Pf-gruppen
przez karo, 2017-03-18 18:00:24
Jestem w ekipie Radka . Jest bardzo dobrze, dunczyk rozmawia głównie z kierownikiem .

DRUKARNIA ELLERT SP. Z O.O.
przez Kobens, 2017-03-10 12:55:48
Odpowiedź na: [Weronika - 2017-03-07 15:10:55]:
Ja się zapoznałem, i jestem zadowolony z warunków pracy.

International Lease Group
przez backy, 2017-03-13 11:58:52
Firma ok. Dobre zarobki. Polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Daniel Jastrzębowski - Systherm Sp. z o.o."
Czym jest Systherm? Jesteśmy grupą firm działającą w branży HVACR. Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji i ogrzewnictwa – głównie pomp ciepła – co oznacza, że można u nas zamówić zarówno projekt (np. instalacji chłodniczej czy klimatyzacyjnej), zakupić urządzenia kluczowych marek z montażem, a następnie objąć je usługą serwisową. Oprócz tego jesteśmy autoryzowanym serwisem samochodowych agregatów chłodniczych amerykańskiej firmy Carrier Transicold.  
W których częściach Polski świadczycie swoje usługi? Działamy na rynku ogólnopolskim. Centrala naszej firmy znajduje się w Poznaniu. Natomiast oddziały zlokalizowane są w Białymstoku, Kaliszu, Koszalinie, Katowicach, Lublinie, Olsztynie oraz Szczecinie. Łącznie w całym kraju zatrudniamy ponad 100 pracowników.  
Na jakie stanowiska najczęściej rekrutujecie pracowników? Najczęściej poszukujemy specjalistów z zakresu serwisu montażu urządzeń chłodniczych. W zależności od zapotrzebowanie pojawiają się też wakaty na stanowiska handlowe i administracyjne.   ...
"Wywiad z Katarzyna Razik - Litex"
Jakie były początki firmy? Założeniu firmy przyświecała idea produkcji lekkich aluminiowych suszarek ogrodowych na pranie, wzorowanych na tradycyjnym australijskim wynalazku z początku XX wieku o nazwie hills-hoist o tym samym przeznaczeniu. Wyróżniającymi cechami pierwszego produktu firmy miały być materiały użyte w procesie produkcji – głównie aluminium gwarantujące wysokie wytrzymałości na niekorzystne i zmienne w ciągu roku warunki pogodowe występujące w europejskiej strefie klimatycznej. Wkrótce do podstawowej funkcjonalności produktu poprzez dodanie opcjonalnego materiałowego poszycia suszarka mogła również służyć jako parasol ogrodowy, podczas gdy nie była wykorzystywana zgodnie z swoją podstawową funkcją. Właśnie dzięki takiej modyfikacji produktu początkowe zadowalające wyniki sprzedaży znacznie się poprawiły. Odkrywając potrzebę rynku już w pierwszym roku działalności firma zaczęła oferować w oparciu o te same elementy konstrukcyjne stricte parasole pozbawione dodatkowych sznurów i tak rozpoczęła się era  dwudziestodwuletniej historii działalność firmy nieodzownie związanej z produkcją parasoli. Początkową skromną ofertę produktów ogrodowych wzbogacił również bujak o formie przypominającej podwieszony płasko wyprofilowany hamak rozpostarty na łukowej konstrukcji  i podwieszony do bocznej łukowej podstawy. Innowacyjność tego produktu pozwoliła uzyskać obowiązujący po dziś dzień patent w Polskim Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej w 1995 roku a rok później również na obszarze Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. ...
"Wywiad z Magdalena Fiedorowicz - Nielsen Polska Sp. z o.o. (Badania rynku)"
Zajmujecie się obserwowaniem konsumentów. W jaki sposób to robicie? Nasz zakres działania obejmuje nie tylko badania konsumenckie. Nielsen jest globalną  firmą pomagającą swoim klientom zarządzać informacją,  zapewniającą kompleksowe zrozumienie tego co konsumenci kupują, czyli segment Buy i oglądają, segment Watch. Ten drugi dostarcza usługi w zakresie pomiarów dotyczących oglądalności, polegające na gromadzeniu i analizie danych dotyczących widzów różnych rodzajów mediów. Mam tu na myśli telewizję, radio, Internet, urządzenia mobilne wszędzie tam, gdzie, konsumowane są treści marketingowe. Segment  Buy dostarcza producentom oraz sprzedawcom detalicznym towarów konsumpcyjnych szeroką perspektywę trendów zakupowych panujących na rynku. Dzięki integracji informacji z powyższych segmentów oraz innych źródeł, Nielsen  oferuje  swoim klientom zarówno globalne rozwiązania pomiarowe jak i analityczne, umożliwiające rozwój biznesu.  
Jakimi metodami prowadzicie swoje badania? Najbardziej rozpoznawalnymi z szerokiej gamy prowadzonych przez nas pomiarów są badania tego, co konsumenci kupują, a także te dotyczące oglądalności telewizji. Wszystkie prowadzone przez nas badania prowadzone są nowoczesnymi metodami. Badania statystyczne prowadzone są w oparciu o odpowiednio dobrane, reprezentatywne próby sklepów i gospodarstw domowych. O wysokiej jakości prowadzonych przez nas badań, świadczy również fakt, że Nielsen otrzymuje regularnie certyfikat jakości pracy ankieterów przyznawany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku. ...