HANIL E-HWA AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o.o.
przez fred, 2014-11-11 18:11:40
hej oferta jest aktualna, szukają kogoś do rozwoju produktu i do działu informatyki, z tego co wiem praca fajna bo firma sie rozwija i warunki niezle

Huta Bankowa RAPZ
przez yabadu, 2015-10-22 12:56:52
Pracuje i jest genialnie lepszej pracy nie moge sobie wymarzyc

GTX Hanex Plastic sp. z o.o.
przez lewy, 2015-05-22 12:29:52
Warunki pracy są ok.Pensja zawsze na czas,wymagania jak wszędzie takie samena tym stanowisku.Nie nazekam - wiadomo zawsze moze byc lepiej ale wszedzie dobrze gdzie nas nie ma.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Rozengart-Grzelczak - IKEA"
328 sklepów, działalność w 43 krajach, całkowita sprzedaż na poziomie ponad 31 mld euro w 2015 roku. IKEA to marka kultowa, obecna niemal w każdym domu. Na czym polega Państwa recepta na sukces? Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy szeroki asortyment funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych produktów, dzięki którym codzienne, domowe życie może stać się jeszcze lepsze. Nieustannie pracujemy nad zapewnieniem ich jak najwyższej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu niskiej ceny, aby jak najwięcej osób mogło sobie na nie pozwolić. Warto dodać, że główną zasadą finansową Grupy IKEA jest rozwój wyłącznie przy wykorzystaniu własnych zasobów. Oznacza to, że aby zainwestować pieniądze, najpierw musimy je zarobić. Dzięki temu możemy robić długoterminowe inwestycje na przyszłość. Chcemy, by nasze sklepy były łatwo dostępne dla jak największej ilości osób, dlatego większą część naszych zysków inwestujemy ponownie w obecne i nowe sklepy, a także w rozwój produktów, obniżanie cen i działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. ...
"Wywiad z Jacek Chmiel - Altkom Akademia SA"
Altkom to firma z branży IT. W takim razie kto najczęściej korzysta z Waszych usług? Początkowo Altkom tworzył oprogramowanie dla firm telekomunikacyjnych i sektora finansowego. Później wyspecjalizował się w obsłudze sektora ubezpieczeniowego. Dziś 65-70% obrotów firmy pochodzi od tego typu klientów zarówno polskich jak i międzynarodowych.
W jaki sposób zdobywacie nowych klientów? Zazwyczaj odbywa się to poprzez nawiązywanie bezpośrednich relacji z potencjalnymi klientami.
 
Zaczynaliście od szkoleń z tworzenia oprogramowania. To zaczęło przynosić sukcesy i pociągnęło dalszy rozwój firmy? Dokładnie tak. Prowadząc zajęcia często byliśmy proszeni o napisanie jakiejś aplikacji. Okazywało się bowiem, że przyswojenie nowej wiedzy przez pracowników danej firmy trwa dłużej niż zebranie przez nas zespołu i napisanie odpowiedniego kodu. W ten sposób w kilku miejscach w Altkomie powstały małe zespoły programistyczne. W 2000 roku postanowiono o stworzeniu osobnego pionu biznesowego - Altkom Software & Consulting. Skoncentrowany był on na tworzeniu oprogramowania na zamówienie. W tym roku, decyzją zarządu, pion ASC zyskał swoją osobowość prawną, stając się niezależną spółką.  ...
"Wywiad z Monika Orlińska - Dakoma"
W czym specjalizuje się firma Dakoma? Dakoma to producent kosmetyków do pielęgnacji obuwia, skór i mebli oraz akcesoriów obuwniczych – wkładek, w tym również wkładek zdrowotnych będących zarejestrowanymi produktami medycznymi.
Co uznałaby Pani za największy dotychczasowy sukces firmy? Że docierają do nas podziękowania z rynku za rozwiązanie problemów, z którymi borykali się klienci oraz to, że przez 20 lat nieprzerwanie rośnie nasza sprzedaż i popyt na nasze produkty, rozszerzamy ofertę, wzrasta udział eksportu w naszych obrotach. Obecnie jesteśmy w trójce najmocniejszych dostawców akcesoriów obuwniczych w kraju. Ale wszystko to osiągamy dzięki wspaniałemu zespołowi pracowników, którzy na te sukcesy pracują. Są to ludzie w wielu przypadkach związani z firmą od samego początku, średni staż pracy w Dakomie to prawie dziesięć lat! Naprawdę jestem dumna ze stworzenia tak zgranego i dobrze się znającego zespołu.
Jakie marki należą do Dakoma? Główną marką produkowaną przez Dakomę jest Coccine. Obejmuje ona linię podstawową – kosmetyki i akcesoria obuwnicze, w tym wkładki obuwnicze, a także linie produktowe przeznaczone dla węższego kręgu odbiorców: linię sportową (specjalistyczne wkładki dla uprawiających sporty), linię Anatomic zawierającą produkty zarejestrowane z 8% vatem jako wyroby medyczne, linię do konserwacji, naprawy i pielęgnacji mebli skórzanych i drewnianych. ...