Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
MEGA TAXI
przez zadowolony, 2014-12-21 13:55:05
Nie czytajcie tych złych opinii, bo pewnie wypisuje je zazdrosna konkurencja. Ja pracuję tutaj 7 miesięcy i szefostwo jest w porządku, a Agnieszka dyspozytorka najlepsza na świecie. Można zarobić i to sporo. Polecam i to bardzo.

Nasti Trans Poland
przez Marcin, 2015-07-30 17:00:38
Pracuje w tej firmie i jestem zadowolony Nowy sprzęt do pracy,Dyspozytor Ok, kasa na czas nie ukryje Cezasem trafi się opóźnienie lecz Szefostwo bardzo w porządku i wyrozumiałe Polecam bardzo

Mini drivers
przez Ola, 2015-10-19 12:19:50
Z firmą ta jeżdżę od samego początku 5 razy w tygodniu i jestem bardzo zadowolona. Zarówno kierowcy jak i dyspozytorzy traktują klienta z szacunkiem. Zawsze uprzedzaja o opóźnienia w sytuacjach awaryjnych. Firma godna polecenia.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Urszula Gradowska - DBMS sp. z o.o."
Działają Państwo od 2013 roku. Jakie były początki DBMS? Nasze początki, to chyba klasyka każdego start-upu czyli jeden pokój, dziewięć zaangażowanych i pełnych pomysłów osób, wiara, że „razem damy radę” oraz jasny plan, który konsekwentnie realizujemy do dziś. Obecnie zatrudniamy 35 osób, mamy dwa oddziały (Warszawa oraz Chorzów) i aktywnie poszukujemy nowych osób do naszego zespołu, aby móc realizować i rozwijać kolejne projekty.   
Skąd w ogóle wziął się pomysł na biznes w tej branży? Obserwując naszą branżę zauważyliśmy, że sama baza danych i udostępnianie rekordów to nie wszystko. To nie ilość rekordów zaczęła mieć kluczowe znaczenie dla Klientów ale wiedza na temat potrzeb, preferencji oraz zachowań Konsumentów oraz jej odpowiednie wykorzystanie w preferowanych przez Konsumenta kanałach, co ważne w określonym czasie i miejscu. I tu pojawił się pomysł na DBMS i jego rozwój. Mieliśmy dane adresowe tak jak nasza konkurencja, więc aby się wyróżniać poszliśmy w kierunku budowania wiedzy o naszych użytkownikach, rozwoju narzędzi umożliwiających automatyzację komunikacji z użytkownikami oraz realizacji kampanii ledowo-sprzedażowych, w których możemy wykorzystać różne formy dotarcia oraz angażowania użytkownika. ...
"Wywiad z Dawid Niedzwiedz - HeadChannel Limited"
W czym specjalizuje się HeadChannel? W HeadChannel specjalizujemy się w produkcji oprogramowania szytego na miarę, dla klientów z Wielkiej Brytanii oraz Europy Zachodniej. Obszary, w których zdobyliśmy szczególnie duże doświadczenie, obejmują integrację systemów oraz narzędzia mapujące biznes klienta (lub wybrane procesy) na webowe intranety, czy też różnego typu rozwiązania w chmurze (np. projekty typu ERP, CRM czy CMS).
 
Firma została założona w 2005 roku. Jak wyglądały Wasze początki? Początki wyglądały jak w typowym start-upie. Katowicki oddział stanowiło mieszkanie w kamienicy, gdzie spotykaliśmy się w pięć osób, tj. czterech programistów oraz jeden Project Manager. Model biznesowy został oparty o stałą dostępność właścicieli firmy w Londynie, którzy dla klientów pełnili rolę sprzedażową oraz doradczą. System poleceń, który zaczął funkcjonować w bardzo naturalny sposób zakolejkował nowe projekty na kilka miesięcy do przodu. Pozwoliło to nam zatrudnić nowe osoby, uzupełniające swoją rolą i wiedzą, cały proces tworzenia oprogramowania. ...
"Wywiad z Konrad Leszczyński - Pałac Sieniawa"
Proszę w skrócie przybliżyć naszym czytelnikom historię Pałacu Sieniawa, zanim został on przeobrażony w hotel. Pałac Sieniawa to obiekt historyczny, należący kiedyś do rodu Czartoryskich. Niegdyś jedna z piękniejszych magnackich rezydencji wschodnich kresów Rzeczpospolitej. Obecnie kompleks historycznych budynków położonych na terenie przepięknego 30ha parku.
Z jakimi problemami, związanymi z budowaniem i otwarciem hotelu, mierzyli się Państwo na początku? Największe problemy podczas otwierania hotelu to adaptacja historycznych pomieszczeń i mebli do standardów panujących obecnie w hotelarstwie. Coś co podczas adaptacji jest dość uciążliwe, np. fakt, że każdy pokój jest inny, obecnie stanowi znaczącą różnicę pomiędzy Pałacem Sieniawa a np. klasycznymi hotelami sieciowymi i daje możliwość przebywania naszym Gościom w bardzo klimatycznym nastroju minionych epok. Łóżka, toaletki, szafy z epoki czy odgłos skrzypiących drewnianych schodów jest zdecydowanie naszym atutem.
W jaki sposób budują Państwo markę hotelu „Pałac Sieniawa”? Jak powinno się dbać na co dzień o renomę firmy? Budowanie marki to proces długofalowy. Budowanie marki Hotelu Pałac Sieniawa oparłem na założeniu, że najpierw my musimy dać naszym Gościom produkt najwyższej jakości, a potem cierpliwie czekać, aż zadowolony Gość do nas wróci i poleci nas innym. Gość jest u nas zawsze najważniejszy, jesteśmy dla niego dostępni 24/dobę i nawet najdrobniejsze życzenia są dla nas bardzo istotne. Opieka nad naszym Gościem to nasz priorytet. Marka to konsekwentnie dobrze wykonywana praca, przez zgrany i zadowolony zespół pracowników, to zadowolenie z wykonywanego zawodu. Wyznajemy również zasadę, że nigdy, ale to nigdy nie oszczędzamy na naszych Gościach. Swój wizerunek budujemy ponadto poprzez wspieranie Fundacji Leny Grochowskiej, organizowanie koncertów charytatywnych i działań artystycznych. Z wielką przyjemnością mogę się pochwalić, że starania naszego zespołu zostały docenione przez naszych Gości, którzy oceniają nas na bardzo miarodajnym portalu booking.com na ocenę 9. ...