Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych PION
przez Elianna, 2015-01-08 15:16:35
Rzetelna Firma. Na czas wypłaty. Bardzo dobre porozumiewanie się, czy to telefoniczne, czy mailowe. Polecam

Piekarnia Familijna
przez Kierowca 35, 2017-10-08 16:59:38
Jak dla mnie Piekarnia Familijna jest dobrą firmą płacą za wypracowane godziny koordynatorki pomogą we wszystkim jeśli chodzi o trasę. Kierownictwo też jest w porządku:-)

Armatoora S.A.
przez stary, 2017-10-08 20:43:10
Odpowiedź na: [lis - 2017-10-06 08:27:12]:
dobra firma polecam

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Mazur - Speed Car Sp. z o.o."
Zaczynaliście Państwo od jednej stacji kontroli pojazdów w Lublinie w 2000 roku. Dzisiaj jesteście jedną z największych sieci stacji kontroli pojazdów w Polsce. Co umożliwiło Państwu taki sukces? Na nasz sukces złożyło się wiele czynników. Pierwszym podstawowym było stałe od lat zwiększanie posiadaczy pojazdów, a co za tym idzie i zapotrzebowanie na usługi, które oferujemy. Drugim determinacja i jasno postawiony cel zarządu przedsiębiorstwa, czyli stworzenia sieci ogólnopolskiej. Trzecim celem i chyba najistotniejszym, właściwy dobór kadry. Specyfika branży w której działamy określa niemal wszystkie aspekty naszego funkcjonowania. Ustawodawca w pełni definiuje sposób prowadzenia Stacji Kontroli Pojazdów poprzez warunki lokalowe, wymagania odnośnie kompetencji Diagnostów stanowiących filar naszej działalności, ustaleniu cen naszych usług, kończąc na precyzyjnym zdefiniowaniu zakresu obowiązków pracowników stacji. Przy tak „komfortowych” warunkach mogliśmy skupić się, w naszej ocenie na najistotniejszym czynniku wpływającym na powodzenie, czyli jakością obsługi klienta. Od początku naszej działalności mieliśmy też wiedzę, która jeszcze dziś wielu przedsiębiorcom jest obca. Nastąpiła radykalna zmiana podejścia klientów do usług na stacjach diagnostycznych, dziś rzadko klient przyjeżdża po przysłowiowy stempel w dowodzie rejestracyjnym a raczej oczekuje szczegółowej informacji o stanie technicznym pojazdu podanej w rzeczowy, przystępny i miły sposób. Na tej właśnie wiedzy budowaliśmy sieć i pod tym kontem dobieramy załogę.   ...
"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...
"Wywiad z Ewelina Drabko - PPF Hasco-Lek S.A."
W jaki sposób Hasco-Lek dba o zdrowie Polaków? Na pewno kompleksowo. Jesteśmy jednym z kluczowych polskich producentów leków OTC, leków na receptę, suplementów diety oraz produktów medycznych. W swojej ofercie mamy także kosmetyki. W naszym portfolio znajduje się ponad 350 produktów, które są wytwarzane w dwóch nowoczesnych fabrykach, we Wrocławiu oraz w podwrocławskich Siechnicach. Specjalizujemy się w produkcji leków w postaci kapsułek miękkich, dziennie produkujemy ponad 2,5 mln kapsułek. Ponadto przeprowadzamy zaawansowane badania w obszarze nauk medycznych i farmaceutycznych.
Inwestujecie nie tylko w medykamenty, ale także w placówki medyczne. Jakie inwestycje macie za sobą? Od 2014 roku jesteśmy właścicielem Wrocławskiego Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej. W marcu 2015 roku rozpoczęła się budowa nowej siedziby WCRiMS. Będzie to jedna z najnowocześniejszych placówek medycznych w Polsce, zdolna obsłużyć od 1500 do 1800 osób dziennie. W szpitalu mieścić się będzie kilka oddziałów: rehabilitacyjny, ogólnoustrojowy, neurologiczny, kardiologiczny, dziecięcy oraz ortopedyczny. Powstaje tam także gabinet komputerowej analizy ruchu. Placówka zapewni także kompleksową diagnostykę na światowym poziomie. Wśród dostępnych usług znajdzie się oczywiście również rehabilitacja po kontuzjach odniesionych w wyniku uprawiania sportu. ...