Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
AGENCJA 4MAT
przez maja, 2014-12-30 19:50:34
umowy zazwyczaj z hostessami są tylko na zlecenie ale Pracodawca ok, Właścicielka jest nawet bardzo ok a pozostali mają dużo pracy i zajmują się swoją działką więc nie dam opinii.

Le SECRET
przez MiMi, 2015-01-03 20:28:54
Pracowałam tam jakiś czas jako Hostessa, później odważyłam się też tańczyć. Luźna atmosfera, fajna załoga. Zarobki też niezłe, zależało od dnia. Za nic nierobienie nikomu nie płacą i to w każdej pracy. Jeśli dziewczyny siedziały czy stały bez ruchu to narzekały na brak pieniędzy. Jeśli chodzi o kary, owszem były, dyscyplina jest w każdym miejscu. Ja kar nie dostawałam, bo nie miałam za co. Wiem jak było z tymi, które kary dostawały i wcale się nie dziwię.

Jeśli chcecie spróbować idźcie właśnie tam! Nie męczą głupimi zasadami i kasa ZAWSZE jest na czas, nie tak jak w niektórych miejscach na raty...

Polecam!

Go2events
przez Gosia, 2015-02-20 11:35:27
Polecam. Pracowałam na kilku eventach jako hostessa. Pieniądze miałam zawsze na czas lub przed czasem, a przede wszystkim super atmosfera.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Andraszek - Macrologic S.A."
Firma Macrologic powstała w 1986 roku. Jak wyglądały jej początki? Początki historii naszej firmy sięgają lat 80-tych. Wtedy to właśnie założyciele Macrologic, trzej koledzy ze studiów, rozpoczynali swoją działalność biznesową. Pierwsze produkty informatyczne oparli na autorskiej bazie danych, MacroBASE, która to baza również dziś stanowi podstawę rozwiązań oferowanych przez spółkę.
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy Macrologic? W 2016 roku obchodzimy 30 lat istnienia firmy. Jest to dobry czas aby wskazać te najważniejsze momenty i decyzje, które zaważyły o historii Macrologic. Decyzja o wyróżnieniu się na rynku własną technologią – od początku swojej działalności nasza firma jako jedna z nielicznych postawiła na własną technologię, bazę danych i język programowania aplikacji. Wprowadzenie do oferty kompletnego, zintegrowanego pakietu programów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Debiut firmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w 2000 roku. Wyróżnienie przez jakość – potwierdzone uzyskaniem certyfikatu ISO 9001 dla systemu zarządzania przez jakość wdrożonego w firmie. Działające wcześniej w formie spółek zależnych oddziały firmy zostają przyłączone do Macrologic SA w lutym 2007 roku. Obecnie firma posiada biura w 15 miastach w Polsce. Decyzja o przygotowaniu i wprowadzeniu na rynek pierwszego polskiego procesowego systemu ERP – Macrologic MERIT.   Poniżej film podsumowujący 30 lat historii Macrologic na rynku: https://youtu.be/dHlAK6Ex3NE (źródło: oficjalny kanał Youtube Macrologic) ...
"Wywiad z Aleksandra Frankiewicz - De Heus Sp. z o.o."
Jesteście ekspertami w żywieniu zwierząt i liderem w dostarczaniu rozwiązań żywieniowych na polskim rynku paszowym. W jaki sposób to takiego biznesu szukać odpowiednich pracowników? To zależy od stanowiska, na które rekrutujemy. Kanałami najbardziej nasyconymi informacjami dla kandydatów są strona www.kariera.deheus.pl oraz nasz fanpage na Facebook’u. Korzystamy również z portali rekrutacyjnych i społecznościowych, ogłoszeń w mediach ogólnopolskich i lokalnych, a także z usług profesjonalnych firm doradczych. Współpracujemy również z uczelniami o profilu rolniczym. Zdecydowanie stawiamy jednak na kontakt osobisty z potencjalnymi kandydatami np. podczas spotkań na uczelniach wyższych czy na targach pracy. Staramy się również, już teraz, zainteresować sobą uczniów szkół z rynku lokalnego, organizując dla nich dni otwarte czy wycieczki edukacyjne do naszych wytwórni.
Do jakich działów najczęściej poszukujecie nowych pracowników? Ze względu na rosnący udział firmy De Heus w rynku paszowym, najczęściej poszukujemy wsparcia dla działów sprzedaży. Na terenie całej Polski zatrudniamy specjalistów ds. bydła, drobiu, trzody chlewnej i sprzedaży dystrybucyjnej. Zgromadzony kapitał wiedzy i unikatowego know-how pozwala naszej firmie na inwestycję w pracowników bez doświadczenia zawodowego. Mamy jednak pewne warunki. Muszą cechować się pozytywną energią, otwartością na nowe doświadczenia i pasją zootechniczną, którą chcą wykorzystywać w pracy terenowej z klientami. ...
"Wywiad z Anna Kamińska - Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o."
Jak wygląda kadra zarządzająca? Firma łącznie zatrudnia ponad 400 pracowników i jest podzielona na dwa unity – Market Unit, przez który należy rozumieć siedzibę firmy w Warszawie oraz Przedstawicieli Medycznych reprezentujących firmę na terenie całego kraju  oraz Production Unit, czyli Wytwórnię Płynów Infuzyjnych w Kutnie. Obie jednostki mają odrębną kadrę zarządzającą i funkcjonują samodzielnie. W obszarze Market Unitu zatrudniamy około 130 pracowników.
Jaki był kluczowy moment w funkcjonowaniu firmy? Takich momentów było kilka, jednak jednym z ważniejszych był zakup Wytwórni Płynów Infuzyjnych w Kutnie w 2000 roku. Zakup ten spowodował, nie tylko duży wzrost zatrudnienia ale istotną zmianę pozycji Spółki na rynku dostawców szpitalnych. W wyniku akwizycji spółka stała się liderem na rynku dostawców płynów podstawowych w Polsce. Od tego czasu nasza spółka sukcesywnie wprowadza innowacyjne rozwiązania produkcyjne, przez co przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa produktów stosowanych w lecznictwie. Dla przykładu można podać  uruchomienie w 2000 roku produkcji płynów w sterylnych opakowaniach z zamknięciem Euro Cap,  w  roku 2006 produkcji w nowoczesnych pojemnikach polietylenowych KabiPac, a w 2013 w pojemnikach KabiClear. Reasumując, Kutno realizuje działania produkcyjne a Warszawa zajmuje się marketingiem i sprzedażą oraz szeroko pojętą administracją. ...