Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
LKW Fredrich Sp. z o.o.
przez ig, 2014-08-21 08:25:40
Ja pracowałem jako handlowiec ponad rok i byłem zadowolony. Niestety sprawy rodzinnie zmusiły mnie do wyjazdu za granicę i musiałem zrezygnować z tej pracy. Ale polecam pracę jak handlowiec.

Nihil Obstat sp. z o. o.
przez karol, 2014-11-27 09:08:16
współpracuję z tą firmą od ponad 3 lat. poziom kultury bardzo wysoki. bardzo duży szacunek mają dla każdego kto u nich pracuje, współpracuje itd.

Czasami dla handlowców praca może być akwizycyjna. Trzeba zapukać i porozmawiać z Klientem ale nie nazwałbym tego akwizycją. Sam to również przerabiałem. Bardzo dobry handlowiec musi mieć również opanowaną akwizycje. Taka praca :)

HSM
przez Jarek, 2014-12-21 15:28:40
Mam znajomego co pracuje jako handlowiec i jest bardzo zadowolony kasa OK, samochody OK, zaufanie do pracownika - brak GPS, Szef taki sobie ... ale idzie żyć.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

PSE, czyli Polskie Sieci Energetyczne, ma 4 oddziały w całej Polsce, przy czym jeden zlokalizowany w Radomiu u zbiegu ulic Żeromskiego i 25 Czerwca. Z uwagi na fakt, że radomska siedziba nie spełnia już wymogów technicznych, konieczna jest budowa kolejnej. Dzięki nowej inwestycji PSE pracę znajdzie w niej wiele osób. Inwestycja PSE Radni miasta Rad...
Czytaj więcej >>
QFG Food zatrudnia w Radomiu
20 wrzesień 2017
Pod koniec marca 2017 roku prezydent Radomia informował o nawiązaniu współpracy pomiędzy władzami miejskimi a firmą QFG Food Sp. z o.o. Otrzymała ona zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Radomskiej Podstrefy Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Ma stworzyć nawet do 600 nowych miejsc pracy. Radom walczy z bezroboc...
Czytaj więcej >>
Na stronach Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu znalazło się zaproszenie do udziału w XIII Radomskich Targach Pracy. Odbędą się one 22 września 2017 roku. Zaproszenie kierowane jest zarówno do osób bezrobotnych, poszukujących pracy, jak i do wystawców. O targach 22 września 2017 roku w Radomiu będzie miała miejsce impreza wystawienniczo-targowa, XII...
Czytaj więcej >>
W Radomiu brakuje pracowników
01 sierpień 2017
Bezrobocie w Radomiu i okolicy należy do jednych z najwyższych w Polsce. Pomimo tego, w pośredniaku przybywa ofert pracy w  Radomiu, to jednak brakuje chętnych do ich podejmowania. Poziom bezrobocia rejestrowanego w Radomiu i powiecie radomskim Zgodnie z danymi publikowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu wraz z jego filiami, w marcu 2017 ro...
Czytaj więcej >>
Radom jest jednym z niewielu większych miast w Polsce, w którym panuje wysokie bezrobocie rejestrowane. Paradoksalnie, brakuje tu rąk do pracy, a pracodawcy są skłonni już do zatrudniania osób bez kwalifikacji i wyszkolenia ich we własnym zakresie, aby tylko uzupełnić braki kadrowe. Malejące bezrobocie W Radomiu w porównaniu z całym województwem ma...
Czytaj więcej >>
Targi pracy w Pionkach
01 sierpień 2017
Radom i okolice cieszą się niechlubną opinią regionu, w którym panuje największy poziom bezrobocia rejestrowanego. Podczas gdy w całym województwie mazowieckim wynosi ono nieco ponad 7 proc., według danych z marca 2017 roku, w powiecie radomskim przekracza 22 proc., a w Radomiu wynosi prawie 16 proc. Dlatego wszelkie akcje mające na celu znalezieni...
