Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
TOPEX, Sp. Z.O.O
przez Bazyl, 2017-07-18 22:07:23
Mam tam znajomego. Ogólnie nie narzeka - bywa zadowolony. Mówi że robota ciekawa, fajni ludzie, kaska leci na czas, a bonusy też wpadają. Wydaje się że jest OK.

AUXILIA S.A.
przez gość, 2017-07-11 23:30:15
szefowie są spoko, praca jest pewna i stabilna, kasa też się zgadza

GUTY C.H. Turawa Park
przez Lukas, 2017-07-19 09:38:38
Jedzenie bardzo smaczne i krótki czas oczekiwania na danie. Bardzo fajne miejsce. Na pewno jeszcze wpadnę tam ze znajomymi jak będę w Opolu.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Zwoliński - Pepper House"
Pepper House to stosunkowo młoda firma. Jak wyglądały Państwa początki? Zaczynaliśmy w kwietniu 2013 roku od małego kilkuosobowego biura. Zależało nam na zbudowaniu nowej jakości wśród biur nieruchomości. Nasze innowacyjne podejście do usług pośrednictwa oraz agresywny marketing pozwoliły nam zrekrutować najlepszych pośredników. W niecałe 2 lata staliśmy się jedną z najlepiej rozpoznawalnych i najwyżej ocenianych agencji na trójmiejskim rynku nieruchomości.
Dlaczego warto skorzystać z pośrednictwa agencji? Agencja nieruchomości to przede wszystkim: bezpieczeństwo oszczędność czasu oszczędność środków finansowych Pomagamy Klientom w szybkiej sprzedaży nieruchomości oraz dopasowujemy oferty do oczekiwań Kupujących.    
Swoim klientom oferują Państwo również bezpłatną pomoc w dopasowaniu optymalnych rozwiązań finansowych. Jak to wygląda w praktyce? Ważną częścią naszego zespołu są niezależni eksperci finansowi, którzy znają oferty wszystkich podmiotów udzielających finansowania. W swojej karierze mieli już do czynienia z praktycznie każdym rodzajem problemu i zawsze udawało im się znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące Klienta. ...
"Wywiad z Bartosz Wiśniewski - ANDREWEX Sp. z o.o."
Przedsiębiorstwo ANDREWEX rozpoczęło działalność w 1988 roku. Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Firma rozpoczęła działalność w 1988 roku w Piętnie k. Turku w Wielkopolsce. Kolejne lata jej działalności charakteryzowały się dynamicznym wzrostem pozwalającym na osiągnięcie znaczącej pozycji na rynku wyrobów wyposażenia ogrodów i wnętrz oraz wielkowymiarowych konstrukcji drewnianych. Kamienie milowe w rozwoju ANDREWEX to otwarcie drugiego zakładu w Żeroniczkach – główny partner IKEA (woj. wielkopolskie) oraz przejęcie w 1997 roku Państwowego Przedsiębiorstwa Wielkowymiarowych Konstrukcji Drzewnych w Cierpicach koło Torunia (woj. kujawsko-pomorskie). Kolejnym etapem w rozwoju było założenie sklepu internetowego, pozwoliło to dotrzeć do większej liczby klientów detalicznych. Produkowany przez nas asortyment jest sprzedawany tylko pod naszą marką, którą cechuje doskonała jakość oraz bardzo szeroka gama produktów. Aby wyjść naprzeciw odbiorcom detalicznym, otwarte zostały salony sprzedażowe, które pozwalają na bezpośredni dostęp do produktów oraz w znaczny sposób ułatwiają odbiory osobiste.   ...
"Wywiad z Iga Mettler - Grupa ArchiDoc S.A."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.  
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem.   ...