Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

BHH Mikrohuta
przez Ramzes, 2014-08-21 11:03:42
Zarobki są niskie,ale tak jak wszędzie na samym początku. W zależności od tego,jak kto się sprawdza dostaje podwyżkę po okresie próbnym. Jeśli ktoś nie nadaje się do tej pracy,to mimo wszystko zostaje mu przedłużona umowa z niewielką motywacyjną podwyżką, tak by miał jeszcze czas na dostosowanie się. Praca w lato uciążliwa - gorąco na hali. Atmosfera bardzo dobra. Nikt nie stoi jak Kapo, jednak swoje trzeba zrobić, czy to na 1,czy na 3 zmianie

Polymus sp. z.o.o
przez anonim, 2014-08-21 22:39:07
Projekt dla T-Mobile bardzo na plus, kasa zazwyczaj na czas, premie do wyrobienia przy odpowiednim zaangażowaniu, dodatkowe konkursy dla bardziej zaangażowanych. Przy uczciwym podejściu i rzetelnej pracy jest ok. Wielkim minusem jest za to sprzedaż ubezpieczeń, na którą jest coraz większe ciśnienie.

Podziel się swoją opinią o pracodawcy. Sprawdź jak to komentują inni i zostaw swoją opinię - Twoja opinia ma znaczenie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Renata Makuszewska - Polska Press Grupa"
Proszę powiedzieć jakie były najważniejsze momenty w ostatnich latach w Polska Press. Polska Press Grupa jest jedną z największych grup mediowych w Polsce i kluczowym graczem na rynku wydawniczym, internetowym  i poligraficznym. Firma jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych w Polsce. W portfolio Grupy znajdują się: dzienniki regionalne – 20 tytułów, tygodniki lokalne – ponad 100 tytułów, miejskie dzienniki bezpłatne, tv guidy, prasa motoryzacyjna, magazyny luksusowe i hobbystyczne, serwisy informacyjne, serwisy moto, serwisy ogłoszeniowe, serwisy hobbystyczne. Prasa oraz produkty internetowe Polska Press Grupy obejmują swoim zasięgiem całe terytorium Polski. Polska Press Grupa zajmuje 10. miejsce w polskim Internecie pod względem liczby realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 01.2015). Sieć 9 drukarni świadczy usługi poligraficzne na światowym poziomie. Firma zatrudnia ponad 3 000 pracowników. Przez ostatnie lata firma przeszła gruntowną przemianę i z wydawnictwa prasowego stała się koncernem medialnym silnie działającym również na rynku Internetu i nowych technologii. Firma wprowadziła strategię dwumedialności redakcji, serwisy internetowe poddawane są zmianom, rozwijane są nowe kompetencje technologiczne Grupy. Firma przeprowadza również akwizycje na rynku internetowym. Jest współwłaścicielem Grupy e-budownictwo.pl, serwisu zakupów grupowych Gruper.pl, a także agregatora informacji o wydarzeniach Coigdzie.pl. W 2013 roku dokonała się jedna w największych transakcji na rynku prasy w Polsce. 20 marca 2013 r., Polska Press podpisała z Mecom Group plc umowę kupna udziałów w spółce Media Regionalne, obejmujących biznes prasowy, internetowy i poligraficzny. Media Regionalne były drugim co do wielkości koncernem medialnym w Polsce obecnym na rynkach regionalnych i lokalnych, posiadającym w swoim portfolio 9 dzienników, 2 płatne i 3 bezpłatne tygodniki, 50 serwisów internetowych, 5 drukarni.  Od września 2014 w skład grupy kapitałowej Polska Press wchodzi spółka Express Media sp. z o.o., która powiększyła portfolio firmy o dwa dzienniki: Express Bydgoski i Nowości - Dziennik Toruński”, 17 tygodników lokalnych oraz drukarnię.  27 lutego 2015 dokonała się fuzja spółek Polskapresse Sp. z o.o. oraz Media Regionalne Sp. z o.o. w wyniku której została zmieniona nazwa spółki na Polska Press Sp. z o.o.  ...
