaki był wobec tego kluczowy moment dla Państwa Firmy? Dość intensywnie wychodzimy na rynki zagraniczne, gdzie od trzech lat jesteśmy z dużymi sukcesami obecni np. w Wielkiej Brytanii. Od początku tego roku jesteśmy już oficjalnie obecni w rejonie niemieckojęzycznym, a więc w Niemczech, Austrii. Staramy się również wejść na rynki południowe. Jest to dla nas nowy rozdział: Firma przechodzi zmiany strukturalne i procesowe. Jednym z takim obszarów jest m.in. komunikacja wewnętrzna i rekrutacja. To obszary, które naszym zdaniem często się traktuje marginalnie. Pozycjonujemy się biznesowo i przy okazji rewidujemy również wspomniane procesy, choćby ze względu na zmianę, nowe czasy, rynek. Młodzi ludzie chętnie wyjeżdżają teraz za granicę lub pracują zdalnie dla klienta za granicą. Cieszy nas to, że jako rdzennie polska firma również wpisujemy się w ten trend, też jesteśmy trochę towarem eksportowym, a nasza obecność w Wielkiej Brytanii skutkuje tym, że jest tam zapotrzebowanie na taką Firmę jak nasza. ...
"Wywiad z Kamila Kużaj-Karaszewska - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Joanna Kaczmarkiewicz - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
"Wywiad z Ewa Ślusarczyk - CTDP Centrum Telemarketingu Dystrybucja Polska"
Proszę powiedzieć jakie były Państwa początki? Rozpoczynaliśmy działalność gdy outsourcing nie był jeszcze tak popularny. Firma liczyła 10 osób, naszą bazą była książka telefoniczna, ręcznie pisaliśmy umowy, adresowaliśmy koperty. Na początku nasza firma opierała się na liniach biznesowych, sprzedaży prefiksów dla jednego z operatorów telefonicznych. Było to coś totalnie nowego na bardzo dużą skalę.
Kluczowy moment dla firmy według Państwa? Moment, w którym jako pierwsi w Polsce przekonaliśmy jedną z największy sieci telekomunikacyjnych do sprzedaży telefonów przez telefon.
Jaka jest w takim razie Państwa misja? Świadczenie najlepszej jakości usług przed i po sprzedaży oraz utrzymanie i prezentowanie postawy najlepszego Pracodawcy na lokalnym rynku.   Recepcja                                                Wakacyjne biurko
A Państwa wartości? Solidność, budowanie przyjaznych relacji z kontrahentami, perfekcyjność w działaniu, skuteczność, świetna atmosfera w firmie. ...