Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Control Process S.A.
przez pracownik_DB, 2014-08-21 15:43:54
Jestem pracownikiem działu budowlanego w Krakowie. Firma jednym słowem prężna i zorganizowana. Prowadzi jedne z największych inwestycji budowlanych w polsce. Z tego co widziałem jak inne firmy padały to CP pozyskiwał nowe kontrakty. Firma ma mocną pozycją na rynku. Budowy są prowadzone przez doświadczonych fachowców z wieloletnim stażem. Robią szkolenia, wyjazdy integracyjne. Pieniądze zawsze w terminie, premie wypłacane.

Goetz
przez Lucyna Kraków, 2014-08-27 11:41:58
Odpowiedź na: [anonim - 2010-12-11 18:26:56]:
A czy Ci nie chodzi o Pana (usunięte przez administratora)w Krakowa ? Ja też pracowałam Goetz w Krakowie i jak się dowiedziałam, że zmienił firmę przeniosłam się do niego i jestem już 4 rok bardzo zadowolona.

Cocomo
przez Kaja, 2014-08-28 09:00:11
Dokładnie zarobki nie porównywalne,ja zostałam w Krakowie, zawsze chciałam mieszkać w tym mieście, a na rozmowie rekruterka powiedziała, że nie tylko na szkoleniu ale i jak będę pracowała zapewnią mi mieszkanie, aż jestem w szoku, ze tak dbają o pracownika, teraz oczywiście stać mnie spokojnie na własny pokój i duużo więcej ;P

