Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

GD Profesja SC
przez mlody21, 2014-11-12 13:18:07
Firma w porządku, pracuje dzięki nim jako elektryk w Niemczech. Oferta była zgodna z tym co mam na miejscu. Pomagali z organizacja wyjazdu i tłumaczeniem jak były problemy. Resztę sam ogarnąłem. Polecam.

THYE LOKENBERG - POLSKA SP. Z O.O.
przez Kamil spawacz, 2015-03-25 21:14:40
Firma jest fajna milo mi sie pracuje, panuje tu mila atmosfera, pieniadze zawsze mi sie zgadzaja i firma zatrudnia elektryka z prawdziwego zdarzenia.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marcin Gruszka - PLAY"
Jakie były początki firmy? Play rozpoczął swoją komercyjną działalność 16 marca 2007 roku. Mieliśmy trudne zadanie, bo rynek był mocno spenetrowany, bliski nasycenia, a pozostali trzej rywale podzielili go niemalże równo. Stworzyli bardzo wygodny dla nich układ, gdzie nie było de facto konkurencji cenowej, a istniejący wówczas status quo był im bardzo na rękę.
Ilu klientów ma teraz Play? Pod koniec lutego br ogłosiliśmy, że mamy już ponad 12 milionów klientów i  21% udziału w  rynku. Takie liczby w 8 lat, na mocno nasyconym i konkurencyjnym rynku jest naszym zdaniem osiągnięciem wyjątkowym i bezprecedensowym.
Jak przekonują i zdobywają Państwo klientów? Play od samego początku wywołał wiele rewolucji na rynku - zarówno cenowych, jak i jakościowych. Klienci wiedzą, że w Play mogą jako pierwsi korzystać z pewnych standardów jak choćby nielimitowane połączenia i SMS-y wewnątrz sieci (Stan Darmowy) czy oferty jednego abonamentu łączącego kilka numerów idealnie dopasowanej dla rodzin (FORMUŁA Rodzina) czy małych firm (FORMUŁA Komfort dla Firm). Nic więc dziwnego, że tak wiele osób wybiera właśnie nasze usługi. Możemy pochwalić się danymi za 2014 rok, w trakcie którego ponad połowa przenoszonych numerów trafiła właśnie do Play. ...
"Wywiad z Krzysztof Jakubowski - InterKadra Sp. z o. o"
Ostatnie lata są dla Państwa pasmem sukcesów i wyróżnień. Spółka została przyjęta do grona Sygnatariuszy Karty Różnorodności w Polsce. Zdobyła statuetki m.in. Diament Forbesa 2014, Perły Polskiej Ekonomii. Jakie znaczenie mają dla Państwa te fakty? Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że działamy na rynku dobrze i nie popełniamy błędów biznesowych. Uzyskujemy coraz większą część rynku, staramy się być coraz bardziej aktywni. Dzięki temu wiemy, że wybraliśmy dobrą drogę.
Podkreślają Państwo, że sukcesy zawdzięczają wysiłkowi całego zespołu. W jaki sposób motywują go Państwo na co dzień? To jest bardzo trudne pytanie, ponieważ naprawdę nie istnieje jeden skuteczny rodzaj motywowania pracownika. Trzeba pamiętać, że każdy pracownik jest innym człowiekiem, więc działają na niego inne bodźce. Dla jednej części osób są to bodźce finansowe, dla drugiej – zdobywanie doświadczeń, kursy, szkolenia, wsparcie ze strony pracodawcy. Jednak dla przeważającej większości naszych pracowników liczy się dobra atmosfera w firmie. Stawiamy mocno na współpracę koleżeńską. Dzisiaj rzadko spotyka się na rynku pracy, szczególnie w korporacjach, taką atmosferę i wewnętrzne wsparcie, jak w InterKadra. ...
"Wywiad z Magdalena Fiedorowicz - Nielsen Polska Sp. z o.o. (Badania rynku)"
Zajmujecie się obserwowaniem konsumentów. W jaki sposób to robicie? Nasz zakres działania obejmuje nie tylko badania konsumenckie. Nielsen jest globalną  firmą pomagającą swoim klientom zarządzać informacją,  zapewniającą kompleksowe zrozumienie tego co konsumenci kupują, czyli segment Buy i oglądają, segment Watch. Ten drugi dostarcza usługi w zakresie pomiarów dotyczących oglądalności, polegające na gromadzeniu i analizie danych dotyczących widzów różnych rodzajów mediów. Mam tu na myśli telewizję, radio, Internet, urządzenia mobilne wszędzie tam, gdzie, konsumowane są treści marketingowe. Segment  Buy dostarcza producentom oraz sprzedawcom detalicznym towarów konsumpcyjnych szeroką perspektywę trendów zakupowych panujących na rynku. Dzięki integracji informacji z powyższych segmentów oraz innych źródeł, Nielsen  oferuje  swoim klientom zarówno globalne rozwiązania pomiarowe jak i analityczne, umożliwiające rozwój biznesu.  
Jakimi metodami prowadzicie swoje badania? Najbardziej rozpoznawalnymi z szerokiej gamy prowadzonych przez nas pomiarów są badania tego, co konsumenci kupują, a także te dotyczące oglądalności telewizji. Wszystkie prowadzone przez nas badania prowadzone są nowoczesnymi metodami. Badania statystyczne prowadzone są w oparciu o odpowiednio dobrane, reprezentatywne próby sklepów i gospodarstw domowych. O wysokiej jakości prowadzonych przez nas badań, świadczy również fakt, że Nielsen otrzymuje regularnie certyfikat jakości pracy ankieterów przyznawany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku. ...