Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>
HR Consulting
przez Rozczochrana, 2014-08-26 08:21:51
Ja pracuje z Panią Dorota od pół roku jeżeli trzymasz się regulaminu to nie dostaniesz żadnej kary a to ze jest wymagająca gdyby nie była wszyscy weszli by jej na głowę. Ja mam pensje na czas i stały grafik. Pani Doroto bardzo dziękuje.

DSA Investment S.A. LUBLIN
przez sandra, 2014-08-29 14:55:55
Wytrzymałam 2 lata pracując w biurze od 8 do 16 pięć dni w tygodniu. Czasami nie chciało mi się wstawać i kolejny dzień wykonywać te same czynności. Pracę w DSA zaczęłam dzięki dobrej koleżance i jestem naprawdę wdzięczna, że mnie przekonała. Teraz umawiam spotkania w tygodniu według mojego własnego grafiku, poznaję nowych ludzi, ciąge uczę się nowych rzeczy z branży. I oczywiście bardzo dobrze mi za to płacą.

Business Partner Group Sp.z o.o. Sp.k.
przez obecny pracownik, 2014-09-08 12:35:02
wynagrodzenie zawsze jest na czas,nigdy nie było opóźnienia poza tym co do pracy w tej firmie to nie przesadzajcie naprawdę bo wypisujecie takie głupoty że szok, jak ktoś poważnie traktuje prace i się angażuje to może zarobić tutaj naparwde przyzwoite pieniądze i pracuje się na I zmianę tylko godziny pracy super weekendy wolne, chyba nikt z was nie pracował w firmach gdzie masz co chwila zmieniany grafik, dostajesz telefony gdzie ci zmieniają godziny pracy 3 godziny przed rozpoczęciem pracy itp.Tutaj takich sytuacji nie ma tylko trzeba lubić rozmawiać przez telefon bo z wszystkimi Klientami kontaktujemy się telefonicznie.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Pod koniec 2016 roku w polskich mediach pojawiła się informacja o tym, że norweska firma ABAX będąca liderem w branży telematycznej w Europie, wchodzi do Polski. Dziś te doniesienia jak najbardziej się potwierdzają. ABAX otwiera swoje biuro w Gdyni. To szansa na zdobycie zatrudnienia dla co najmniej 100 osób z miasta i okolic. Działalność spółki [&...
Czytaj więcej >>
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdyni organizuje liczne warsztaty, kursy i szkolenia, które mają przybliżyć bezrobotnych do znalezienia ich wymarzonej pracy. Jednym ze spotkań, na które zaprasza osoby bezrobotne, poszukujące pracy WUP w Gdyni,  są warsztaty pod hasłem „Moja strategia poszukiwania pracy”. O warsztatach Centrum Informacji i Planowania Karie...
Czytaj więcej >>
30 maja 2017 roku w Gdyni zaplanowano kolejną edycję Targów Pracy. To wydarzenie kierowane w równej mierze do osób bezrobotnych, poszukujących pracy w Gdyni i w okolicznych powiatach, jak i dla pracodawców, chcących uzupełnić swoje braki kadrowe. O targach Targi Pracy, Edukacji i Przedsiębiorczości 2017 w Gdyni są organizowane przez Powiatowy Urząd...
Czytaj więcej >>
Na tle całego kraju Gdynia bardzo dobrze wypada pod względem liczby osób pozostających bez pracy. W styczniu 2017 roku poziom bezrobocia rejestrowanego w tym nadmorskim mieście wynosił zaledwie 3,9 proc. W efekcie wiele miejsc pracy w Gdyni przez nawet kilka miesięcy pozostaje nieobsadzonych, a pracodawcy muszą podołać karkołomnemu zadaniu zorganiz...
Czytaj więcej >>
Kobieta marynarzem?
03 lipiec 2017
Zdecydowaną większość pracowników branży morskiej stanowią mężczyźni. Potwierdzają to również statystyki prowadzone na wyższych uczelniach w Szczecinie czy w Gdyni. Czy praca marynarza to rzeczywiście typowo męskie zajęcie? Studentki w Akademiach Morskich W Gdyni na Wydziale Nawigacyjnym Akademii Morskiej tylko 30 proc. wszystkich studentów stanowi...
Czytaj więcej >>
Trójmiasto to obszar, w którym poziom bezrobocia rejestrowanego jest bardzo niski. Główny Urząd Statystyczny podaje, że stopa bezrobocia w lutym 2017 roku wyniosła w Gdańsku zaledwie 3,7 proc. W Sopocie jest to tylko 2,9 proc., a bez pracy w Gdyni pozostaje 3,9 proc. obywateli. Rynek pracy staje się więc powoli rynkiem pracownika. Gdzie pracodawcy ...
Czytaj więcej >>
Cieśla, stolarz, elektryk czy murarz to zawody poszukiwane w wielu regionach w całej Polsce. Oferty pracy dla fachowców w Gdyni bardzo często pozostają bez odpowiedzi. Pracodawcy narzekają, że pomimo bardzo dobrych warunków pracy i płacy, brakuje chętnych do podejmowania zatrudnienia, zwłaszcza w branży budowlanej. W jakich zawodach występuje defic...
