Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Domax Sp. z o.o.
przez ergo, 2014-08-22 19:25:18
Odpowiedź na: [nicklodeon - 2014-08-13 09:38:51]:
Nie zgadzam się z tobą. Też byłem na rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie na to samo stanowisko, rozmowa z Dyrektorem była ok, na luzie i konkretnie;

POLMASS SA
przez cow, 2014-08-26 10:27:18
Nie zgadzam się zupełnie z moimi przedmówcami, myślę ze fakt takich a nie innych opinii wnika z tego, że nie pracowali nigdy dla innych firm (tak myślę). Jeżeli chodzi o stosunek przełożonych do podwładnych, to jest on naprawdę bardzo odpowiedni. cele są jasno precyzowane, udostępniane są też odpowiednie narzędzia na czas, więc nie mam tu żadnych uwag. Pracowałem sla kilku zagranicznych firm (polmass jest pierwszą polską) i muszę stwierdzić, że dbanie o pracownika, pakiet socjalny, oraz cała reszta - poziom amerykański. Zawsze można byłoby coś zrobić inaczej, może lepiej, ale i tak jest naprawdę wszystko OK.Firma daje możliwości rozwoju, partycypuje w kosztach dokształcania, płace są zawsze na czas (czasem nawet przed terminem), do Pani Dyrektor i do Pana Prezesa zawsze można przyjść i porozmawiać jak z ludźmi.
Polecam wszystkim Polmass jako naprawdę bardzo dobrego pracodawcę i naprawdę grającego fair.

Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Krowicka - Quad/Graphics Europe Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Quad Graphics? Jesteśmy jedną z największych firm sektora poligraficznego w Europie. Oferujemy kompleksowe  usługi, począwszy od fazy przygotowania materiałów do druku poprzez produkcję, aż do fazy dystrybucji. Jednocześnie oferujemy szereg rozwiązań dla mediów elektronicznych, a także druk wzbogacony o interaktywne technologie. Drukujemy m.in. czasopisma, katalogi, gazetki reklamowe, ale też projektujemy i produkujemy standy reklamowe i opakowania.
W czym tkwi sukces państwa firmy? Osiągamy sukcesy, ponieważ od początku naszej działalności stale staramy się wykraczać poza złożone potrzeby najbardziej wymagających wydawców. Klienci, którzy nam zaufali wiedzą, że realizujemy powierzone zlecenia przy zastosowaniu kreatywnych rozwiązań, nieustannie udoskonalając świadczone usługi. Dostarczane przez nas usługi poligraficzne, realizowane są na najnowocześniejszym parku maszynowym w Europie. Postępy w dziedzinie technologii i automatyzacji pozwalają nam na druk lepszej jakości w krótszym czasie.
Gdzie fizycznie mieści się państwa firma? Nasza siedziba znajduje się w Wyszkowie, w którym mamy dwa zakłady produkcyjne. Trzeci mieści się niedaleko, w Radzyminie. Quad/Graphics działa także w innych miastach Polski - w Gdańsku, Pile i Lublinie. ...
"Wywiad z Agnieszka Dziewulska - IBM"
IBM to jeden z pierwszych na świecie koncernów informatycznych o ponad 100-letniej tradycji, założony w 1911 roku w Stanach Zjednoczonych. W Polsce pojawił się jednak dopiero osiemdziesiąt lat później. W 1991 roku otworzyliśmy polski oddział firmy IBM Polska Sp. z o.o. Główna siedziba firmy znajduje sięw Warszawie, a w ciągu kolejnych lat powstawały oddziały w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu. W tym ostatnim mieście ulokowaliśmy nasze Security Operation Center. Jesteśmy obecni również w Krakowie, gdzie znajduje się Software Lab, który 2015 roku obchodził swoje 10-lecie. Obecnie na świecie zatrudniamy ponad 379 tys. osób w ponad 170 krajach. Zajmują się oni głównie usługami doradczymi i informatycznymi oraz tworzeniem oprogramowania. W 2014 roku IBM zarejestrował ponad 7,5 tysięcy nowych rozwiązań patentowych i od ponad dwudziestu lat jest światowym liderem w tej dziedzinie. Pracownicy IBM Polska w 2014 roku opatentowali siedem rozwiązań IBM.
Jakie usługi i produkty oferujecie Waszym klientom? IBM Polska zapewnia pełną ofertę usług doradczych oraz produktów potrzebnych do cyfrowej infrastruktury, zarówno dla dużych przedsiębiorstw, administracji państwowej, jak i dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Pomagamy samorządom we wdrażaniu idei Inteligentnego miasta do poprawy bezpieczeństwa i jakości życia dla obywateli. Nasi konsultanci pracowali pro-bono m.in. w Katowicach, Gdańsku, Łodzi i Lublinie. Budujemy systemy analizy danych dla największych przedsiębiorstw i instytucji publicznych oraz dostarczamy najnowszą wiedzę oraz technologie do średnich i mniejszych firm w Polsce. ...
"Wywiad z Dariusz Rutczyński - WILLSON & BROWN - WB Sp. z o.o. Sp. k."
Firma Willson & Brown jest aktywna od dawna. W jaki sposób budowaliście swoją pozycję rynkową? Istniejemy od 1995 roku. Od początku konsekwentnie inwestowaliśmy w ludzi oraz rozwijaliśmy nasze możliwości technologiczne i produkcyjne. Jakość, innowacyjność oraz doskonały design produktów szybko stały się naszym znakiem rozpoznawczym. Rozszerzaliśmy działalność na kolejne branże, wzbogacając ofertę, a jednocześnie stawiając na coraz głębszą specjalizację.
Jesteście Państwo liderem branży w tej części Europy. Na czym polega Państwa przewaga? Szeroki wachlarz technologii, skupionych pod jednym dachem, i ekspercka wiedza – to kluczowe elementy, które budują naszą przewagę. Mamy pełną kontrolę nad procesem produkcji, a co za tym idzie – również nasi Klienci. Dzięki temu mają poczucie bezpieczeństwa i pewność, że ich zamówienia zostaną ukończone zgodnie z najwyższymi standardami, jakości i dostarczone o czasie. Jest to najistotniejsze, bowiem nasze produkty odgrywają bardzo znaczącą rolę w kampaniach sprzedażowych.
Jak ważna dla firmy jest strategia? Ważna, bo wyznacza horyzont, pozwala ogarnąć rozwój firmy w sposób systemowy, przejrzysty. Co więcej, powinna być skoordynowana z produktem i pomysłem na jego sprzedaż. A to jest chyba najtrudniejsze, ale dzięki konsekwencji i zaangażowaniu to nam się udaje. ...