Pomóż innym w znalezieniu idealnego pracodawcy - Dodaj opinie o pracodawcy więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie rozpoczął 21 marca 2017 roku nabór wniosków o zawarcie umowy na zorganizowanie stażu w ramach projektu pod tytułem „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (III)”. Na czym polega program i kto właściwie może wziąć w nim udział? O projekcie Województwo […...
Czytaj więcej >>
Targi pracy na AGH
06 lipiec 2017
Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie zorganizowała w środę, 5 kwietnia 2017 roku wiosenną edycję Targów Pracy AGH. Odwiedzający mieli szansę zapoznać się z ofertami pracy w Krakowie i okolicy, jak również porozmawiać z potencjalnymi pracodawcami. Szansa dla pracowników Pomimo faktu, że to krakowska Akademia Górniczo-Hutnicza zorganizowała targi pr...
Czytaj więcej >>
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie informuje na swoich stronach internetowych o liczbie osób pozostających bez zatrudnienia w stolicy Małopolski oraz o wakatach w różnych profesjach. Jak wygląda obecnie sytuacja na rynku pracy w Krakowie? Bezrobocie w Krakowie Według danych Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, na dzień 28 lutego 2017 roku było w nim zar...
Czytaj więcej >>
Kraków to drugie co do wielkości miasto w Polsce liczące niespełna 800 tys. mieszkańców. Uznawane jest za miejsce przyjazne inwestycjom oraz bardzo atrakcyjne pod względem konkurencyjności biznesowej. Nie oznacza to jednakże, że jest wolne od problemu, jakim jest bezrobocie. Jak zatem sytuacja ta przedstawia się w stolicy Małopolski? Kraków z dobry...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Kern - 4F Performance"
Na czym opierają Państwo swoją strategię personalną? Kluczowymi obszarami strategicznymi dla mojego działu są efektywna rekrutacja, nastawiona na pozyskiwanie najlepszych talentów z rynku, ale także wyławianie i rozwijanie talentów z naszej firmy. Ważne jest także skuteczne zarządzanie talentami oraz rozwój liderów i pracowników, połączony z budowaniem z nimi partnerskich relacji.
Czego oczekujecie od kandydatów do pracy w 4F Sport Performance? Przede wszystkich, szukamy pasjonatów sportu, bo wierzymy, że to oni właśnie będą najlepszymi kreatorami i testerami naszych produktów. Oprócz pasji sportowej, która jest dla nas bardzo ważna i którą ciągle rozwijamy wśród naszych pracowników, szukamy osób proaktywnych, umiejących pracować w dynamicznej i zmiennej rzeczywistości, a także ciągle gotowych na nowe wyzwania, bo jesteśmy bardzo prężnie i stale rozwijającą się organizacją.
W jaki sposób poszukujecie kandydatów do pracy? Kandydatów do pracy w naszej firmie pozyskujemy na wiele sposobów. Oprócz prężnie działającego działu rekrutacji, którego zadaniem jest pozyskiwanie talentów z rynku, mamy także program awansów wewnętrznych w firmie, program poleceń pracowniczych, a także program praktyk studenckich. Naszym celem jest długofalowe budowanie relacji z kandydatami, gdyż nasze potrzeby kadrowe stale rosną, również w skali globalnej. ...
"Wywiad z Marek Jamróz - Data Contact"
Proszę powiedzieć, kiedy zaistnieli Państwo na polskim rynku? Grupa DataContact rozpoczęła działalność w 1995 roku (w pięcioosobowym zespole) pod nazwą „Kontakt Telemarketing Sp. z o.o.”. jako Pierwsza firma świadcząca usługi telemarketingowe w Polsce. Po 20 latach obecności na polskim rynku posiadamy cztery oddziały (Warszawa, Stalowa Wola, Kraków (Universal Agent), Bielsko-Biała (4Call.pl),) i ponad 800 stanowisk pracy. Świadczymy usługi z zakresu marketingu bezpośredniego (rozmowy wychodzące, przychodzące, badania rynku, bazy danych, helpdesk, fullfillment). Naszymi klientami są przede wszystkim wielkie korporacje z branży ubezpieczeniowej, wydawniczej, finansowej oraz telekomunikacyjnej.
Co można uznać za największy sukces firmy? Trudno wymienić jeden sukces organizacji z tak długiej perspektywy czasu. Niewątpliwie sukcesem jest utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz z konsultantami. Mamy klientów, z którymi współpracujemy od ponad 15 lat.  Mamy pracowników, którzy są z nami już blisko 20 lat. To jest niewątpliwie sukces organizacji. To buduje zaufanie naszych potencjalnych partnerów biznesowych, jak również potencjalnych pracowników oraz współpracowników. ...
"Wywiad z Agnieszka Kałuża - The Nets"
Firma The Nets działa w w Krakowie, Warszawa nie wydała się dla waszej firmy atrakcyjnym miastem? Choć biuro The Nets znajduje się w Krakowie, obszar naszej działalność obejmuje całą Polskę, a także inne państwa. Mówiąc ogólnie – działamy wszędzie tam, gdzie jest rynek. W najbliższym czasie planujemy otworzyć również biuro w Warszawie.
Ile osób pracuje w Państwa firmie? Obecnie zatrudniamy 15 pracowników. Projekty realizujemy współpracując również z kilkunastoma osobami pracującymi zdalnie. The Nets to firma młoda i ciągle rozwijającą się, dlatego też liczba naszych pracowników systematycznie się zwiększa. Zespół The Nets tworzą specjaliści SEO, programista PHP, specjalista ds. strategii komunikacji, analityk internetowy, specjalista ds. PR, copywriterzy, osoby zajmujące się obsługą klientów oraz stażyści i praktykanci.
Czy szukając osób do pracy korzystacie z mediów społecznościowych? „Sprawdzacie” przyszłego pracownika? Wysoki poziom zapotrzebowania na wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników wymusza na firmach stosowanie aktywnych metod rekrutacji. Ograniczenie się do zamieszczania ogłoszeń na portalach pracy, to stanowczo za mało. Najczęściej wykorzystywanym przez nas kanałem do poszukiwania kandydatów są media społecznościowe, specjalizujące się w kontaktach zawodowo biznesowych – GoldenLine i LinkedIn. Umożliwiają one dotarcie do specjalistów mniej lub bardziej dynamicznie poszukujących pracy. Staramy się dotrzeć bezpośrednio do kandydatów, również poprzez fora dyskusyjne, blogi eksperckie i wyszukiwarkę Google. Uważamy, że ten sposób pozyskiwania kandydatów jest korzystniejszy niż tradycyjne narzędzia, które odeszły już do lamusa. Ekspansja Internetu dała również początek pozyskiwaniu talentów z wciąż popularnego i największego na świecie serwisu społecznościowego Facebooka. Jest to rewelacyjne narzędzie, które wykorzystujemy szczególnie w czasie poszukiwania osób do pracy zdalnej bądź innych form współpracy. Specyfika marketingu internetowego charakteryzuje się tym, iż wiele osób publikuje i promuje swoje artykuły w mediach społecznościowych. Jest to więc dobre źródło sprawdzenia wiedzy oraz umiejętności przyszłego pracownika. ...