Czytaj więcej >>
Jeśli nie zmieni się sytuacja na rynku pracy w Gdyni i nie znajdą się chętni do pracy w charakterze kierowców autobusów, wkrótce może zabraknąć kadry obsługującej transport miejski. Kierowcy są poszukiwani również przez prywatne firmy, które publikują oferty pracy w Gdyni, ale bezskutecznie chcą zatrudniać pracowników w takim charakterze. Dlaczego ...
Czytaj więcej >>
Zjawisko zatrudniania do pracy w polskich firmach obcokrajowców, zwłaszcza obywateli Ukrainy, Białorusi czy Rosji, nie jest nowe w Polsce. Trwa od kilku lat, ponieważ sukcesywnie ubywa rąk do pracy wśród rodzimych obywateli. Wyraźnie widoczne jest to w przypadku firm z Pomorza. Oferty pracy dla obcokrajowców ma między innymi Gdynia. Konieczne zezwo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Beata Ulijasz - Maersk Polska"
​​​​​​​Chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom strukturę Państwa firmy. Czy mogłaby Pani o niej opowiedzieć? Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zatrudniamy w sumie ok. 185 osób.Usługi związane z morskim transportem kontenerowym oferujemy pod trzema szyladmi - Maersk Line, Safmarine oraz Seago Line. Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i odpowiadając na nie zapewniamy również dostosowaną do klienta ofertę transportu intermodalnego lądowego (door-to-door). Jako firma usługowa realizujemy obsługę B2B, zatrudniamy więc wyłącznie pracowników biurowych.Najczęściej zatrudniamy osoby na stanowiska komercyjne, czyli sprzedaż, trade and marketing oraz dział obsługi klienta. Poszukujemy zatem głównie w obszarach bezpośrednio realizujących strategie sprzedaży. Regularie rewidujemy kompetencje potrzebne do tego, aby wykonywać zadania i realizować założenia biznesowe. ...
"Wywiad z Krzysztof Różycki - Casus Finanse"
W 2016 roku nastąpił rebranding firmy, w wyniku którego zmieniła ona nazwę na Lindorff. Co dzięki temu Państwo zyskaliście? Połączenie Casus Finanse z europejskim liderem branży zarządzania wierzytelnościami oznacza dla nas nową skalę rozwoju i z pewnością pozwala nam utrzymać się w ścisłej czołówce rynku w Polsce. To przemyślany krok i jednocześnie logiczne następstwo działalności obu spółek, które mają wspólny cel: definiować pozycję lidera rynku – zarówno, jeśli chodzi o skalę działań, jak i jakość obsługi klienta. Casus Finanse to firma, która prężnie działała na polskim rynku od ponad 20 lat, natomiast Lindorff to firma z europejskim, ponad 100-letnim know-how­. Przełożenie tak bogatego doświadczenia na nowy rynek lokalny, który przez Casus Finanse został uprzednio dogłębnie poznany, pozwala w jeszcze większym stopniu spełniać cele obu podmiotów – dążyć do pozycji lidera dzięki rzetelnej i profesjonalnej obsłudze rynku na bazie wypracowanego doświadczenia, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości współpracy z klientami. Lindorff wniósł po połączeniu szereg standardów, które zostały sprawdzone na rynku europejskim, a Casus Finanse zaoferowało bardzo bogatą znajomością rynku lokalnego, na którym te standardy wprowadza w życie. ...
"Wywiad z Anna Zgrzebnicka - Codete"
Na czym opiera się Wasza działalność? Wytwarzamy oprogramowanie dla międzynarodowych klientów. Największe doświadczenie posiadamy w tworzeniu aplikacji webowych, w oparciu o PHP i JavaScript. Natomiast w ciągu ostatnich kilku lat poszerzyliśmy nasz stack technologiczny o Javę, Pythona, Scalę oraz Ruby. Budujemy też zespoły programistów w iOS oraz Android. Wszystkie nasze projekty rozwijamy w oparciu o metodologię Agile Scrum.
Brzmi to trochę skomplikowanie. Są jednak pewnie tacy, którzy świetnie w tym świecie się odnajdują. Kto stoi za Waszymi sukcesami? W firmie zatrudniamy głównie programistów, testerów oprogramowania, Graphic Designerów oraz Project Managerów. Poza tym mamy własne działy HR i sprzedaży. W tej chwili firma liczy około 90 osób.
Działacie od 2010 roku, a więc zaliczacie się raczej do młodego biznesu. Nasza firma została założona przez Karola Przystalskiego jako software house, specjąlizujący się w rozwiązaniach webowych. Karol łączył swoje zaangażowanie w firmę z karierą naukową w Polskiej Akademii Nauk. Obecnie kontynuuje ją jako doktor nauk technicznych na wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jednocześnie w Codete pełni funkcję Chief Technology Officer. ...