Czytaj więcej >>
Program „Praca dla młodych” to projekt opracowany przez Ministerstwo Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej. Wystartował wraz z początkiem 2016 r. – w roku bieżącym jest kontynuowany, co wiąże się z przyznaniem sporych środków powiatowym urzędom pracy. Dla młodych osób do 30 roku życia to szansa na znalezienie zatrudnienia – również w Radomiu. Progra...
Czytaj więcej >>
Jak skutecznie szukać pracy w Radomiu? Takie oto pytanie zadaje sobie wiele osób zainteresowanych znalezieniem w mieście atrakcyjnej posady. Nie jest to niestety takie proste, na jakie wygląda – co prawda propozycji zatrudnienia nie brakuje, ale nie każda z nich wiąże się z atrakcyjnymi warunkami płacowymi. Kto może liczyć na wysokie uposażenie? Br...
Czytaj więcej >>
Radom to jeden z najważniejszych ośrodków w województwie mazowieckim liczący ponad 215 tys. mieszkańców. Spory ich odsetek pozostaje bez zatrudnienia – walka z bezrobociem to dla lokalnych władz priorytetowy cel. Jednakże przy tej okazji pojawia się szereg trudności, którym trzeba stawić czoła. Bezrobocie w Radomiu – garść danych Sytuacja w Radomiu...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Błaszczyk – Tubisz - Planika Sp. z o.o."
"Wywiad z Pracownicy firmy - Planika Sp. z o.o."
Jakie były przełomowe momenty w Państwa historii? Myślę że takim przełomowym momentem w naszej historii był rok 2009, kiedy wyprodukowaliśmy kominek Fire Line wyposażony w elektroniczny system bezpieczeństwa. To był krok milowy, który zapoczątkował szybki rozwój naszej oferty. Niedługo później, bo 2010 roku, opatentowaliśmy Fire Line Automatic – pierwszy w pełni automatyczny produkt, który pozwala na obsługę za pomocą pilota, urządzeń mobilnych oraz może zostać zintegrowany z dowolnym systemem Inteligentnego Domu. W tym samym roku wprowadziliśmy również wykorzystującą wysoce chłonne włókna ceramiczne technologię Commerce. Od tego momentu Planika zaczęła podbijać kolejne rynki i zajmować wiodącą pozycję w branży kominkowej. Fakt ten potwierdza zdobyta niedawno prestiżowa nagroda Lidera Eksportu.   
Coraz częściej znajome nam wszystkim rozwiązania zostają odmienione za pomocą technologii. Co umożliwia integracja Państwa produktów z urządzeniami mobilnymi? Przez WiFi nasze biokominki łączą się z dedykowaną im stroną tzw. managerem. Za jego pomocą można kontrolować wiele kominków jednocześnie nie ruszając się z miejsca. Manager umożliwia nie tylko ich uruchomienie i zgaszenie, ale też regulację wysokości płomienia (w zależności od np. pożądanego nastroju). Dodatkowo użytkownik ma pełną kontrolę nad całkowitym czasem palenia. Z kolei zgodność z systemami Smart Home przejawia się obecnością dedykowanego zestawu złącz, które również dają możliwość włączenia do systemu kilku urządzeń jednocześnie. Co więcej, dzięki centralnemu systemowi Smart Home (na naszym tablecie, komputerze czy smartfonie) użytkownik zyskuje możliwość automatyzacji pracy biokominka. Może zaprogramować go na przykład tak, aby zaraz po przyjściu do domu witała go salwa żywych płomieni. Smart Home to również oszczędność energii - urządzenia aktywowane są tylko wtedy, kiedy potrzebuje tego użytkownik. Podsumowując integracja biokominków Planiki z urządzeniami mobilnymi to przede wszystkim wygoda i bezpieczeństwo użytkowania, automatyzacja pracy, pełna kontrola nad czasem spalania oraz ograniczone zużycie energii czy paliwa. ...
