LKW Fredrich Sp. z o.o.
przez ig, 2014-08-21 08:25:40
Ja pracowałem jako handlowiec ponad rok i byłem zadowolony. Niestety sprawy rodzinnie zmusiły mnie do wyjazdu za granicę i musiałem zrezygnować z tej pracy. Ale polecam pracę jak handlowiec.

Nihil Obstat sp. z o. o.
przez karol, 2014-11-27 09:08:16
współpracuję z tą firmą od ponad 3 lat. poziom kultury bardzo wysoki. bardzo duży szacunek mają dla każdego kto u nich pracuje, współpracuje itd.

Czasami dla handlowców praca może być akwizycyjna. Trzeba zapukać i porozmawiać z Klientem ale nie nazwałbym tego akwizycją. Sam to również przerabiałem. Bardzo dobry handlowiec musi mieć również opanowaną akwizycje. Taka praca :)

HSM
przez Jarek, 2014-12-21 15:28:40
Mam znajomego co pracuje jako handlowiec i jest bardzo zadowolony kasa OK, samochody OK, zaufanie do pracownika - brak GPS, Szef taki sobie ... ale idzie żyć.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Janas - databroker"
Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcin) programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych
Brzmi skomplikowanie. Czym dokładnie się zajmujecie? Prowadzimy działalność call centrową, brokerską. Posiadamy niezbędne kompetencje, narzędzia i wykwalifikowany zespół do realizacji projektów telemarketingowych (kampanii wychodzących i przychodzących) z dziedziny ubezpieczeniowej, wydawniczej, medycznej, a nawet OZE – Odnawialne Źródła Energii :) Jak Pani sama widzi, jesteśmy różnorodni i konkurencyjni.
Jakie są korzyści pracy w databroker SA? Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim możliwość zdobywania doświadczenia i wiedzy z zakresu negocjacji biznesowych i profesjonalnej obsługi klienta, poza oczywiście systemem wynagrodzenia i benefitów. Z uwagi na różnorodność realizowanych projektów w naszej strukturze znajdują miejsce zarówno doświadczeni sprzedawcy jak i początkujący, młodzi kandydaci. Każdy otrzymuje profesjonalne i certyfikowane szkolenie, wsparcie w trakcie realizacji pracy. Kiedy prowadzę ankietę satysfakcji ze współpracy wśród naszych pracowników pojawiają się także bardziej przyziemne kwestie, których jednak nie sposób przeoczyć: elastyczność czasu pracy, jaką zapewniamy, swobodna atmosfera, doskonała lokalizacja, praca w firmie znanej na rynku, która umożliwia rozwój pracownika – znakomita większość naszej kadry to osoby, które rozpoczynały pracę w firmie od podstawowego stanowiska. Wyznajemy zasadę, że polityka wewnętrznych awansów jest nie tylko efektywna, ale i bardzo fair w stosunku do naszych pracowników. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dużo łatwiej i skuteczniej zarządza się pracą, gdy zna się ją od podszewki, samodzielnie przechodziło się te szczebelki w drabinie zawodowej.    ...
"Wywiad z Katarzyna Russ - Auto-Gaz Centrum Jarosław Zagożdżon"
Jakie oferują Państwo usługi? Do kogo są skierowane? Produkujemy i dostarczamy kompletne instalacje LPG i CNG do samochodów na całym świecie. Tworzymy rynek autogazu - dostarczamy wiedzę, rozwiązania technologiczne i innowacje do powstających produktów. Nasze instalacje użytkowane są przez miliony użytkowników samochodów na całym świecie. Przy naszym Centrum Badawczo-Rozwojowym rozwijamy również własny warsztat, do którego w celu zamontowania instalacji przyjeżdżają klienci nawet z odległych województw. Na rynku wygrywamy wysoką jakością oferowanych produktów, usług czy obsługi klienta.
Jakie momenty były dla firmy przełomowe? Podczas 20-lat działalności takich momentów było wiele, ale do najważniejszych na pewno zaliczę: Budowa działu eksportu – działanie na rynkach międzynarodowych 2006 rok; Zmiana siedziby firmy w 2008 roku; Utworzenie oddziałów w Polsce; Tworzenie produktów pod własną marką: STEROWNIKI - ZENIT PRO, ZENIT PRO OBD, ZENIT DIRECT, COMPACT, BLUE BOX, ZENIT PRO DIESEL, WTRYSKIWACZE HERCULES oraz HERCULES BLUE; Budowa Centrum Badawczo-Rozwojowego; Pozyskanie środków unijnych w celu zwiększenia konkurencyjności.   ...
"Wywiad z Emil Baran - Magnes Media sp. z o. o."
Proszę opowiedzieć krótko o początkach firmy Magnes Media. Początek naszej firmy to 2009 rok, kiedy zaczęliśmy wydawać pierwszą z gazet – „Słowo Wrocławian”. Tamten okres miał w dużej mierze charakter działalności społecznej, a całą gazetę postrzegać można w tym czasie jako dzieło oddolne i obywatelskie. Była to inicjatywa prospołeczna, łącząca osoby realnie zaangażowane w życie miasta z odbiorcami, którzy byli ciekawi tego, co dzieje się we Wrocławiu poza mainstreamem. Gazetę założyliśmy w trzech: przedsiębiorca Bogdan Ludkowski, reżyser Grzegorz Braun i ja, wówczas można powiedzieć, działacz społeczny. „Słowo Wrocławian” ukazywało się co dwa tygodnie i było czasopismem bezpłatnym. Potem wiele się zmieniło - gazeta rozrosła się, przekształciła w miesięcznik i stała się płatna. Miało to miejsce wraz z 30-tym wydaniem „Słowa Wrocławian”, które ukazało się w sprzedaży 24 marca 2011 roku. W ostatnim czasie mamy do czynienia z dużym rozwojem naszej działalności wydawniczej; mowa tutaj o kolejnych nowych tytułach prasowych – łącznie w 2017 roku wydawanych będzie 11 gazet w największych miastach Polski. Ideę naszej firmy oddaje nazwa Magnes Media - media, które przyciągają. Przyciągają Pracowników, Czytelników i Klientów, ponieważ to, co robimy staramy się wykonywać jak najlepiej.  ...