Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Geocarbon
przez Tonny, 2014-08-27 09:40:32
Sam nie wiem o co chodzi pracowałem w geocarbonie w warszawie i jestem zadowolony.
Potem w lublinie i tez się rozliczyli. Jestem zadowolony z pracy u nich. Jasne że zawsze można narzekać tylko po co solidnie pracujesz to płacą jesteś leser to nie i dobrze.

NOVA Centrum Edukacyjne
przez kasia16, 2014-09-23 14:42:07
polecam Nova w Lublinie. Jasne warunki umowy, panie w sekretariacie miłe także zawsze można jeszcze dopytać w razie wątpliwości. Zajęcia odbywają się w centrum miasta, co dla mnie ważne. polecam każdemu tą szkołę

NOVA Centrum Edukacyjne
przez kris89, 2014-10-07 09:17:36
Nie sądzę,żeby NOVA w jakikolwiek sposób wyłudzała pieniądze. W umowie wszystko jest jasno i czytelnie napisane, panie w sekretariacie tłumaczą od razu jeśli się czegoś nie rozumie. wiem,bo sam mam podpisaną umowę na dietetykę. Jeśli chodzi o oddział w Lublinie to bez zastrzeżeń, wszystko jest ok:)

Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Firma Billennium z Lublina jest polską firmą informatyczną, z całkowicie polskim kapitałem, powstałą w 2003 roku. Obecnie ma ona w planach zwiększenie stanu zatrudnienia, co pozwoli na zredukowanie poziomu bezrobocia w Lublinie. O firmie Billennium Lubelska firma Billennium specjalizuje się w opracowywaniu pożytecznych rozwiązań informatycznych. Je...
Czytaj więcej >>
W Polsce występują widoczne braki w szeregach służb mundurowych, dlatego ogłaszają one coraz częściej nabór na wolne stanowiska pracy. Nie inaczej jest w przypadku Straży Miejskiej w Lublinie. Wkrótce jej szeregi powinny zostać wzbogacone nowymi funkcjonariuszami. Kogo szuka lubelska Straż Miejska i kto ma największe szanse na podjęcie takiego zatr...
Czytaj więcej >>
Specjalne strefy ekonomiczne w całej Polsce sprzyjają rozwojowi przedsiębiorczości i są korzystne dla rodzimej gospodarki. Wszystkie znakomicie się rozwijają, czego przykładem jest strefa lubelska, w której zapowiadane są nowe inwestycje na 2017 rok, które zwiększą poziom zatrudnienia. O strefie ekonomicznej w Lublinie Specjalna Strefa Ekonomiczna ...
Czytaj więcej >>
Firma Sedlak & Sedlak przygotowała raport „Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń”, opierając się na danych z 2016 roku. Między innymi raport dotyczył wysokości zarobków przy pracy w Lublinie i w okolicy. Gdzie zarabia się najwięcej, a którzy pracownicy nie mogą liczyć na więcej niż minimalna pensja krajowa? Najwyższe zarobki w Lublinie Zgodnie z pr...
Czytaj więcej >>
21 marca 2017 roku w Puławach odbyły się Targi Pracy i Edukacji, które zgromadziły rekordową liczbę wystawców i odwiedzających. Podczas wydarzenia można było uzyskać między innymi informacje o wolnych etatach nie tylko w samych Puławach, ale i w Lublinie czy w okolicznych miejscowościach. Młodzi ludzie mieli także szansę na zastanowienie się wraz z...
Czytaj więcej >>
Dni Kariery w Lublinie
05 lipiec 2017
Lublin jest kolejnym dużym miastem na mapie Polski, w którym na wiosnę AIESEC zorganizowała targi pracy pod hasłem „Dni Kariery”. To już kolejna edycja tego wydarzenia. Podczas targów młodzi ludzie mogli zapoznać się z ofertami pracy w Lublinie, porozmawiać z potencjalnymi pracodawcami oraz dowiedzieć się od ekspertów, jak kształtować w pożądany sp...
Czytaj więcej >>
Lublin to miasto liczące ok. 341 tys. mieszkańców, z których 7,4 proc. pozostaje bez zatrudnienia. Pomimo tego, iż jest to wskaźnik niższy od ogólnokrajowego, Lublin na tle wielu innych miast wojewódzkich nie wypada najlepiej. W kwestii walki z bezrobociem wciąż jeszcze sporo jest do zrobienia – zwłaszcza że są grupy, których sytuacja pozostawia ni...
Czytaj więcej >>