"Wywiad z Piotr Węglarz - Zaparoh"
Jak przedstawią Państwo firmę Zaparoh Sp. z o.o. osobie, która nigdy nie miała z nią styczności? Zaparoh to jeden z najnowocześniejszych zakładów w Polsce produkujący meble tapicerowane, wyposażony w nowoczesny park maszynowy oraz stosujący innowacyjne technologie. Otwarcie fabryki w podpoznańskim Robakowie nastąpiło dwa lata temu, 1 września 2014 roku, jesteśmy więc bardzo młodą organizacją.
Bardzo młodą, ale należącą do większego podmiotu. Tak, Zaparoh jest spółką należącą do angielskiego dystrybutora mebli tapicerowanych SOFA.COM Ltd., jednego z najdynamiczniej rozwijających się dystrybutorów mebli tapicerowanych w Europie Zachodniej. Mająca swoją siedzibę w Londynie spółka oferuje sygnowane przez siebie sofy, łóżka tapicerowane, fotele oraz inne tapicerowane meble wypoczynkowe przede wszystkim na rynkach Wielkiej Brytanii i Holandii. Salony firmy m. in. w Londynie, Bath i Amsterdamie cieszą się ogromną popularnością, a meble oferowane pod marką SOFA.COM mają renomę trwałych, komfortowych i „dizajnerskich”.
Z ilu osób składa się zespół Zaparoh? Jesteśmy firmą średniej wielkości, zatrudniamy prawie 300 osób. To przede wszystkim fachowcy tworzący prototypy mebli, następnie blisko 250-cio osobowy zespół produkujący je „od a do z”. Poza tym zespół kompetentnych osób kierujących poszczególnymi procesami, specjaliści zajmujący się jakością, logistyką, zakupami, działy wspierające: personalny i finansowy. ...
"Wywiad z Anna Stasiuk - HR Support"
Czym dokładnie zajmuje się HR Support? Zajmujemy się głównie rekrutacjami stałymi i realizujemy projekty w każdej branży i na każde stanowisko. Ponieważ stawiamy również na innowacyjność i staramy się reagować szybko na otaczającą nas rzeczywistość, naszym klientom oferujemy również kampanie filmowe w postaci krótkich filmów rekrutacyjnych. Mają one głównie na celu wyróżnić firmę jako pracodawcę na tle konkurencji i zwiększyć ich atrakcyjność wśród kandydatów. Niestety w dzisiejszych czasach same ogłoszenia o pracę już nie wystarczają, dlatego chcemy dać pracodawcom wyższy poziom usługi rekrutacyjnej, zwłaszcza, że mamy ku temu odpowiednie zaplecze i atrakcyjne ceny. Dodatkowo w naszej ofercie klienci mogą liczyć na obsługę prawną w każdym zakresie oraz profesjonalne doradztwo. Nie zapominamy również o naszych kandydatach, którzy zawsze mogą liczyć na nasze wsparcie w związku udzielaniem porad na temat rozmowy kwalifikacyjnej, czy oceny i poprawy CV.
Skąd wziął się pomysł na działalność w tej branży? Pomysł na tę działalność wziął się poniekąd z wcześniejszej pokrewnej działalności jaką prowadziliśmy w zakresie Agencji Niań. Sporo naszych prywatnych klientów pytało nas często o możliwość rekrutacji na stanowiska biznesowe, których wówczas nie realizowaliśmy. Ponieważ traciliśmy w ten sposób wielu potencjalnych kontrahentów, a mieliśmy już wcześniejsze doświadczenia w obszarze rekrutacji postanowiliśmy odpowiedzieć na ówczesne zapotrzebowania i realizować również rekrutację dla klientów biznesowych. Dziś patrząc na wiele pozytywnych rekomendacji od pracodawców, którzy nam zaufali, wiemy, że było warto. ...