Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
M.I.L.-System
przez Andrzej, 2017-09-13 15:28:37
Solidna firma, dobra atmosfera i niezłe warunki finansowe. jak w każdej firmie zdarzają się różne sytuacje, ale ogólnie jest ok. Nie mam co narzekać.

C.C. Jensen Polska Sp. z o.o.
przez marek barca, 2017-09-13 14:53:58
Pracuje i bardzo sobie chwale ta prace. Jak komuś nie pasuje to nikt nie zmusza, żeby został. Jeśli chodzi o warunki pracy to są bardzo dobre. Podobnie z zarobkami. Ogólnie mogę polecić każdemu, kto zamierza aplikować.

Wawel S.A Dobczyce
przez dinozaur, 2017-09-15 17:25:18
Odpowiedź na: [raczek - 2017-09-15 13:15:32]:
ogólnie dobrą firmą była gdy produkcja w Krakowie się mieściła .Dekady temu pewien pan dyrektor powiedział zarobki nie wysokie ale jest stabilnie,chodziło mu o to że mało zarabiamy ale wypłaty są na czas .

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Izabela Wyroba - Grand Hotel"
Grand Hotel w 2014 r. jako pierwszy 5-cio gwiazdkowy hotel w Krakowie trafił na prestiżową listę w Czerwonym Przewodniku Michelin „Main Cities of Europe” otrzymując aż 4 symbole budynku. Czerwony Przewodnik Michelin „Main Cities of Europe” to najbardziej znany i prestiżowy ranking europejskich restauracji i hoteli. Najważniejszym wyróżnieniem, jakie w Przewodniku Michelin może otrzymać restauracja, są gwiazdki. Hotelom natomiast przyznawane są piktogramy małych budynków. Oceniające poziom komfortu i oferowanych usług określa skala od jednego do pięciu symboli. Rzeczywiście w 2014 roku zostaliśmy wyróżnieni 4 piktogramami. W ten sposób został doceniony poziom komfortu i oferowanych przez nas usług.
Co to dla Państwa oznacza? Taki „domek” oznacza nie tylko prestiż, komfort, luksus, elegancki wystrój, ale przede wszystkim najwyższy poziom usług, miłą i doskonale wyszkoloną załogę. Gość może spodziewać się spokoju, niebanalnego stylu i niezwykłej atmosfery. Jest to wyróżnik godny najwyższego zaufania. Nic więc dziwnego, że dla wielu podróżujących – tak turystów, jak i biznesmenów – przewodnik ten jest wskazówką, gdzie się zatrzymać. ...
"Wywiad z Tomasz Finogenow - Outsourcing Partner"
Czym zajmuje Outsourcing Partner? Nasza firma koncentruje się w trzech głównych obszarach działalności. Pierwszy to tworzenie dedykowanych aplikacji pod indywidualne potrzeby klientów wraz z integracją infrastruktury klienta. W tym obszarze posiadamy dość unikalne kompetencje jeżeli chodzi o tworzenie automatycznych systemów obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, takich jak głos, czat, e-mail, aplikacje mobilne. Drugi obszar do wdrażanie i dostarczanie systemów telefonii IP oraz dużych rozwiązań dla systemów call center. I wreszcie trzeci obszar, taki najnowszy, to analiza baz danych i ich przetwarzanie, np. w celu optymalizacji procesów sprzedażowych.
Zdaje się, że w tym trzecim obszarze mają już państwo na koncie pewne sukcesy. Zgadza się. Możemy pochwalić się dwoma dużymi wdrożeniami systemów służących do analizy nagrań, które są wykorzystywane na potrzeby dużych centrów obsługi klienta.
Gdzie fizycznie mieści się państwa firma? Główna siedziba znajduje się w Warszawie. Posiadamy również biuro we Wrocławiu i to są nasze dwie główne lokalizacje. Natomiast jeśli chodzi o obszar prowadzenia działalności, to obejmuje on całą Polskę, a w chwili obecnej również niektóre kraje europejskie. ...
"Wywiad z Edyta Stocka - Gemius S.A."
"Wywiad z Magdalena Barańska - Gemius S.A."
Na Państwa stronie są ciekawe treści branżowe. Czym się Państwo inspirują przygotowując materiał na nią? Na naszej stronie internetowej www.gemius.pl przekazujemy biznesowo ważne informacje dla świata online. Wszystkie prezentowane treści pochodzą z naszych badań i analiz ekspertów Gemiusa. Artykuły, które publikujemy to jedynie mały wycinek danych które stanowią codzienność naszej firmy. Jesteśmy nie tylko twórcami narzędzi do pomiaru Internetu, ale przede wszystkim firmą, która dostarcza wiedzę i dane, dzięki którym nasi Klienci podejmują korzystne dla nich decyzje biznesowe.
Zaczynali Państwo 18 lat temu od narzędzia pomiaru ruchu w internecie. Jak przez ten okres rozwijały się usługi firmy? Historia Gemiusa sięga 1999 roku. Wtedy, pod nazwą Global eMarketing, stworzyliśmy system GeMius (dziś to Gemius Prism), służący do mierzenia różnych wskaźników na stronach internetowych. Wkrótce potem opracowaliśmy metodę badania Internetu, która pozwala oszacować rzeczywistą liczbę użytkowników (ang. real users), odwiedzających dane strony WWW. Ta metoda była przełomem na rynku. Nasz algorytm ma ogromne znaczenie dla rozwoju Internetu jako medium reklamowego, ponieważ bierze pod uwagę czynniki mogące potencjalnie zaburzać otrzymany wynik. W 2004 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą PBI przy badaniu Megapanel PBI/Gemius (dzisiejsza nazwa: Gemius/PBI), a niewiele później rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Dziś jesteśmy obecni na kilkudziesięciu rynkach, na kilkunastu mamy dobrze funkcjonujące biura lokalne. ...