Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

GD Profesja SC
przez mlody21, 2014-11-12 13:18:07
Firma w porządku, pracuje dzięki nim jako elektryk w Niemczech. Oferta była zgodna z tym co mam na miejscu. Pomagali z organizacja wyjazdu i tłumaczeniem jak były problemy. Resztę sam ogarnąłem. Polecam.

THYE LOKENBERG - POLSKA SP. Z O.O.
przez Kamil spawacz, 2015-03-25 21:14:40
Firma jest fajna milo mi sie pracuje, panuje tu mila atmosfera, pieniadze zawsze mi sie zgadzaja i firma zatrudnia elektryka z prawdziwego zdarzenia.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jarosław Król - CTL Logistics S. A."
Kim jest firma CTL Logistics? CTL Logistics jest doświadczonym operatorem kolejowym, z ugruntowaną pozycją w Europie Centralnej i Wschodniej, oferującym swoim klientom skrojone na ich potrzeby, zintegrowane usługi logistyczne.Za cel stawiamy sobie satysfakcję naszych partnerów biznesowych, dlatego każdy projekt logistyczny traktujemy indywidualnie, co oznacza dokładną analizę konkretnych potrzeb i przygotowanie dedykowanych rozwiązań logistycznych. Przy okazji warto wspomnieć, że byliśmy pierwszym w Polsce prywatnym towarowym przewoźnikiem kolejowym, więc można powiedzieć, że od początku istnienia spółki przecieramy szlaki. Dziś budujemy nową strukturę Grupy CTL Logistics, aby sprawniej i jeszcze szybciej odpowiadać na potrzeby globalnego rynku, wzmacniamy pozycję spółki na rynku polskim, jak również z sukcesami budujemy ją na rynkach europejskich, m.in. na niemieckim i czeskim.   
Co wchodzi w zakres Państwa usług? Grupa CTL Logistics jest międzynarodowym koncernem logistycznym, który operuje na rynku polskim i europejskim. Portfolio naszych usług budujemy w oparciu o trzy kluczowe filary naszej działalności: przewozy, obsługę bocznic oraz zintegrowany serwis dla sektora górnictwa i energetyki, realizowany głównie przez naszą spółkę CTL Maczki Bór. Naszym klientom oferujemy kompletny produkt logistyczny, który obejmuje: transport kolejowy towarów masowych (węgla, koksu, kruszyw, złomu i innych), kontenerów, paliw i chemii, transport samochodowy, spedycję, dzierżawę wagonów, kompleksową obsługę bocznic, doradztwo celne, obsługę i utrzymanie taboru i infrastruktury kolejowej, jak również wszelkie usługi na terminalach przeładunkowych. CTL Logistics wykonuje również przewozy międzynarodowe oraz dynamicznie rozwijamy segment przewozów transgranicznych, co jest możliwe dzięki posiadaniu spółek w Niemczech (CTL Logistics GmbH) i w Czechach (CTL Logistics S.R.O.). Dzięki silnej pozycji na rynku niemieckim możemy realizować transport z Niemiec do Holandii, Belgii i Francji, a spółka w Czechach otwiera przed naszymi klientami południe Europy - Węgry, Rumunię i Bałkany. W efekcie nasi partnerzy biznesowi zyskują niezwykłe narzędzie do optymalizacji procesów logistycznych i transportowych o zasięgu europejskim. ...
"Wywiad z Paweł Kasprzak - Maxcess"
Jak wyglądał rozwój firmy Maxcess na polskim rynku? Rozwój firmy Maxcess Polska miał kilka etapów: - etap pierwszy (rok 2006-2007) to założenie firmy w Polsce oraz zatrudnienie około 15 pracowników, wdrożenie produkcji i wysyłka produktów do firmy matki oraz firm z grupy Maxcess; - etap drugi (2009-2010) to kompleksowe wdrożenie produkcji jednej grupy produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, przeniesieniem aktualnej produkcji z mniejszej do większej hali oraz zatrudnieniem dodatkowych około 40 osób; - etap trzeci (rok 2011-2012) to kompleksowe wdrożenie produkcji kolejnych grup produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, wynajęciem dodatkowej powierzchni produkcyjnej oraz zatrudnieniem dodatkowych około 60 osób; - etap czwarty (od roku 2013) to można powiedzieć, ciągła optymalizacja aktualnych procesów oraz wdrażanie mniejszych projektów. Na tym etapie zatrudniliśmy około 10-15 osób. ...
"Wywiad z Ireneusz Pawłowski - Sweet Sit"
Działają Państwo na rynku już od 15 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma Gala Collezione? Startowaliśmy z głowami pełnymi pomysłów i ambicji. Z małej, kilkuosobowej firmy zmieniliśmy się w jednego z największych producentów mebli tapicerowanych w Polsce, z czterema zakładami produkcyjnymi (Zakład Produkcyjny Gala Collezione w Lisim Ogonie i Chełmnie, Zakład Produkcyjny SLA.WIA w Tucholi i Zakład Produkcyjny Sweet Sit w Gniewkowie) oraz świetnym, zgranym zespołem kilkuset wykwalifikowanych pracowników.            montaż stelaży tapicerskich                                kontrola jakości w magazynie skór             kompletowanie elementow                           opracownanie konstrukcji mebla pokrowcow tapicerskich                                    w dziale technologii
Gala Collezione brzmi włosko. Czy firma ma zagraniczne korzenie? Jesteśmy fabryką wyłącznie z polskim kapitałem i z tego jesteśmy dumni. Nasza marka jest rozpoznawalna zarówno w kraju, jak i za granicą, bo nasze meble trafiają zarówno do polskich domów, jak i do klientów m.in. z Bułgarii, Słowacji, Węgier, Chorwacji, Słowenii, Czech, Litwy, Łotwy, Izraela czy Kanady. ...