Walka z bezrobociem to jedno z najważniejszych wyzwań, któremu czoła muszą stawiać władze Lublina oraz całego regionu. Rok 2016 przyniósł co prawda sporo pozytywnych zmian w tym obszarze, lecz wciąż pozostaje jeszcze wiele do zrobienia.  Dlatego właśnie na ten cel są przeznaczane ogromne środki. Bezrobocie spada – co dalej? W styczniu 2017 r. stopa...
Czytaj więcej >>
Lubelszczyzna nie ma powodów do zadowolenia – jak wynika z raportów opracowanych przez Eurostat, jest to jeden z najbiedniejszych regionów w całej Unii Europejskiej. Wpływ na taki stan rzeczy ma wiele czynników ze szczególnym wskazaniem na niską liczbę inwestycji oraz wciąż zbyt wysokie bezrobocie. Poprawa jest, ale statystki wciąż biją na alarm W ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Joanna Mroczek - CBRE Sp z o.o."
"Wywiad z Natalia Wenzławska - CBRE Sp z o.o."
Firma CBRE, jest jedną z największych firm doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych na świecie, a jakie były początki firmy w Polsce? Większość firm z sektora nieruchomości, otwiera swoje oddziały na nowych rynkach poprzez zakup firm już istniejących. W przypadku CBRE w 2000 r. powstała spółka CB Richard Ellis Polska,  która w początkowej fazie działalności korzystała z doświadczeń dwóch spółek – poprzedniczek: Henry Butcher i Gerald Eve.  W 2009 firma zatrudniała 70 osób, obecnie w CBRE pracuje w Polsce ponad 200 osób. Jak wszyscy wiemy, duży wpływ na branżę miał kryzys na rynku nieruchomości w 2008/09 roku. Nasza firma podeszła do tego w ten sposób, że obcięła część kosztów, co spowodowało rotacje pracowników. Gdy kryzys się zakończył bardzo dużo pracy włożyliśmy w odbudowę, żeby na rynku polskim stać się większą firmą.
A jakie główne wartości przyświecają firmie? Mamy cztery główne wartości: szacunek, uczciwość, zaangażowanie i perfekcjonizm,  które towarzyszą całej firmie CBRE na świecie. Może wydawać się, że są to puste słowa, ‘korpo mowa’, która nic dla nas nie oznacza. Jednak, jeżeli spróbujemy zrozumieć znaczenie tych słów, to widać, że mają one wpływ na każdy aspekt naszej działalności – relacje z klientami, ze współpracownikami ale również na nasze wewnętrzne kontakty i codzienną współpracę.   ...
"Wywiad z Agnieszka Sencio - Jaga Temp sp. z o.o."
Co to jest praca tymczasowa? Praca tymczasowa występuje wszędzie tam, gdzie potrzebna jest doraźna pomoc w zachowaniu elastyczności produkcji i zatrudnienia. Dotyczy ona zatrudnienia na krótki okres, jak i w okresach urlopowych lub podczas choroby pracownika. Jest także wykonywana długoterminowo w powtarzających się szczytach sezonowych oraz w innych sytuacjach, charakterystycznych dla działalności naszych klientów. JAGA Temp zapewnia wykwalifikowany personel oraz przejmuje odpowiedzialność za całość prac związanych z procesem rekrutacji i administracji.
Jakie korzyści wynikają dla Waszych klientów? Jest ich bardzo dużo. To na przykład brak kosztów związanych z rekrutacją i szkoleniem pracowników. Elastyczne zatrudnienie. Klient zamawia osoby na taki okres na jaki potrzebuje dodatkowego personelu. Ponadto administracja zatrudnienia nie jest obowiązkiem klienta. Jest także możliwość zastępstwa osoby w bardzo krótkim czasie np. na czas urlopu, czas choroby pracownika etatowego, urlop macierzyński.
W sytuacji niedoboru personelu praca tymczasowa to idealne rozwiązanie? Oczywiście, że tak. To wielki plus w takich przypadkach jak absencja, w okresie nasilonej produkcji, podczas akcji promocyjnych oraz nagłego zapotrzebowania na specjalistę do wykonania określonego zadania. Praca tymczasowa dla kandydatów oferuje doskonały start do kariery na rynku pracy i może być drogą do uzyskania pierwszego stałego zatrudnienia.   ...
"Wywiad z Iga Mettler - Grupa ArchiDoc S.A."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.  
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem.   ...