Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A
przez Barbara, 2014-10-25 21:49:30
Praca bardzo dobra, kreatywna. Płaca odpowiednia do pracy.

EuCO - Europejskie Centrum Odszkodowań S.A
przez Elżbieta T., 2014-10-31 19:56:16
Jestem pracownikiem EuCO od pół roku. Praca bardzo mi się podoba.

EKO Holding S. A.
przez KIROWNIK, 2014-10-31 22:47:20
POZYTYWY SĄ ZAWSZE , ALE TYLKO DLA TYCH CO CHCĄ PRACOWAĆ.
PRACA JAK W KAŻDEJ SIECI .... RAZ JEST DOBRZE A RAZ ŻLE

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Tomczak - JasminCare Sp. z o. o."
Pełni Pani rolę Dyrektora firmy, czy jest Pani również pomysłodawcą rozpoczęcia działalności? Tak, firma JasminCare jest moim pomysłem, jednak przeszłam długą drogę zanim znalazłam się na stanowisku dyrektora.
Jakie były początki JasminCare? Od kiedy firma istnieje na rynku? Początki nie były łatwe, a miały one miejsce w 2012r., kiedy sama pracowałam jako opiekunka w Niemczech. Namówiła mnie do tego znajoma, która korzystała już z usług pewnej agencji. Znałam dobrze język niemiecki, ale nie miałam żadnego doświadczenia w opiece. Pośredniczka przedstawiła mi ofertę „w sam raz dla mnie”, w której podopieczną miała być starsza pani, potrzebująca jedynie towarzyszki do spacerów i rozmów oraz wsparcia w codziennych czynnościach związanych z prowadzeniem domu. Po przyjeździe na miejsce pracy… przeżyłam szok. To, co mówiła pośredniczka, miało się nijak do rzeczywistości. Babcia ledwo chodziła, potrzebowała dużego wsparcia przy poruszaniu się, a także przy codziennej higienie i toalecie. Moja pośredniczka, gdy zgłosiłam jej, że sytuacja na miejscu znacznie odbiega od przedstawianej przez nią, powiedziała, że „dam sobie jakoś radę” i takie nastawienie miała zwykle, gdy zwracałam się do niej z prośbą o pomoc. Nie czułam się dobrze, chciałam wracać do domu. Zrozumiałam, że jestem zdana sama na siebie. Szukałam informacji na temat opieki u znajomych opiekunek, a także w Internecie. Spotkałam się wtedy z wieloma wypowiedziami opiekunek, które zostały oszukane przez firmy albo pozostawione w trudnej sytuacji same sobie, jak ja. Zrozumiałam, że mój przypadek nie jest wyjątkowy. Miesiące mijały, a ja, dzięki determinacji, a także pomocy ze strony rodziny podopiecznej i znajomych opiekunek, starałam się wykonywać swoje obowiązki, poznawałam problematykę tego zawodu. Dużo rozmawiałam z podopieczną, jej rodziną i znajomymi. Docierało do mnie, jak powinna funkcjonować opieka nad ich bliskimi również z ich punktu widzenia, a także jak sprawić, by opiekunowie czuli się dobrze w swojej pracy. Dzień przed moim planowanym wyjazdem do domu, babcia zmarła. Po powrocie do Polski, moi najbliżsi pomogli mi podjąć decyzje o stworzeniu własnej firmy. Budując JasminCare za główny cel postawiłam sobie wysoką jakość obsługi, tj. przejrzyste warunki współpracy, pomoc w każdych, trudnych sytuacjach związanych bezpośrednio z opieką, ale nie tylko. Opiekunowie niejednokrotnie potrzebują pomocy choćby przy nauce języka, czy załatwieniu formalności związanych z wyjazdem. Pierwsza opiekunka wyjechała z moją firmą w sierpniu 2013 roku i myślę, że tę datę mogę przyjąć za oficjalne pojawienie się firmy na rynku. Od tej pory wyjechało już z nami kilkaset osób. I to głównie dzięki wysokim standardom zdecydowana większość z nich jest zadowolona ze współpracy z nami i poleca nas kolejnym opiekunkom. ...
"Wywiad z Aneta Cymara - Senetic S.A."
Na wstępie pytanie rozluźniające czym zajmuje się Senetic? Jesteśmy firmą z branży IT, zajmujemy się  dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w dziedzinie informatyki, telekomunikacji, systemów bezpieczeństwa małym, dużym i średnim firmom, a także klientom indywidualnym.
Jak kreują Państwo markę Senetic, na czym polega promocja firmy? Kreowanie marki Senetic polega na stałym dialogu z naszymi odbiorcami. Efektywna komunikacja, zaspokojenie potrzeb konsumenckich oraz budowa zaufania wśród klientów to główne elementy dzięki którym pragniemy emocjonalnie podkreślić zalety firmy i utrwalić jej pozytywny wizerunek. Dbamy o doskonałe relacje z klientami, którzy wracają do nas zarówno dzięki atrakcyjnym cenom jak i wysokiej jakości obsługi. Najważniejszym elementem brandingu jest strona internetowa, która jest nieustannie poprawiana, optymalizowana pod względem funkcjonalności tak by przedstawiała zawsze aktualną ofertę firmy, zakupy na niej były przyjemne i szybkie, a dodatkowo stanowiła idealną wizytówkę marki. Tworzenie rozpoznawalności nie może się obejść bez działań reklamowych. Stawiamy przeważnie na marketing internetowy. Jako, że jesteśmy firmą działającą w branży IT naszym głównym kanałem komunikacji z klientami jest Internet. Nasza działalność opiera się przede wszystkim na dużej aktywności w sieci. Fakt ten oraz specyfika branży niejako „wymusza” na nas działalność globalną. Dzięki temu w tej chwili firma jest obecna w wielu krajach Europy. ...
"Wywiad z Aleksandra Frankiewicz - De Heus Sp. zo.o."
Jesteście ekspertami w żywieniu zwierząt i liderem w dostarczaniu rozwiązań żywieniowych na polskim rynku paszowym. W jaki sposób to takiego biznesu szukać odpowiednich pracowników? To zależy od stanowiska, na które rekrutujemy. Kanałami najbardziej nasyconymi informacjami dla kandydatów są strona www.kariera.deheus.pl oraz nasz fanpage na Facebook’u. Korzystamy również z portali rekrutacyjnych i społecznościowych, ogłoszeń w mediach ogólnopolskich i lokalnych, a także z usług profesjonalnych firm doradczych. Współpracujemy również z uczelniami o profilu rolniczym. Zdecydowanie stawiamy jednak na kontakt osobisty z potencjalnymi kandydatami np. podczas spotkań na uczelniach wyższych czy na targach pracy. Staramy się również, już teraz, zainteresować sobą uczniów szkół z rynku lokalnego, organizując dla nich dni otwarte czy wycieczki edukacyjne do naszych wytwórni.
Do jakich działów najczęściej poszukujecie nowych pracowników? Ze względu na rosnący udział firmy De Heus w rynku paszowym, najczęściej poszukujemy wsparcia dla działów sprzedaży. Na terenie całej Polski zatrudniamy specjalistów ds. bydła, drobiu, trzody chlewnej i sprzedaży dystrybucyjnej. Zgromadzony kapitał wiedzy i unikatowego know-how pozwala naszej firmie na inwestycję w pracowników bez doświadczenia zawodowego. Mamy jednak pewne warunki. Muszą cechować się pozytywną energią, otwartością na nowe doświadczenia i pasją zootechniczną, którą chcą wykorzystywać w pracy terenowej z klientami. ...