ewiko Personal Sp. z o.o.
przez marcin zakrocki, 2014-10-22 10:43:06
Ja robie w Ewiko i jestem zadowolony z pracy. Nie narzekam pracuje juz piaty miesiac jako hydraulik na budowie domow praca nie jest latwa ale pracujemy i zarabiamy w miare przyzwoicie. Zdania sa podzielone ale my nie narzekamy na wspolprace z ta akurat firma. Wczesniej pracowalem z koegami w holandii i tez bylo ok ale zarabialismy mniej. Takze tam placa lepiej.

Eurokontakt Projekt Serwis Sp. z o.o.
przez Łukasz J., 2015-01-23 10:38:48
Z firmy Eurokontakt jechałem na hydraulika do francji i wszystko było ok

iss wawrzaszek
przez były konstruktor, 2015-07-19 12:28:23
Wawrzaszek to dobra firma, dla ludzi chętnych do pracy. Może bardzo wiele się nauczyć, jest wiele ciekawych dziedzin, hydraulika, elektryka, konstrukcje spawane, laminaty itd. Projektuje się niemal wszystko. Mając dobry pomysł nikt nie przeszkadza w realizacji wręcz dopinguje. Praca w której można się spełniać, i podziwiać efekty jak i zaliczyć spektakularną wpadkę :) choć nikt nigdy nie kazał płacić za pomyłki.( To pewnie się to odbije na oczekiwaniu na podwyżkę)Stopień trudności zadań jest zwiększany wraz z czasem, co gwarantuje rozwój. Knostruktor ma bardzo duże pole do popisu. Uczciwie pracując, można liczyć na niewielkie premie co miesiąc. Większość ludzi jest wpożądku, jak tylko mogą pomagają, służąc radą. Jako były pracownik polecam tą firmę. :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Strutyńska - Eniro Polska Sp. z o.o."
Eniro działa na polskim rynku już 25 lat. To dość długi czas, czy może Pani wskazać kluczowy moment dla rozwoju firmy? Z pewnością była to decyzja o transformacji z mediów drukowanych do cyfrowych. Stopniowe wychodzenie z biznesu katalogów teleadresowych, miało wpływ na wszystko co dzieje się w firmie. Przemianie musiały ulec wszystkie nasze wewnętrzne procesy, po to, abyśmy mogli odpowiadać na wymagania nowoczesnych mediów. W erze cyfrowej zmiany w produkcie dokonywane są online każdego dnia, a wcześniej będąc wydawcą katalogu drukowanego, mogliśmy aktualizować informacje o firmach raz do roku. Kontakt z klientami jest dzisiaj dużo częstszy, bazy danych są codziennie aktualizowane poprzez kilkuset osobowy dział sprzedaży, a także poprzez dedykowany dział, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych danych. Wyszukiwarka lokalna Panorama Firm jest w tej chwili produktem w 100% cyfrowym, dostępnym dla wszystkich urządzeń: z poziomu laptopa, tabletu czy smartfonu. Zmiany dotyczyły także obszaru kompetencji: zarówno wśród obecnych pracowników, a także tych, których pozyskujemy z rynku. Marketing cyfrowy wymaga ciągłego pogłębiania wiedzy, co wymagało znaczących zmian w procesach wdrażania do pracy i stałego rozwoju pracowników i managerów. W trakcie transformacji do mediów cyfrowych dostarczyliśmy także pracownikom wiele nowoczesnych narzędzi wspierających ich codzienną pracę. ...
"Wywiad z Ewa Grochocka - Arpex Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? Jesteśmy czołowym dystrybutorem artykułów dekoracyjnych i okolicznościowych, ozdób świątecznych, balonów i licencjonowanych produktów dla dzieci. Produkujemy również słomki do napojów. Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1993 roku jako mała rodzinna firma. Obecnie dostarczamy nasze produkty do największych sieci handlowych, sklepów oraz hurtowni w całej Polsce oraz poza jej granicami.  
Ilu pracowników zatrudniacie i w których częściach Polski, a może nawet świata prowadzicie swoją działalność? Obecnie zatrudniamy blisko 100 osób, posiadamy swoich przedstawicieli handlowych w całej Polsce oraz poza jej granicami, np. w Czechach i Chinach.  
A gdzie jest zlokalizowana główna siedziba Arpex-u? Główna siedziba firmy oraz magazyny znajdują się w Gliwicach, gdzie zatrudniona jest większa część pracowników.
Jakimi wartościami kierujecie się w biznesie? Uważamy, że obok profesjonalizmu i dbania o najwyższą jakość produktów, niezbędne jest także uczciwe i etyczne budowanie relacji z klientami i dostawcami. Bardzo ważne są dla nas także życzliwe stosunki panujące w naszym własnym zespole ludzi, które owocują wzrostem zaufania partnerów biznesowych do naszej firmy.  Zdajemy sobie sprawę, że budowanie pozytywnych relacji wewnątrz firmy wpływa na relacje zewnętrzne i tym samym na nasz dalszy rozwój. W zeszłym roku wdrożyliśmy dodatkowo projekt Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, który zwraca szczególną uwagę na budowanie zachowań etycznych w kompleksowej obsłudze klienta,  ich promowanie wśród dostawców i pozostałego otoczenia firmy, a także na dalszy rozwój naszego systemu motywacyjno - szkoleniowego, budującego kompetencję osobiste i zaangażowanie pracowników.         ...
"Wywiad z Patrycja Radolak - PGB Human Resources Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Firma PGB Human Resources funkcjonuje od 10 lat a roku. W 2013 do spółki dołączyli niemieccy partnerzy i firma stała się w 50% przedsiębiorstwem polsko-niemieckim.
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Z mojego punktu widzenia kluczowym momentem dla firmy był rozwój Oddziałów, dzięki którym mieliśmy możliwość spotkań z klientami w stolicach największych województw. Kolejny klucz do sukcesu to współpraca z partnerem niemieckim dzięki czemu otworzono nam wiele możliwości na rekrutacje zagraniczne, nowe narzędzia rekrutacyjne, dostęp do zagranicznych portali pracy, większy dostęp do kandydatów niemieckojęzycznych. A co najważniejsze możliwość pozyskiwania klientów z kapitałem zagranicznym.
Jakie są cele firmy na najbliższy czas? Celem naszej firmy na najbliższy czas to nadal praca nad rozwojem oddziałów, a także rozbudowujemy w naszej firmie dział szkoleń i Executive Search.
Jak budujecie wizerunek firmy w Internecie? Współpracujemy z największymi portalami HR w Polsce. Cały czas rozwijamy naszą stronę internetową; promujemy naszą firmę na różnych portalach społecznościowych poprzez podejmowanie dyskusji w obszarze branży HR. ...