Domax Sp. z o.o.
przez ergo, 2014-08-22 19:25:18
Odpowiedź na: [nicklodeon - 2014-08-13 09:38:51]:
Nie zgadzam się z tobą. Też byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie na to samo stanowisko, rozmowa z Dyrektorem była ok, na luzie i konkretnie;

POLMASS SA
przez cow, 2014-08-26 10:27:18
Nie zgadzam się zupełnie z moimi przedmówcami, myślę ze fakt takich a nie innych opinii wnika z tego, że nie pracowali nigdy dla innych firm (tak myślę). Jeżeli chodzi o stosunek przełożonych do podwładnych, to jest on naprawdę bardzo odpowiedni. cele są jasno precyzowane, udostępniane są też odpowiednie narzędzia na czas, więc nie mam tu żadnych uwag. Pracowałem sla kilku zagranicznych firm (polmass jest pierwszą polską) i muszę stwierdzić, że dbanie o pracownika, pakiet socjalny, oraz cała reszta - poziom amerykański. Zawsze można byłoby coś zrobić inaczej, może lepiej, ale i tak jest naprawdę wszystko OK.Firma daje możliwości rozwoju, partycypuje w kosztach dokształcania, płace są zawsze na czas (czasem nawet przed terminem), do Pani Dyrektor i do Pana Prezesa zawsze można przyjść i porozmawiać jak z ludźmi.
Polecam wszystkim Polmass jako naprawdę bardzo dobrego pracodawcę i naprawdę grającego fair.

Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jarosław Janiszewski - NDG Medical Sales Force"
Jak wyglądały początki firmy NDG Medical w Polsce? NDG Medical zaczęła swoją działalność już niemal 20 lat temu, w 1999 roku. To był dobry czas dla polskich przedsiębiorców. Nikt jednak wtedy nawet nie słyszał o usługach outsourcingu sił sprzedaży, dlatego jako jedna z pierwszych firm w tej branży w Polsce przecieraliśmy szlak. Wypracowywaliśmy modele współpracy z klientami, pracowaliśmy nad standardami. Do wszystkiego doszliśmy sami z naszymi partnerami. Dzięki temu mamy bogate doświadczenia, które procentują dzisiaj bardzo efektywnie realizowanymi projektami.
Ile osób obecnie zatrudnia firma? Żeby zrozumieć, jak funkcjonuje NDG Medical, trzeba poznać specyfikę naszej branży. Firmy outsourcingowe mają dwie grupy pracowników – stacjonarnych, którzy obsługują projekty naszych klientów administracyjnie i zewnętrznych, zatrudnianych na etacie w NDG Medical i delegowanych do realizacji zadań na rzecz naszych klientów. Dzisiaj w naszej firmie pracuje łącznie 143 pracowników. I chcę podkreślić, że są to osoby zatrudniane na etacie, z pełnymi prawami, które temu towarzyszą. ...
"Wywiad z Piotr Loranc - Work Express"
Jak wygląda Państwa strategia marketingowa? Jako agencja zatrudnienia promujemy się przede wszystkim poprzez publikowanie ofert pracy. Staramy się, żeby codziennie pojawiały się nowe. Obecnie wprowadziliśmy nowy program rekomendacji - „Bonus Club Polska”. Polega on na tym, że ktoś, kto poleci nam osobę poszukującą pracę ma szansę otrzymać bonus finansowy, jeśli polecony człowiek zostanie zatrudniony i przepracuje z nami minimum miesiąc. Ponadto wykorzystujemy Internet do prowadzenia różnorodnych działań marketingowych. Prowadzimy bloga eksperckiego oraz oficjalne profile na Facebooku oraz na Twitterze. Współpracujemy z mediami, w których często występujemy jako eksperci rynku pracy w Polsce i w Europie.
Czy planują Państwo poszerzenie oferty w najbliższym czasie? Zakładamy dalszy rozwój i poszerzanie oferty na rynkach zagranicznych (Belgia, Francja, Niemcy). Utworzyliśmy również odrębną linię biznesową Work Express People, który zajmuje się usługami doradztwa personalnego.
Najcenniejsze wartości Państwa firmy? Czy jako firma angażujecie się Państwo w dodatkową działalność prospołeczną? Nasze wartości to: wiedza, dialog, uczciwość i pasja. Stawiamy na wiedzę i dzielenie się nią. Zależy nam także, żeby nasi pracownicy mieli pasję i osobiście zaangażowali się w swoje obowiązki. Bezwzględnie egzekwujemy przestrzeganie prawa. Angażujemy się w wiele projektów prospołecznych - od 2009 roku nasi pracownicy jako wolontariusze kwestują w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w kilku miastach Polski. Od 2008 roku organizujemy Mikołajkowe Wieczory Teatralne dla podopiecznych z Domów Dziecka oraz dzieci naszych pracowników. W wynajętym Teatrze im.Jana Dormana w Będzinie dzieciaki biorą udział w spektaklu oraz dostają paczki od Św. Mikołaja. Ponadto włączamy się w działania proekologiczne; zbieramy kartridże i stare telefony dla Fundacji Świętego Mikołaja, a także zużyte baterie dla firmy Reba Organizacja Odzysku. Przeprowadziliśmy też z pomocą Fundacji Jasia Meli, zbiórkę środków na zakup protezy nogi dla człowieka po amputacji. ...
"Wywiad z Jolanta Kubatek - OCRK Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Wszystko zaczęło się w 2002 roku w Andrychowie, kiedy powstała firma PC Net Service (obecnie Inelo). To właśnie w niej specjaliści i kierownicy OCRK rozpoczynali swoją karierę. W kolejnych okresach działalności w sposób naturalny pojawiały się dodatkowe elementy oferty, takie jak doradztwo i konsultacje w zakresie rozliczania kierowców. Olbrzymi sukces rynkowy przełożył się na dynamiczny wzrost zatrudnienia oraz zwiększył potrzeby infrastrukturalne. Te czynniki spowodowały, że została podjęta decyzja o wyodrębnieniu OCRK jako niezależnej spółki. Co legło u postaw naszego biznesu? Przede wszystkim świadomość, że rośnie zapotrzebowanie na usługę rozliczania czasu pracy kierowców, zajęcia nie tyle żmudnego, ile wymagającego ogromnej precyzji i wiedzy.
Proszę opowiedzieć o swoich usługach? Z której z nich jesteście Państwo najbardziej dumni? Rozliczanie czasu pracy kierowców wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu prawa transportowego oraz prawa pracy. Przedsiębiorcy z branży transportowej często skarżą się na złożoność tego procesu, brak czasu, ale nie tylko. Firmom daje się we znaki przede wszystkim zmienność prawa w tej materii i co ważniejsze, zmienność interpretacji. Najbardziej dumni jesteśmy z kompleksowości świadczonych usług – nie jesteśmy biurem księgowym, ani kancelarią prawną. Nasi specjaliści są ekspertami, którzy mają za zadanie pomagać firmom na każdym z etapów prowadzenia działalności – od prowadzenia ewidencji czasu pracy, dokumentacji, poprzez audyt, przygotowanie dokumentów do kontroli odpowiednich inspekcji, przedstawicielstwo, pisanie odwołań, po raporty i szkolenia pomagające zwiększyć efektywność pracy kierowców. ...