AGENCJA 4MAT
przez maja, 2014-12-30 19:50:34
umowy zazwyczaj z hostessami są tylko na zlecenie ale Pracodawca ok, Właścicielka jest nawet bardzo ok a pozostali mają dużo pracy i zajmują się swoją działką więc nie dam opinii.

Le SECRET
przez MiMi, 2015-01-03 20:28:54
Pracowałam tam jakiś czas jako Hostessa, później odważyłam się też tańczyć. Luźna atmosfera, fajna załoga. Zarobki też niezłe, zależało od dnia. Za nic nierobienie nikomu nie płacą i to w każdej pracy. Jeśli dziewczyny siedziały czy stały bez ruchu to narzekały na brak pieniędzy. Jeśli chodzi o kary, owszem były, dyscyplina jest w każdym miejscu. Ja kar nie dostawałam, bo nie miałam za co. Wiem jak było z tymi, które kary dostawały i wcale się nie dziwię.

Jeśli chcecie spróbować idźcie właśnie tam! Nie męczą głupimi zasadami i kasa ZAWSZE jest na czas, nie tak jak w niektórych miejscach na raty...

Polecam!

Go2events
przez Gosia, 2015-02-20 11:35:27
Polecam. Pracowałam na kilku eventach jako hostessa. Pieniądze miałam zawsze na czas lub przed czasem, a przede wszystkim super atmosfera.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z dr inż. Szymon Niedźwiedź - "Niedźwiedź-Lock""
Jak wyglądała Państwa droga od małego warsztatu do wiodącego producenta zabezpieczeń do samochodów? Firma powstała w 1981r. jako warsztat samochodowy, specjalizujący się w montażu zabezpieczeń antykradzieżowych. Założyciel firmy, Zygmunt Niedźwiedź, szczególnie upodobał sobie montaż zabezpieczeń mechanicznych, które jego zdaniem były najskuteczniejsze. Niestety, estetyka i funkcjonalność dostępnych w tamtym czasie rozwiązań pozostawiały wiele do życzenia. Innowacyjność pierwszej zaprojektowanej przez pana Zygmunta blokady polegała na ukryciu całego mechanizmu w konsoli auta. Przełom w historii firmy nastąpił w momencie opatentowania tzw. blokady ramowej, której montaż odbywał się z wykorzystaniem otworów technologicznych w karoserii auta i nie wymagał ingerencji w postaci wiercenia. Blokady te, popularnie zwane „Niedźwiadkami” sprawiły, że firma Niedźwiedź-Lock stała się światowym liderem w produkcji mechanicznych zabezpieczeń antykradzieżowych. Kolejne lata to ciągły wzrost sprzedaży oraz rozwój nowych produktów.    
Co świadczy o tak wysokiej pozycji firmy na rynku nie tylko polskim, ale też światowym? Czy bycie pionierem w danej dziedzinie wystarcza do osiągnięcia sukcesu? Nasza pozycja to efekt ciągłego doskonalenia blokad i inwestowania w ludzi oraz w technologię. Bycie pionierem na pewno pomaga w budowaniu sukcesu, jednak jest wiele przykładów firm, które pomimo opracowania innowacyjnego rozwiązania, nie potrafiły go skomercjalizować. Zygmunt Niedźwiedź tworząc pierwszą blokadę Niedźwiedź-Lock postawił sobie za cel, że będzie ona przewyższać konkurencyjne produkty pod każdym względem. Z uwagi na skuteczność, ergonomię obsługi oraz estetykę blokady znalazły uznanie wśród właścicieli aut. Warsztaty samochodowe oraz dealerzy docenili blokady za łatwy i dopracowany montaż. Należy pamiętać, że dostarczamy nasze produkty dla jednej z najbardziej wymagających branż - branży automotive. Współpraca z producentami i importerami aut wymaga od nas utrzymania najwyższych standardów dotyczących jakości. Blokady Niedźwiedź-Lock posiadają certyfikaty takich instytutów jak: Polski IMP, Niemiecki TÜV, Holenderski SCM, Węgierski MABISZ, Rumuński RAR oraz Rosyjski PCT. ...
"Wywiad z Katarzyna Fedko - Grene sp.z.o.o"
Jakie były początki Grene w Polsce? Początki Grene w Polsce to rok 1996. Był to okres prywatyzacji wielu państwowych spółek w tym między innymi Agrom, które to zajmowały się sprzedażą części do maszyn rolniczych. Kiedy konińska Agroma przekształciła się w spółkę pracowniczą postanowiono poszukać strategicznego partnera tak by firma mogła się rozwijać wspierana zagranicznym kapitałem. Wybór padł na Duńska firmę Grene.
