LKW Fredrich Sp. z o.o.
przez ig, 2014-08-21 08:25:40
Ja pracowałem jako handlowiec ponad rok i byłem zadowolony. Niestety sprawy rodzinnie zmusiły mnie do wyjazdu za granicę i musiałem zrezygnować z tej pracy. Ale polecam pracę jak handlowiec.

Nihil Obstat sp. z o. o.
przez karol, 2014-11-27 09:08:16
współpracuję z tą firmą od ponad 3 lat. poziom kultury bardzo wysoki. bardzo duży szacunek mają dla każdego kto u nich pracuje, współpracuje itd.

Czasami dla handlowców praca może być akwizycyjna. Trzeba zapukać i porozmawiać z Klientem ale nie nazwałbym tego akwizycją. Sam to również przerabiałem. Bardzo dobry handlowiec musi mieć również opanowaną akwizycje. Taka praca :)

HSM
przez Jarek, 2014-12-21 15:28:40
Mam znajomego co pracuje jako handlowiec i jest bardzo zadowolony kasa OK, samochody OK, zaufanie do pracownika - brak GPS, Szef taki sobie ... ale idzie żyć.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Janas - databroker"
Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcin) programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych
Brzmi skomplikowanie. Czym dokładnie się zajmujecie? Prowadzimy działalność call centrową, brokerską. Posiadamy niezbędne kompetencje, narzędzia i wykwalifikowany zespół do realizacji projektów telemarketingowych (kampanii wychodzących i przychodzących) z dziedziny ubezpieczeniowej, wydawniczej, medycznej, a nawet OZE – Odnawialne Źródła Energii :) Jak Pani sama widzi, jesteśmy różnorodni i konkurencyjni.
Jakie są korzyści pracy w databroker SA? Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim możliwość zdobywania doświadczenia i wiedzy z zakresu negocjacji biznesowych i profesjonalnej obsługi klienta, poza oczywiście systemem wynagrodzenia i benefitów. Z uwagi na różnorodność realizowanych projektów w naszej strukturze znajdują miejsce zarówno doświadczeni sprzedawcy jak i początkujący, młodzi kandydaci. Każdy otrzymuje profesjonalne i certyfikowane szkolenie, wsparcie w trakcie realizacji pracy. Kiedy prowadzę ankietę satysfakcji ze współpracy wśród naszych pracowników pojawiają się także bardziej przyziemne kwestie, których jednak nie sposób przeoczyć: elastyczność czasu pracy, jaką zapewniamy, swobodna atmosfera, doskonała lokalizacja, praca w firmie znanej na rynku, która umożliwia rozwój pracownika – znakomita większość naszej kadry to osoby, które rozpoczynały pracę w firmie od podstawowego stanowiska. Wyznajemy zasadę, że polityka wewnętrznych awansów jest nie tylko efektywna, ale i bardzo fair w stosunku do naszych pracowników. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dużo łatwiej i skuteczniej zarządza się pracą, gdy zna się ją od podszewki, samodzielnie przechodziło się te szczebelki w drabinie zawodowej.    ...
"Wywiad z Anna Biskup - Lidl Polska"
Firma Lidl Polska jest obecna na polskim rynku od 2002 r. Jak wygląda wasza obecna struktura? Aktualnie mamy ponad 550 sklepów oraz 8 centrów dystrybucji znajdujących się na terenie całej Polski. Centrala naszej firmy mieści się w Jankowicach w gminie Tarnowo Podgórne koło Poznania. Na terenie całego kraju zatrudniamy łącznie ponad 14.000 pracowników.
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Nasza firma przez cały czas się rozwija – otwieramy nowe sklepy oraz centra dystrybucyjne. Dlatego w Lidl Polska istnieje duże zapotrzebowanie na pracowników sklepów, zastępców kierowników sklepów, managerów sklepów, kierowników rejonów sprzedaży czy pracowników magazynów. Obecnie zachęcamy do aplikowania na stanowisko pracownika sklepu. Z kolei do działów w centrali oraz do centrów dystrybucyjnych poszukujemy specjalistów m. in. w takich obszarach jak: Zakupy, Sprzedaż, Marketing, Finanse, Księgowość, Logistyka, ale także HR, Administracja oraz Inwestycje. Przez cały czas rekrutujemy kandydatów do pracy na różnych stanowiskach w obszarze IT. ...
"Wywiad z Tomasz Lisiecki - Lisiecki Kadry Konsultacje"
Lisiecki Kadry Konsultacje to firma z wieloletnim doświadczeniem. Jakie były początki Państwa działalności? LKK powstała jako suma intensywnych doświadczeń kilkunastu lat w międzynarodowej instytucji. Duża wiedza praktyczna i teoretyczna pozwoliła nam zdobyć zaufanie klientów i z sukcesami prowadzić naszą działalność.
Leasing, kadry, konsultacje to Państwa domena. Jaka jest specyfika Państwa branży? To branża, która bazuje na wiedzy i umiejętnościach ludzkich. Obejmujemy kilka obszarów związanych z zasobami ludzkimi i usługami: rekrutacje, assessment, szkolenia, outsourcing pracowniczy, usługi przeładunkowe, prace spawalnicze i monterskie.  
Skupiacie się na lokalnym rynku czy stawiacie na szerokie pole działalności firmy? Sukcesywnie poszerzamy zakres naszych aktywności oraz teren, na którym funkcjonujemy. Obecnie pracujemy zarówno dla firm krajowych, jak i międzynarodowych.
Wysoka jakość usług to podstawa. Jakie stosujecie działania, żeby wyróżnić się na rynku? W dużym stopniu stawiamy na aktywność w sieci i działania on-line. Równocześnie uczestniczymy w targach pracy,  branżowych eventach, a także współpracujemy ze szkołami.   ...