Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

GD Profesja SC
przez mlody21, 2014-11-12 13:18:07
Firma w porządku, pracuje dzięki nim jako elektryk w Niemczech. Oferta była zgodna z tym co mam na miejscu. Pomagali z organizacja wyjazdu i tłumaczeniem jak były problemy. Resztę sam ogarnąłem. Polecam.

THYE LOKENBERG - POLSKA SP. Z O.O.
przez Kamil spawacz, 2015-03-25 21:14:40
Firma jest fajna milo mi sie pracuje, panuje tu mila atmosfera, pieniadze zawsze mi sie zgadzaja i firma zatrudnia elektryka z prawdziwego zdarzenia.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Socha - Polimex - Mostostal S.A."
Ostatnio dość głośno było o firmie Polimex-Mostostal, proszę powiedzieć dlaczego? Polimex przez ostatnie dwa lata przechodził restrukturyzację, zarówno finansową jak i organizacyjną. Dziś Polimex-Mostostal to zupełnie inna firma. Jeszcze w 2012 r. zakres realizowanych przez nas projektów był bardzo szeroki, od budownictwa ogólnego, poprzez przemysłowe, drogowe, energetyczne i petrochemiczne. Dla przykładu, Polimex jest generalnym wykonawcą Muzeum Historii Żydów Polskich, Muzeum Chopina, Europejskiego Centrum Solidarności czy stadionu warszawskiej Legii. Obecnie Polimex-Mostostal działa jako holding wyspecjalizowany w dwóch rynkach: energetycznym i petrochemicznym. Realizujemy dwa strategiczne projekty - budujemy bloki energetyczne w Kozienicach i Opolu. W zakresie budownictwa petrochemicznego realizujemy inwestycje dla Orlenu, Lotosu, Totala. Przez dwa lata kojarzono nas głównie z problemami płatniczymi i nieustającą restrukturyzacją. Dziś naszym głównym celem jest powrót do rentowności, dostosowanie organizacji do potrzeb biznesowych i znacząca poprawa wizerunku firmy.
Powiedziała Pani, że PxM jest holdingiem. Jak ten holding wygląda? Polimex-Mostostal jest spółką-matką, która ma dwie główne spółki-córki, Polimex Energetyka i Naftoremont-Naftobudowa. To są kluczowe spółki operacyjne. Mamy jeszcze w Grupie Kapitałowej spółkę PRInż-1 odpowiedzialną za budownictwo infrastrukturalne. ...
"Wywiad z Mirek Żurek - MULTIVALVE SP. Z O.O."
Jakie były początki firmy Multivalve? Firma Multivalve powstała w 2005 roku. Początkowo nasz zakład produkcyjny mieścił się w Łambinowicach, a pierwszymi produktami były wstawki montażowe. Z uwagi na rosnący popyt i dynamiczny rozwój firmy, w 2009 roku przenieśliśmy się do nowo wybudowanej hali na teren Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach.
Jakie produkty i usługi Państwo oferują? Jesteśmy polskim producentem armatury przemysłowej, działającym w przemyśle hutniczym, energetycznym, wodnościekowym i wielu innych. Nasze główne produkty to przepustnice, zastawki, wstawki, kompensatory i inne, które są projektowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami klientów z Polski i zagranicy.
  

Mają już Państwo ponad 10 lat doświadczenia na rynku. Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Myślę, że kluczowym momentem dla firmy było wybudowanie nowoczesnej hali wraz z szerokim zapleczem biurowo-socjalnym, co spotęgowało nasze możliwości produkcyjne i rozszerzyło ich zakres oraz poprawiło warunki pracy. Lokalizacja w KSSE Gliwice ułatwiła nam znalezienie dobrze wykształconej i doświadczonej kadry inżynierskiej oraz produkcyjnej. Dała również większe możliwości logistyczne. ...
"Wywiad z Paulina Trzaskowska - Media System Sp. z o.o."
Media System funkcjonuje na rynku od ponad pięciu lat i zaczynaliście od zespołu składającego się z 26 osób. Zgadza się. Początki firmy Media System to własnie taka grupa ludzi, która krok po kroku dążyła do realizacji założonych celów. Te pierwsze kroki były odważne, ale bardzo przemyślane, dlatego dziś jesteśmy w miejscu w którym jesteśmy.
Czym dokładnie się zajmujecie? Świadczymy usługi szeroko rozumianego Business Process Outsourcing. Nasze projekty skupiają się głównie wokół sprzedaży telefonicznej oraz zewnętrznych grup sprzedażowych. Aczkolwiek w zakres naszych usług wpisuje także helpdesk, infolinia, merchandising, promocja sprzedaży oraz marketing, szkolenia i obsługa księgowa. Od kilku lat z powodzeniem wspieramy naszych klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań.
Zaczynaliście od 26 osób. Ilu ludzi teraz liczy Wasz zespół? Obecnie przekroczyliśmy magiczną liczbę 300 osób. Tak, tak! A zaczynaliśmy od 26. Większość z tych osób jest na stanowiskach konsultantów telefonicznych pracujących na różnych kampaniach. Jest to najliczniejszy dział w firmie. Jednakże nie należy zapominać o naszych terenowych siłach sprzedaży czyli przedstawicielach handlowych, regionalnych koordynatorach, promotorach. Jest to bardzo ważny dział w firmie. Całość oczywiście spaja rozbudowany i sprawnie działający dział administracji.    ...