Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

VistaGroup Sp.j.
przez Dromet, 2012-01-31 12:59:24
Bardzo solidna firma. Polecamy jako bardzo rzetelnego partnera

VistaGroup Sp.j.
przez Klaudi, 2012-02-10 14:49:18
Ja też ich lubię. Chętnie oddam swój głos na vistę. I jak widać chce mi się. Dobrych trzeba w życiu wspierać i pomagać

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy publikuje na swoich stronach internetowych informację na temat organizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego programu „Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy”. Kto może w nim wziąć udział i jakie korzyści uzyskać? Staż drog...
Czytaj więcej >>
„Rozwiń skrzydła kariery” – program pod taką nazwą realizowany jest w Urzędzie Pracy miasta stołecznego Warszawy, a jego uczestnikami mogą być osoby pozostające bez zatrudnienia, ale w gotowości do jego podjęcia, z terenu stolicy i przyległych gmin. O programie Już 23 marca 2017 roku została podpisana umowa o dofinansowanie projektu w ramach Działa...
Czytaj więcej >>
Urząd Pracy w Warszawie informuje o realizacji szczególnego projektu, wspierającego znajdowanie posady i utrzymanie zatrudnienia przez osoby w wieku 50+. Czego mogą oczekiwać tacy pracownicy oraz kandydaci na pracowników? O programie Projekt „Recepta na pracę – Program Aktywni 50+” kierowany jest do osób, które ukończyły = 50. rok życia. Zwyk...
Czytaj więcej >>
Podjęcie pierwszej pracy to dopiero start w dorosłe życie i początek drogi zawodowej. Często młodzi pracownicy muszą godzić się na niską płacę do czasu, aż nabiorą doświadczenia i staną się cenniejsi na rynku pracy. Ile zarabia się w pierwszej pracy w Warszawie? Serwis naszemiasto.pl przygotował w kwietniu 2017 roku obszerny raport, wskazujący na z...
Czytaj więcej >>
Nie trzeba mieć umiejętności i doświadczenia w lataniu oraz zawodu pilota, aby móc pracować w szeroko rozumianym lotnictwie. Dowodzą tego najnowsze oferty pracy w Warszawie, które adresowane są do kontrolerów ruchu powietrznego. Czego pracodawcy wymagają od potencjalnych kandydatów do pracy? Nabór do 30 kwietnia Polska Agencja Żeglugi Powietrznej o...
Czytaj więcej >>
W więzieniach i aresztach śledczych osadzonych jest wielu Polaków. Tylko część z nich pracuje i dzięki temu po wyjściu na wolność i odbyciu zasądzonej kary, ma większe szanse na powrót do społeczeństwa. W Warszawie powstaną nowe miejsca pracy dla więźniów. Praca w AŚ w Warszawie Na terenie Aresztu Śledczego Warszawa-Grochów osadzonych jest około 57...
Czytaj więcej >>
Warszawa jest jednym z Polskich miast o najniższym wskaźniku bezrobocia. Według stołecznego Urzędu Statystycznego w grudniu 2016 roku stopa bezrobocia w tym mieście wynosiła jedynie 2,8%. Pomimo dobrych w skali krajowej wyników nie oznacza to, że problem bezrobotnych nie istnieje. Statystyki pokazują, że ponad połowa wszystkich osób zarejestrowanyc...
Czytaj więcej >>
Osoby niepełnosprawne mogą szukać pracy zarówno na rynku otwartym, jak i w zakładach pracy chronionej. Warszawa jest jednym z miast, gdzie pracy dla takich osób jest najwięcej. Praktyka pokazuje jednak, że odsetek pracowników z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności w tradycyjnych przedsiębiorstwach jest nikły. Przyczyn tego stanu rzec...
Czytaj więcej >>
Według Barometru zawodów na rok 2017 w Warszawie zawód fryzjera jest jedną z deficytowych profesji. Sytuacja wygląda więc podobnie jak w latach ubiegłych. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Z całą pewnością jednym z powodów jest duże zapotrzebowanie na usługi fryzjerskie, z których duża część społeczeństwa korzysta regularnie. Według danych sta...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Galant - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Rajmund Flis - Outbox Sp z o.o."
