Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
BPO management
przez ZigiX, 2017-09-18 08:52:37
Jest ok. Duzo sie nauczylem i poznalem fajnych ludzi. Szkoda, tylko ze najnizsza krajowa, ale praca lekka, wiec nie ma co marudzic. Mozna awansowac po kilku miesiacach. Bez zarzutu jak dla mnie i polecam te firme. :)

Magna era
przez Pracownik, 2017-09-05 18:18:56
Odpowiedź na: [654 - 2017-09-05 13:19:36]:
Tak. Fajny młody zespół. Jest ok.

C.C. Jensen Polska Sp. z o.o.
przez Jcob, 2017-09-11 19:42:13
Odpowiedź na: [easy - 2017-09-11 13:56:04]:
Atmosfera raczej w całej firmie w porządku :) Pracę mogę polecić i nie żałuję, że się tutaj zatrudniłem.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Radosław Olkiewicz - Aegon"
Jakie spółki wchodzą w skład Grupy Aegon? W czym specjalizuje się każda z nich? Aegon to międzynarodowa grupa finansowa dbająca o zabezpieczenie finansowej przyszłości 30 milionów klientów na całym świecie. W Polsce na Grupę Kapitałową Aegon składają się cztery podmioty. Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. to ekspert w tworzeniu rozwiązań ubezpieczeniowo-ochronnych oraz inwestycyjnych. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. zarządza otwartym funduszem emerytalnym w ramach drugiego filaru systemu ubezpieczeń społecznych. Aegon Ubezpieczenia Majątkowe (AEGON Magyarország Általános Biztosító Spółka Akcyjna Oddział w Polsce) oferuje ubezpieczenia mienia. Z kolei Aegon Services Sp. z o.o. rozwija, wspiera i koordynuje sieć sprzedaży spółek Aegon w Polsce.
Do kogo kierowana jest Państwa oferta? Aegon w Polsce obsługuje klientów indywidualnych i oferuje szeroki zakres rozwiązań ubezpieczeniowych, począwszy od klasycznych ubezpieczeń na życie, poprzez ochronę zdrowia, polisy od następstw, polisy posagowe, umożliwiające zabezpieczenie finansowej przyszłości dziecka, rozwiązania inwestycyjne, aż po ochronę majątku i nieruchomości. Dzięki szerokiemu wachlarzowi naszych usług jesteśmy w stanie przygotować propozycję ubezpieczenia dopasowaną do potrzeb i oczekiwań każdego klienta.   ...
"Wywiad z Tomasz Fidos - Humansoft Sp. z o.o."
Firma Humansoft powstała 25 lat temu. Jak wyglądały jej początki? Zaczynaliśmy w roku 1991. Byliśmy jedną z pierwszych firm informatycznych w Polsce, która stworzyła program do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej. Już wtedy był to system zintegrowany i otwarty na indywidualne potrzeby klientów. W późniejszym czasie, wraz z pojawianiem się na rynku kolejnych aplikacji, stało się to cechą wyróżniającą nasze oprogramowanie. Obecnie skupiamy się głównie na projektowaniu rozwiązań klasy ERP, CRM, e-commerce przeznaczonych dla średniej wielkości firm handlowych, produkcyjnych i usługowych. Od kilku lat wdrażamy także system Business Intelligence – QlikView i Qlik Sense.  
Co – z perspektywy minionych 25 lat – uznałby Pan za największy sukces firmy? Jednym z naszych największych osiągnięć w ostatnich czasie było zaprojektowanie potężnego modułu do zarządzania produkcją. Przedsięwzięcie trudne, złożone, wymagające specjalistycznej wiedzy z zakresu przygotowania, planowania, zarządzania i rozliczania procesów produkcyjnych. Pomimo to podjęliśmy wyzwanie. Dziś mogę śmiało powiedzieć, że był to „strzał w dziesiątkę”. Zapotrzebowanie na systemy do zarządzania produkcją wciąż rośnie. Nam z kolei przybywa liczba zadowolonych klientów. Jesteśmy dumni, że dzięki naszym rozwiązaniom możemy wspierać konkurencyjność polskich przedsiębiorstw produkcyjnych.   Ponad 7 lat temu, podjęliśmy także inną bardzo ważną dla nas decyzję. Dotyczyła rozszerzenia naszej oferty o narzędzia analityczne Business Intelligence, tj. system QlikView i od niedawna także Qlik Sense. Te rewolucyjne rozwiązania doskonale dopełniają naszą ofertę. Przy ich pomocy jesteśmy w stanie dostarczyć klientom kompletne rozwiązanie BI w obszarach finansowych i operacyjnych. Dzięki temu dziś pracujemy dla największych, strategicznych firm oraz międzynarodowych marek.      ...
"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...