Jak w tym czasie zmieniło się Państwa przedsiębiorstwo? Przez te 20 lat firma zmieniła się niesamowicie. Od małej firmy na rynku koniński, przekształciła się w ogólnopolską, prężną sieć detaliczną zajmującą się profesjonalnym wspieraniem rolnictwa. Dziś posiadamy już 140 punków sprzedaży w tym sklepy własne i franczyzowe a nasze ambicje nie stygną. Do 2020 chcemy otworzyć jeszcze 200 sklepów franczyzowych z naszymi partnerami strategicznymi. Dużo zmian przez te lata nastąpiło również w zakresie oferowanego asortymentu. Działalność rozpoczynaliśmy sprzedając części zamienne do ciągników Ursus i polskich maszyn. W chwili obecnej części zamienne nadal są sztandarowym produktem oferowanym przez GRENE, ale coraz więcej miejsca zajmują części do maszyn i ciągników produkcji zachodniej. W tej firmie można się także zaopatrzyć w drobny sprzęt i artykuły gospodarcze. Osobnym działem jest GRENE – Odzież robocza. W tym asortymencie firma sprzedaje najwyższej jakości specjalistyczną odzież ochronną dla rolników indywidualnych oraz pracowników dużych przedsiębiorstw rolnych i przemysłowych, szytą często na specjalne zamówienie. Kolejnym polem działalności GRENE w Polsce jest branża hydrauliki siłowej. Z tej dziedziny oferujemy klientom standardowe gotowe wyroby. Można także zamówić węże, złącza i inne elementy hydrauliki siłowej przeznaczone do zastosowań specjalistycznych i odpowiadające indywidualnym wymaganiom. Dodatkowo w 2013 połączyliśmy się z naszym wieloletnim partnerem na rynku europejskim – Kramp. Firma o takim samym profilu działalności ale skupiająca się na handlu hurtowym. Jednak obie marki Grene – kanał B2C oraz Kramp – kanał B2B ściśle współpracują i dziś obie są obecne na rynku polskim. Dzięki tej fuzji staliśmy się liderem na rynku europejskim z ofertą 700 000 indeksów. Całkiem imponujące dokonanie jeśli popatrzymy na nasze początki. ...
"Wywiad z Jerzy Bucki - Capitol Sp. z o.o. - Biuro Zarządu"
Czym dokładnie zajmuje się firma Capitol? Capitol jest spółką – córką Vienna Insurance Group, której głównym zadaniem jest oferowanie klientom i sprzedaż produktów będących w ofercie towarzystw ubezpieczeń w ramach grupy VIG, takich jak Compensa, Interrisk, Polisa Życie czy Vienna Life. Są to w głównej mierze ubezpieczenia na życie, ale też coraz prężniej rozwijamy sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, zapewniając w ten sposób kompleksową obsługę klientów.
Jak przedstawia się historia firmy? W obecnej formule firma działa od 11 lat. Możemy pochwalić się przeszło 30.000 zadowolonych klientów. Nasza działalność opiera się o sprawdzony od dziesiątek lat system Multi Level Marketingu, funkcjonujący w wielu krajach Europy zachodniej jak i w Polsce oraz w naszych siostrzanych spółkach Capitol w Czechach i Słowacji.
„Sprawdzony system kariery i wynagrodzeń”, czy mogą Państwo zdradzić, na czym on polega? System sprzedaży oparty na Marketingu wielopoziomowym musi mieć przejrzysty i prosty system wynagradzania. Każdy współpracownik tak naprawdę sam buduje swoją ścieżkę kariery – w zależności od zaangażowania i wolumenu sprzedaży awansuje a co za tym idzie otrzymuje podwyżkę wynagrodzenia. Wszystkie zasady awansu i podwyżki wynagrodzenia zapisane są jasno w umowie zawieranej pomiędzy spółką a współpracownikiem. Nie ma tu miejsca na uznaniowość czy jakieś inne formy działania, z których wynikałby awans. Konsekwencją każdego awansu jest wzrost wynagrodzenia i tylko od danego współpracownika zależy, jak szybko awans nastąpi. Oczywiście na każdym etapie współpracy i rozwoju współpracownik może liczyć na wsparcie ze strony osób z doświadczeniem zawodowym – kierowników, managerów i dyrektorów. ...