Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
LKW Fredrich Sp. z o.o.
przez ig, 2014-08-21 08:25:40
Ja pracowałem jako handlowiec ponad rok i byłem zadowolony. Niestety sprawy rodzinnie zmusiły mnie do wyjazdu za granicę i musiałem zrezygnować z tej pracy. Ale polecam pracę jak handlowiec.

Nihil Obstat sp. z o. o.
przez karol, 2014-11-27 09:08:16
współpracuję z tą firmą od ponad 3 lat. poziom kultury bardzo wysoki. bardzo duży szacunek mają dla każdego kto u nich pracuje, współpracuje itd.

Czasami dla handlowców praca może być akwizycyjna. Trzeba zapukać i porozmawiać z Klientem ale nie nazwałbym tego akwizycją. Sam to również przerabiałem. Bardzo dobry handlowiec musi mieć również opanowaną akwizycje. Taka praca :)

HSM
przez Jarek, 2014-12-21 15:28:40
Mam znajomego co pracuje jako handlowiec i jest bardzo zadowolony kasa OK, samochody OK, zaufanie do pracownika - brak GPS, Szef taki sobie ... ale idzie żyć.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Pizon - Antal"
Jak duża jest firma Antal? Nasz zespół tworzy ponad 150 świetnych osób w pięciu biurach w Polsce, dwóch w Niemczech oraz po jednym na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech. Stanowiska jakie zajmują są bardzo różnorodne, głównie skupione wokół rekrutacji i współpracy z naszymi partnerami biznesowymi.
W jaki sposób odbywa się rekrutacja w Antal? Czy można się do Państwa zgłosić także bez doświadczenia? Gdyby mogła mi Pani przybliżyć najlepszy sposób na znalezienie odpowiedniej oferty pracy... Podstawowe informacje o możliwościach rozwoju w ramach Antal znajdują się na naszej stronie w zakładce „Kariera w Antal” i tam można znaleźć wszystkie aktualne oferty pracy. Korzystamy również z portali ogłoszeniowych, biur karier, ale w głównej mierze sami kontaktujemy się z osobami, których doświadczenie odpowiada naszym aktualnym potrzebom. Niejednokrotnie zdarza się, że nawiązujemy współpracę ze specjalistami z różnych dziedzin – IT, Ubezpieczenia, Bankowość, Logistyka, Zarządzanie Produkcją – którzy nie posiadają bezpośredniego doświadczenia w obszarze rekrutacji. Warsztat rekrutacyjny otrzymują od nas, a do organizacji wnoszą bardzo szeroką wiedzę branżową. Pytała Pani o możliwości rozwoju dla osób bez doświadczenia zawodowego – oczywiście! Każdego roku w naszym letnim Programie Stażowym zatrudniamy kilkunastu stażystów, których wprowadzamy w tajniki pracy Headhuntera. Każdy z nich ma możliwość nauki i obserwowania naszych rekruterów w codziennej pracy. ...
"Wywiad z Anna Socha - Polimex - Mostostal S.A."
Ostatnio dość głośno było o firmie Polimex-Mostostal, proszę powiedzieć dlaczego? Polimex przez ostatnie dwa lata przechodził restrukturyzację, zarówno finansową jak i organizacyjną. Dziś Polimex-Mostostal to zupełnie inna firma. Jeszcze w 2012 r. zakres realizowanych przez nas projektów był bardzo szeroki, od budownictwa ogólnego, poprzez przemysłowe, drogowe, energetyczne i petrochemiczne. Dla przykładu, Polimex jest generalnym wykonawcą Muzeum Historii Żydów Polskich, Muzeum Chopina, Europejskiego Centrum Solidarności czy stadionu warszawskiej Legii. Obecnie Polimex-Mostostal działa jako holding wyspecjalizowany w dwóch rynkach: energetycznym i petrochemicznym. Realizujemy dwa strategiczne projekty - budujemy bloki energetyczne w Kozienicach i Opolu. W zakresie budownictwa petrochemicznego realizujemy inwestycje dla Orlenu, Lotosu, Totala. Przez dwa lata kojarzono nas głównie z problemami płatniczymi i nieustającą restrukturyzacją. Dziś naszym głównym celem jest powrót do rentowności, dostosowanie organizacji do potrzeb biznesowych i znacząca poprawa wizerunku firmy.
Powiedziała Pani, że PxM jest holdingiem. Jak ten holding wygląda? Polimex-Mostostal jest spółką-matką, która ma dwie główne spółki-córki, Polimex Energetyka i Naftoremont-Naftobudowa. To są kluczowe spółki operacyjne. Mamy jeszcze w Grupie Kapitałowej spółkę PRInż-1 odpowiedzialną za budownictwo infrastrukturalne. ...
"Wywiad z Magdalena Kochel - KLIMA-VENTA Kochel Sp.j."
Rozpoczęli Państwo działalność w 2007 roku. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Firma KLIMA-VENTA to inicjatywa młodych ludzi z pasją, którzy zaraz po studiach postanowili stworzyć własną firmę. Na rynku spółka istnieje 9 lat. W tym czasie nieduża firma rodzinna rozwinęła się nie tylko pod względem jakości oferowanych usług, ale także liczby pracowników. Na początku działaności zatrudnialiśmy zaledwie kilka osób, dziś mamy kilkudziesięcioosobowy zespół, zarówno kadrę menadżerską, jak i doświadczonych brygadzistów, monterów i serwisantów. 

Jakie usługi Państwo oferują? Czy Państwa klienci to klienci indywidualni, czy biznesowi? Już sama nazwa firmy wskazuje nasz główny profil działalności. KLIMA-VENTA oferuje usługi instalacji i montażu urządzeń i systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, zarówno przemysłowych, jak i tzw. bytowych, czyli wykorzystywanych w biurach, restauracjach, hotelach czy sklepach. Jesteśmy przedsiębiorstwem o profilu projektowo-wykonawczym, co oznacza, że klient może nam zlecić zarówno projekt, wykonawstwo, jak i serwis wszystkich instalacji wewnętrznych. Wśród naszych klientów są zdecydowanie klienci biznesowi – pracujemy bezpośrednio dla inwestorów lub generalnych wykonawców. Fakt, że nie jesteśmy podwykonawcami kolejnych podwykonawców, oznacza, że ponosimy odpowiedzialność za nasze produkty i gwarantujemy najwyższą jakość usług, co potwierdzają nasze certyfikaty. ...