Podziel się swoją opinią o pracodawcy. Sprawdź jak to komentują inni i zostaw swoją opinię - Twoja opinia ma znaczenie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
GASTAMO Job Service
przez katarzyna11, 2017-08-11 13:18:03
Normalna praca, normalne warunki, wyżywienie zakwaterowanie- zapewnione duży plus. Praca bez porównania jak w Polsce, w Niemczech jest lekko zarabiać.

Avida Sp. zo.o
przez Darek, 2017-08-13 16:55:41
Może niektórzy pracują w niewłaściwym miejscu? Może warto zastanowić się nad zmianą firmy. Ja jestem bardzo zadowolona i oby się nic nie zepsuło to będzie ok.

Z.M.P Kryzbyt
przez Mirek, 2017-08-14 14:18:49
Dla mnie praca w firmie jest czystą przyjemnością. Wypłata jest, warunki ok, atmosfera też niczego sobie

Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Barbara Krogulska - Kazar"
Co kryje się pod marką Kazar? Umiłowanie do oryginalnego, niepowtarzalnego piękna. Duma z tego, że wspólnie budujemy polską silną markę o światowym zasięgu. Pasja tworzenia oparta na dbaniu o najmniejszy szczegół i detal. Stawiamy sobie bardzo wysoko poprzeczkę i dzięki temu mamy bardzo dużo satysfakcji i radości z naszej pracy.  
Gdzie można Was spotkać? W jakich miastach zatrudniacie pracowników? Na przestrzeni ostatnich 5 lat bardzo dynamicznie rozwijaliśmy naszą sieć na krajowym rynku. Naszych Klientów zapraszamy do 54 salonów, które rozlokowane są w dużych miastach t.j. Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk czy Bydgoszcz w galeriach handlowych o największym potencjale sprzedażowym. Sieć salonów to główne miejsca pracy, gdzie poszukujemy naszych przyszłych Współpracowników. Nasza firma powstała w Przemyślu i do dziś tam mieści się centrala i nasze nowoczesne centrum logistyczno-dystrybucyjne. W Warszawie mamy showroom połączony z biurem  
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Najczęściej rekrutujemy pracowników do naszych salonów na stanowisko Handlowca – Sprzedawcy. Kładziemy silny akcent na wyjątkową i szczególną obsługę Klienta, dlatego też jeśli miałabym powiedzieć, na czym polega praca Handlowca to powiem: sprawić, żeby każdy Klient w naszym salonie czuł się jak wyjątkowy gość, którego oczekiwania są cały czas przekraczane. Nasi Handlowcy są stylistami, którzy znając bieżące trendy w modzie potrafią doradzić najbardziej ciekawe zestawy galanterii skórzanej. Koleżanki i Koledzy z naszych salonów są też bardzo dobrze wyszkolonymi ekspertami z dziedziny pielęgnacji produktów skórzanych. Najwięcej satysfakcji mamy wtedy, gdy Klient naszej konkurencji wraca do naszych Handlowców, z prośbą o dobranie zestawu środków pielęgnacyjnych marki KAZAR. Prowadzimy też rekrutację na stanowiska Menadżerów w pojedynczych lokalizacjach. Natomiast ze względu na bardzo dobrze funkcjonujący program rekrutacji wewnętrznych i stały zespół Menadżerów Salonów dzieje się to znacznie rzadziej.   ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...
"Wywiad z Maciej Pokrzywiński - IT COMPANY Sp. z o.o."
Rynek IT obfituje w wiele firm. Co na tle konkurencji wyróżnia IT Company? Dbamy o wysoką jakość usług – w naszym wypadku nie jest to tylko slogan. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zadowolony klient to partner długofalowy, który poleci nasze usługi dalej. Wykorzystujemy m.in. metodologię Design Thinking, by jak najlepiej poznać potrzeby naszych klientów i dostosować usługi do ich oczekiwań. Cały czas zbieramy opinie, analizujemy rynek i reagujemy na zmiany. Jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dbamy o stabilny rozwój ich firm tak, by nie pozostali w tyle za swoją konkurencją.
IT Company istnieje już 10 lat. Jak w tym czasie zmieniła się Państwa firma? Firma od początku stabilnie się rozwija. Nasz przepis na sukces to w dużej mierze orientacja rynkowa, innowacyjność, partnerstwo i dbanie o pracowników – co roku odnotowujemy wzrost zatrudnienia. Dzięki niskiej rotacji przez lata stworzyliśmy zgrany zespół ekspertów i przeszliśmy liczne szkolenia. Wspólnie uczyliśmy się zarządzać rozrastającą firmą i sformułowaliśmy czytelny katalog wartości. ...