Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Raport S.A
przez Mateo264, 2014-09-16 23:45:51
Pracuję w tej firmie od półtorej roku i lepszego pracodawcy chyba w Koszalinie nie znajdę. Wspaniała, pomocna, komunikatywna kadra kierownicza, niesamowici pracownicy gwarantujący świetną, miłą atmosferę. Firma oferuje stabilną, aczkolwiek odpowiedzialną pracę, wynagradza jedna wyżej niż najniższa krajową. Wypłata zawsze na czas, bez żadnych problemów. Liczne imprezy integracyjne. Polecam ludziom pracowitym i odpowiedzialnym.

PHO Tom-San
przez JPPPhack, 2014-11-26 09:20:23
W odpowiedzi, na pytanie o zarobkach i stanowiskach. Wiem, że na poczatek i tak będziesz miał okres próbny.

North.pl - Wojciech Pobrotyń
przez Marek, 2017-04-05 08:45:27
Bardzo fajna atmosfera w pracy. Zespół młodych ludzi , którzy są pełni pomysłów i co ważne mają możliwość ich realizacji. Duży plus za ekspres do kawy, szkolenia, spotkania integracyjne:)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Małgorzata Chylewska - Fabryka Mebli Biurowych MDD Sp. z o.o."
Co składa się na Waszą ofertę? Przez lata budowaliśmy ofertę bazując na trendach i stale rosnących potrzebach naszych klientów. Obecnie możemy pochwalić się jedną z najbardziej kompleksowych propozycji wyposażenia dla sektora wnętrz publicznych i środowiska pracy biurowej. Oferujemy rozwiązania dla biur, gabinetów, sal konferencyjnych, stref odpoczynku czy recepcji. Jednak nasza oferta to nie tylko meble. Naszym partnerom biznesowym proponujemy audyt stanowiska pracy, przygotowanie projektu, doradztwo aranżacyjne czy nawet wizualizacje pomieszczeń. 
Jakie wartości przyświecają firmie? Stawiamy na szeroko pojętą współpracę. Przez lata budowaliśmy długofalowe relacje z naszymi partnerami biznesowymi, co pozwoliło nam zbudować silną sieć dystrybucji w kraju i za granicą. Dzięki zaangażowaniu i pasji rozwijamy nowe kompetencje, stając się wsparciem dla naszej sieci sprzedaży, ale również dla architektów, projektantów czy deweloperów. Nie moglibyśmy jednak realizować tych działań, bez naszej największej wartości - zasobów ludzkich. Dlatego też, dużą uwagę przykładamy do rozwoju naszych pracowników. Rozbudowany system szkoleń kompetencyjnych, stanowiskowych, kursy językowe lub szkolenia indywidualne dostosowane do wymagań stanowiska pracy, które dają duże możliwości podnoszenia kwalifikacji. ...
"Wywiad z Dr Agata Potapska - Zakład Fizjoterapii i Masażu Bio-Relax"
Jakie były początki firmy? Nasza jednostka powstała 1 stycznia 1991r. Początkowo działalność prowadzona była jednoosobowo w formie Gabinetu Fizjoterapii i Masażu Leczniczego przez obecną właścicielkę firmy.
Czym dokładnie się zajmujecie? Zajmujemy się głównie świadczeniem usług medycznych z zakresu rehabilitacji, psychologii i logopedii.
Jakie poradnie wchodzą w skład zakładu? To poradnie logopedyczna, neurologiczna, ortopedyczno-konsultacyjna, psychologiczna, rehabilitacyjna i reumatologiczna. Dodatkowo mamy Dzienny Ośrodek Rehabilitacji Ogólnoustrojowej, Fizjoterapię Ambulatoryjną i Środowiskową, a także Ośrodek Rehabilitacji dla Dzieci z Zaburzeniami Neurorozwojowymi.
Wielokrotnie byliście nagradzani i wyróżniani za swoje dokonania. To prawda. W 2011r. otrzymaliśmy Certyfikat Rzetelnej Firmy. Rok później został nam przyznany Certyfikat Przyjaznej Przychodni. Nagrodzono nas w ten sposób za wdrażanie innowacji i dobre praktyki w niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej. W 2013 roku otrzymaliśmy Sybillę, czyli nagrodę Prezydenta Miasta Puławy. Jesteśmy także posiadaczem certyfikatu ISO:9001 i zastrzeżonego znaku towarowego BIO-RELAX. ...
"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...