Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
AGENCJA 4MAT
przez maja, 2014-12-30 19:50:34
umowy zazwyczaj z hostessami są tylko na zlecenie ale Pracodawca ok, Właścicielka jest nawet bardzo ok a pozostali mają dużo pracy i zajmują się swoją działką więc nie dam opinii.

Le SECRET
przez MiMi, 2015-01-03 20:28:54
Pracowałam tam jakiś czas jako Hostessa, później odważyłam się też tańczyć. Luźna atmosfera, fajna załoga. Zarobki też niezłe, zależało od dnia. Za nic nierobienie nikomu nie płacą i to w każdej pracy. Jeśli dziewczyny siedziały czy stały bez ruchu to narzekały na brak pieniędzy. Jeśli chodzi o kary, owszem były, dyscyplina jest w każdym miejscu. Ja kar nie dostawałam, bo nie miałam za co. Wiem jak było z tymi, które kary dostawały i wcale się nie dziwię.

Jeśli chcecie spróbować idźcie właśnie tam! Nie męczą głupimi zasadami i kasa ZAWSZE jest na czas, nie tak jak w niektórych miejscach na raty...

Polecam!

Go2events
przez Gosia, 2015-02-20 11:35:27
Polecam. Pracowałam na kilku eventach jako hostessa. Pieniądze miałam zawsze na czas lub przed czasem, a przede wszystkim super atmosfera.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aniela Hejnowska - Groupon"
Od kilku lat Państwa firma radzi sobie na rynku z dużymi sukcesami. Jak wspominają Państwo swoje początki? Groupon przeszedł ogromną transformację – od start-up’u opartego na modelu zakupów grupowych przeobraziliśmy się w dojrzały e-commerce. W początkowej fazie rozwoju byliśmy świadkami spektakularnego wzrostu, który w konsekwencji umożliwił nam objęcie pozycji lidera. To co pozwoliło nam wypracować tak silną pozycję to umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów, know-how i zmotywowany zespół. Mimo że obecnie jesteśmy dojrzałą organizacją, start-up’owy duch jest nadal istotnym elementem kultury organizacyjnej Groupon.
Co sprawia, że klienci zaczęli interesować się okazyjnymi ofertami, a firmy, które wzorują się na Grouponie pojawiają się coraz częściej? Prognozy na 2015 rok zakładają nawet 25% wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce, co plasuje rynek e-handlu na pozycji jednego z najszybciej rozwijających się w Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce zaistnieć w Internecie. Jest to słuszny kierunek, ponieważ rola e-commerce rośnie dynamicznie i daje możliwości dotarcia do nowych grup klientów zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm. Należy pamiętać o tym, że rozpoczęcie działalności online wymaga wiele pracy, kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań w wielu kanałach oraz wiąże się ze znacznymi kosztami. Obecnie sprawna strona, funkcjonalny sklep internetowy, nowoczesna logistyka czy szybkie metody płatności to standard, który pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i umożliwia zdobywanie nowych. Nie wszystkie firmy są jednak przygotowane na taką inwestycję lub nie mają wystarczającej wiedzy w tym zakresie. Groupon jako platforma skupiającą oferty z różnych branż, zapewnia te wszystkie elementy swoim partnerom biznesowym oraz łączy je ze skuteczną promocją i wsparciem marketingowym. Jednocześnie, klienci przestali patrzeć na poszczególne elementy naszej oferty. Liczy się zakup usługi lub towaru jako całościowy proces, który ma być dla klienta spójny, łatwy i przyjemny. ...
"Wywiad z Anna Kamińska - Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o."
Jak wygląda kadra zarządzająca? Firma łącznie zatrudnia ponad 400 pracowników i jest podzielona na dwa unity – Market Unit, przez który należy rozumieć siedzibę firmy w Warszawie oraz Przedstawicieli Medycznych reprezentujących firmę na terenie całego kraju  oraz Production Unit, czyli Wytwórnię Płynów Infuzyjnych w Kutnie. Obie jednostki mają odrębną kadrę zarządzającą i funkcjonują samodzielnie. W obszarze Market Unitu zatrudniamy około 130 pracowników.
Jaki był kluczowy moment w funkcjonowaniu firmy? Takich momentów było kilka, jednak jednym z ważniejszych był zakup Wytwórni Płynów Infuzyjnych w Kutnie w 2000 roku. Zakup ten spowodował, nie tylko duży wzrost zatrudnienia ale istotną zmianę pozycji Spółki na rynku dostawców szpitalnych. W wyniku akwizycji spółka stała się liderem na rynku dostawców płynów podstawowych w Polsce. Od tego czasu nasza spółka sukcesywnie wprowadza innowacyjne rozwiązania produkcyjne, przez co przyczynia się do poprawy bezpieczeństwa produktów stosowanych w lecznictwie. Dla przykładu można podać  uruchomienie w 2000 roku produkcji płynów w sterylnych opakowaniach z zamknięciem Euro Cap,  w  roku 2006 produkcji w nowoczesnych pojemnikach polietylenowych KabiPac, a w 2013 w pojemnikach KabiClear. Reasumując, Kutno realizuje działania produkcyjne a Warszawa zajmuje się marketingiem i sprzedażą oraz szeroko pojętą administracją. ...
"Wywiad z Łukasz Neska - eSky.pl SA "
Jak to się zaczęło? Jesteśmy polską firmą, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj (członkowie obecnego Zarządu) oraz Łukasz Kręski (Prezes Rady Nadzorczej). Początkowo działalność ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kolejne lata przynosiły dalszy rozwój firmy. Od sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii firma sytematycznie poszerzała swoją ofertę o hotele, ubezpieczenia, bilety na samoloty czarterowe, bilety kolejowe, a ostatnio również o wynajem samochodów. Zmieniała się też misja firmy. eSKY.pl nie jest już wyłącznie miejscem, w którym można znaleźć wszelkie produkty potrzebne do zorganizowania podróży. Stworzyliśmy strefy inspiracji i porad tak, by użytkownicy mogli znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania, które nurtują ich w czasie planowania podróży – od kwestii bezpieczeństwa, zdrowia i wysokości cła, aż po komunikację na lotnisku. Gdy firma uzyskała mocną pozycję na rodzimym rynku zaczęła inwestować za granicą. Obecnie na świecie funkcjonuje kilka spółek córek – dwie w Europie (w Bułgarii i Rumunii) i jedna w Ameryce Południowej (w Brazylii). Jesteśmy też blisko uruchomienia serwisów w Turcji i Peru oraz w kilku krajach Europy Środkowej. W Polsce zatrudniamy 250 osób, w całej Grupie eSKY jest ich blisko 500. ...