"Wywiad z Dawid Borycka - CRUSAR"
"Wywiad z Magdalena Nowak - CRUSAR"
Jaka jest misja Państwa firmy? Naszą misją jest wyróżnianie się wśród konkurencji pasją, jakością i innowacyjnością. Chcemy być miejscem pracy, które jest inspirujące i przyjazne oraz budowane przez zaangażowanie, rozwój i partnerską współpracę. Naszą wizją jest bycie rozpoznawalną marką dostarczającą kompleksowe usługi logistyczne. Poprzez wysokie kompetencje naszego zespołu chcemy wyprzedzać oczekiwania rynku i dążyć do perfekcji. Kluczowe wartości firmy CRUSAR: 1. Właściwy stosunek do drugiego człowieka Dziel się swoim zdaniem i bądź otwarty na opinie innych. Postępuj uczciwie, rzetelnie przedstawiaj fakty, nie pozostawiaj miejsca na domysły. Traktuj innych życzliwie i z należytym szacunkiem. 2. Zaangażowanie Traktuj sukces firmy jako efekt naszej wspólnej pracy. Poprzez zaangażowanie, inicjatywę oraz odpowiedzialne działanie kształtuj naszą organizację. Podejmuj kroki przybliżające nas do osiągnięcia założonych celów.   3. Organizacja pracy Zwracaj uwagę na dokładność wykonywanej pracy. Podejdź do niej profesjonalnie. Koncentruj się na rzeczach przynoszących wartość - nie trać energii na zbędne czynności. Unikaj marnotrawstwa. Dbaj o porządek w miejscu pracy. Stosuj się do procedur, które organizują naszą pracę i pozwalają nam na dostarczenie powtarzalnego produktu najwyższej jakości. 4. Rozwój Traktuj pracę jako drogę do samorealizacji i rozwijana swoich pasji oraz zainteresowań. Otwórz się na zmiany. Dąż do doskonalenia swoich umiejętności i bądź inspiracją dla innych. 5. Współpraca Buduj trwałe więzi z partnerami biznesowymi i współpracownikami oparte na naszych wartościach. Nie przedkładaj chwilowego zysku nad długoterminowe relacje z klientem. Stawiaj na pracę zespołową i przejrzystą komunikację. ...
"Wywiad z Sebastian Starzyński - ABR Sesta"
Jak zmieniła się Państwa firma przez niemal 20 lat obecności na rynku? Sebastian Starzyński: Założyłem firmę jako student trzeciego roku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Początkowo zlecałem swoim uczelnianym kolegom wykonywanie spisów cen w sklepach. Obecnie ABR SESTA zatrudnia 40 pracowników etatowych i osiąga obroty ponad 6 mln zł rocznie. Zakres naszych zadań bardzo się poszerzył. Jesteśmy liderem nieuczestniczącej obserwacji wideo, wprowadzamy tak innowacyjne techniki badawcze, jak m.in. Neuromarketing. W tym roku staliśmy się wyłącznym partnerem w Polsce firmy IRI – szóstej największej agencji badania rynku na świecie.
Czy w tym czasie miał miejsce jakiś przełomowy moment, który w największym stopniu wpłynął na rozwój Państwa firmy? W trzecim roku działalności przełomowym momentem było dla nas pozyskanie obsługi firmy Procter & Gamble w obszarze audytów w sklepach. Innym znaczącym sukcesem było okazało się pozyskanie dotacji unijnych na rozwijanie innowacyjnych projektów. Niestety, zbiegło się to ze światowym kryzysem w 2009 roku, przez co firma popadła w kłopoty finansowe. Jednak już od kilku lat ponownie jest rentowna. W tym roku obroty ABR SESTA wzrosły czterokrotnie. Rozpoczął się nowy przełomowy etap związany z partnerstwem z agencją badawczą IRI. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju platformy shopper crowdsourcingowej TakeTask. ...