"Wywiad z Szymon Chodkowski - Outbox Sp z o.o."
Jak wyglądały początki Państwa firmy? 10 lat temu zebrała się grupa osób, która postanowiła zrobić coś innego, założyć swoją Firmę, a więc coś, co w dzisiejszych czasach jest bardzo modne. Warto wspomnieć, że byli to Pracownicy bardzo dużych firm, którzy odważyli się odejść z globalnych korporacji. Stopniowo firma rosła w siłę i w tym roku mamy przywilej dołączyć do grona tych, które obchodzą 10-lecie istnienia. Dla nas to doskonały moment, żeby nie tylko spojrzeć wstecz i pokazać naszą historię, ale również, żeby przyjrzeć się krytycznie wewnętrznym procesom.
Co wyróżnia Państwa firmę na tle konkurencji? Jesteśmy dość ciekawą mieszanką — jeden z członków Zarządu pochodzi z Anglii, ale nasz rodzimy rynek to Polska. Zatrudniamy ponad 200 osób i prowadzimy projekty na wielu rynkach. Mimo skali dynamiczności, złożoności procesów czy dużego zespołu, udało nam się zachować charakter firmy prywatnej, której struktury są naprawdę płaskie, gdzie spotykamy się, rozmawiamy…
Jaki był wobec tego kluczowy moment dla Państwa Firmy? Dość intensywnie wychodzimy na rynki zagraniczne, gdzie od trzech lat jesteśmy z dużymi sukcesami obecni np. w Wielkiej Brytanii. Od początku tego roku jesteśmy już oficjalnie obecni w rejonie niemieckojęzycznym, a więc w Niemczech, Austrii. Staramy się również wejść na rynki południowe. Jest to dla nas nowy rozdział: Firma przechodzi zmiany strukturalne i procesowe. Jednym z takim obszarów jest m.in. komunikacja wewnętrzna i rekrutacja. To obszary, które naszym zdaniem często się traktuje marginalnie. Pozycjonujemy się biznesowo i przy okazji rewidujemy również wspomniane procesy, choćby ze względu na zmianę, nowe czasy, rynek. Młodzi ludzie chętnie wyjeżdżają teraz za granicę lub pracują zdalnie dla klienta za granicą. Cieszy nas to, że jako rdzennie polska firma również wpisujemy się w ten trend, też jesteśmy trochę towarem eksportowym, a nasza obecność w Wielkiej Brytanii skutkuje tym, że jest tam zapotrzebowanie na taką Firmę jak nasza. ...
"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...
"Wywiad z Joanna Mroczek - CBRE Sp z o.o."
"Wywiad z Natalia Wenzławska - CBRE Sp z o.o."
Firma CBRE, jest jedną z największych firm doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych na świecie, a jakie były początki firmy w Polsce? Większość firm z sektora nieruchomości, otwiera swoje oddziały na nowych rynkach poprzez zakup firm już istniejących. W przypadku CBRE w 2000 r. powstała spółka CB Richard Ellis Polska,  która w początkowej fazie działalności korzystała z doświadczeń dwóch spółek – poprzedniczek: Henry Butcher i Gerald Eve.  W 2009 firma zatrudniała 70 osób, obecnie w CBRE pracuje w Polsce ponad 200 osób. Jak wszyscy wiemy, duży wpływ na branżę miał kryzys na rynku nieruchomości w 2008/09 roku. Nasza firma podeszła do tego w ten sposób, że obcięła część kosztów, co spowodowało rotacje pracowników. Gdy kryzys się zakończył bardzo dużo pracy włożyliśmy w odbudowę, żeby na rynku polskim stać się większą firmą.
A jakie główne wartości przyświecają firmie? Mamy cztery główne wartości: szacunek, uczciwość, zaangażowanie i perfekcjonizm,  które towarzyszą całej firmie CBRE na świecie. Może wydawać się, że są to puste słowa, ‘korpo mowa’, która nic dla nas nie oznacza. Jednak, jeżeli spróbujemy zrozumieć znaczenie tych słów, to widać, że mają one wpływ na każdy aspekt naszej działalności – relacje z klientami, ze współpracownikami ale również na nasze wewnętrzne kontakty i codzienną współpracę.   ...